Ασταμάτητο το πιο «σκληρό» Hyundai Santa Cruz

Η Hyundai μπορεί να δήλωνε στην παρουσίαση του Santa Cruz ότι δεν είναι pick up, αλλά οι ικανότητές του εκτός δρόμου άνετα το κατατάσσουν στην κατηγορία – και μάλιστα, αρκετά ψηλά. Το «αρκετά ψηλά», όμως, δεν κάνει δουλειά στους αγώνες.

Η Hyundai Βορείου Αμερικής θέλει να συμμετάσχει στο Rebelle Rally, που αποτελεί έναν 8ήμερο αγώνα 2.500 χλμ. και αφορά αποκλειστικά γυναικεία πληρώματα. Οδηγός και συνοδηγός καλούνται να πλοηγηθούν στις ερήμους της Νεβάδα και Καλιφόρνια, με μόνα εργαλεία παραδοσιακούς χάρτες και πυξίδα. Ούτε GPS, ούτε καν κινητά τηλέφωνα επιτρέπονται! Ομάδες υποστήριξης επίσης δεν υπάρχουν (μόνο ιατρικά πληρώματα), οπότε αν προκύψει κάποια βλάβη στο αυτοκίνητο, το πλήρωμα καλείται να την επιδιορθώσει μόνο του. Συνεπώς, καλύτερα να μην εμφανιστεί πρόβλημα. Πώς γίνεται αυτό, όμως, όταν πρέπει να περάσεις πάνω από μια εβδομάδα οδήγησης σε αφιλόξενα εδάφη;

O μηχανικός της κορεατικής εταιρίας, Eric Bruxton, ανέλαβε να «χτίσει» το Santa Cruz και να το καταστήσει ακόμα ικανότερο εκτός δρόμου. Η αρχή έγινε με την τοποθέτηση ατσάλινων προστατευτικών ποδιών εμπρός-πίσω και ενισχυμένων 17άρων ζαντών, που περιβάλλονται από αμιγώς χωμάτινα ελαστικά Falken Wildpeak. Προφανέστατα αν δεν άλλαζε η ανάρτηση όλα θα πήγαιναν χαμένα, οπότε ένα κιτ ανύψωσης φροντίζει να σηκώσει το Santa Cruz σχεδόν 22 εκατοστά πάνω από το έδαφος (218 χλστ.). Η Rally Innovations ανέλαβε την παροχή του ανάλογου off road εξοπλισμού, που περιλαμβάνει μπάρα LED και γάντζο πρόσδεσης στη μάσκα, αλλά και ειδική βάση στην καρότσα για τη μεταφορά έξτρα τροχών, φτυαριών, αποθηκευτικών χώρων και πλατφορμών (τα πορτοκαλί στοιχεία), που τοποθετούνται κάτω από τους τροχούς για να ξεκολλήσουν το αυτοκίνητο σε τυχόν δύσκολες στιγμές.

 

Τα χρώματα του αμαξώματος προέρχονται από το σχεδιαστικό κέντρο της Hyundai στην Αμερική και εμπνέονται από τις μπαντάνες, θέλοντας να δώσουν έναν καλιφορνέζικο, σερφ, αέρα στο κορεατικό pick up. Κάτω από αυτά, ο 2.5άρης T-GDI των 275 ίππων και 420 Nm, το 8άρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης HTRAC φροντίζουν για την προσπέλαση των εμποδίων, που θα βρει στο διάβα του το πιο μάχιμο Santa Cruz του κόσμου.

Οι Jill Ciminillo και Kristin Shaw θα αναλάβουν το δύσκολο έργο της περιήγησης στις ερημιές των Η.Π.Α., αρχής γενομένης από την 6η Οκτώβρη. Αν όλα πάνε καλά, θα δουν τη γραμμή του τερματισμού στις 14 του μήνα.

Get it on Google Play Download on the App Store