Audi R8 1ης γενιάς με στάνταρ «τεμπέλη»!

Οι κάτοχοι supercars πολλές φορές προβαίνουν σε αμφιβόλου ποιότητας μετατροπές, προκειμένου να εξατομικεύσουν τα αυτοκίνητά τους. Αλλά Audi R8 V10 με «τεμπέλη» δεν είχαμε ξαναδεί και λογικά δεν υπάρχει όμοιό του στον κόσμο.

Δείτε ακόμα: Κατασχεμένο Audi R8 ρημάζει έξω από αστυνομία

Οι παλαιότεροι τον θυμάστε, οπότε να εξηγήσουμε για τους νεότερους. Ο «τεμπέλης» ήταν (και ως φαίνεται, υφίσταται ακόμα) μια πατέντα, που χρησιμοποιούνταν για να διευκολύνει το στρίψιμο των μηχανικών τιμονιών και ιδίως, αυτά των φορτηγών. Το σχήμα του παραπέμπει σε σφραγίδα και ο οδηγός περιστρέφει το τιμόνι με το ένα χέρι, διευκολύνοντας την κίνηση που θα έκανε κανονικά με τα δύο. Με την πάροδο των ετών έγινε αγαπημένο αξεσουάρ στα ταξί, όμως η καθιέρωση της υδραυλικής κρεμαγιέρας (και μετέπειτα της ηλεκτρικής) τον μετέτρεψε σε ρομαντική ανάμνηση. Όχι για τον ιδιοκτήτη του εν λόγω R8.

To κεντρομήχανο «όνειρο» από το Ίνγκολσταντ είναι η έκδοση με τον ατμοσφαιρικό V10 FSI των 5.2 λίτρων, με απόδοση 525 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και 530 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το συγκεκριμένο εφοδιάζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, τοποθετώντας το στις σπάνιες επιλογές για R8 V10 1ης γενιάς, καθώς τα περισσότερα διαθέτουν το 7άρι DSG. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτούν 3,9 δλ. και η τελική αγγίζει τα 316 χλμ./ώρα. Προφανώς σε τέτοιους ρυθμούς, εξυπακούεται ότι και τα δυο χέρια θα πρέπει να είναι τοποθετημένα στο τιμόνι. Ακόμα και σε χαμηλότερες ταχύτητες, όμως, το R8 είναι ένα από τα πιο φιλικά και εύχρηστα υπεραυτοκίνητα που μπορεί να αγοράσει κάποιος.

Διαβάστε επίσης: Ιστορική Mercedes ξανάνιωσε μετά από 37 χρόνια ακινησίας (+video)

Αναφορικά με το τιμόνι, διαθέτει ηλεκτρική υποβοήθηση και 3,1 στροφές από στοπ σε στοπ. Οπότε ούτε πρόβλημα με το βάρος υπάρχει, ούτε με την ποσότητα στριψίματος που απασχολεί τον οδηγό του. Παρόλα αυτά, ο συγκεκριμένος αποφάσισε να τοποθετήσει «τεμπέλη», τον οποίο παρέχει μαζί με το αυτοκίνητο στον αγοραστή (για τις ανάγκες των φωτογραφιών αφαιρέθηκε). Είναι μοντέλο του 2012 και έχει διανύσει μόνο 33.000 χλμ., με την κατάσταση να φέρει την περιγραφή «υπεράριστη». Για όλα αυτά, συν τον «τεμπέλη», θα πρέπει να εκταμιευτούν 69.990 ευρώ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004;
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004; …
Mazda MX-5 «οργώνει» εκτός δρόμου
Mazda MX-5 «οργώνει» εκτός δρόμου
Το αυτοκίνητο φυσικού αερίου των 5.300 ευρώ!
Το αυτοκίνητο φυσικού αερίου των 5.300 ευρώ!
Βιτρίνα Renault R19 του '92 για 12.000 ευρώ!
Βιτρίνα Renault R19 του '92 για 12.000 ευρώ!
Μοναδική Bentley pick up για λόρδους της αγροτιάς
Μοναδική Bentley pick up για λόρδους της αγροτιάς
«Σαϊνι» πετσόκοψε Suzuki Swift αντί να πάρει το 3θυρο
«Σαϊνι» πετσόκοψε Suzuki Swift αντί να πάρει το 3θυρο …
Fiat Panda Cross διασύρει Tesla Model X! (+video)
Fiat Panda Cross διασύρει Tesla Model X! (+video)
Ξεχωριστό και καλοκαιρινό VW Polo «δύο σε ένα»
Ξεχωριστό και καλοκαιρινό VW Polo «δύο σε ένα»
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store