Αυτοκίνητο από τη Huawei με 551 άλογα!

Οι εταιρίες πολυμέσων ρέπουν ιδιαίτερα προς την αυτοκίνηση τα τελευταία χρόνια, και όχι μόνο των συστημάτων πολυμέσων. Google, Apple και Sony είναι γνωστό πως εξελίσσουν αυτοκίνητα, όμως είναι η Huawei αυτή που τις προσπέρασε «από δεξιά»!

Η γνωστή εταιρία κατασκευής smartphones παρουσίασε το SF5, ένα plug-in υβριδικό crossover στο μέγεθος του Audi Q5. Το μήκος φτάνει τα 4.700 χλστ., το πλάτος τα 1.930 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.875 χλστ. Εμφανισιακά δεν προκαλεί ιδιαίτερη εντύπωση, με τις αναλογίες να κινούνται στα κλασικά επίπεδα της κατηγορίας. Σχεδιαστικά highlights συνιστούν η μεγάλη μάσκα, τα περίτεχνα LED ημέρας στις άκρες του προφυλακτήρα, τα σφηνοειδή φανάρια εμπρός και τα ενιαία πίσω. Επίσης, η κλίση της οροφής και ο συνδυασμός της με τους αναλογικά φαρδείς ώμους, προσδίδει εσάνς κουπέ-SUV στο προφίλ.

Αφ’ ης στιγμής που το αυτοκίνητο φέρει τη σφραγίδα της Huawei, το εσωτερικό δεν θα μπορούσε παρά να βρίθει τεχνολογίας. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, κλέβουν όλα τα βλέμματα. Όσοι διακόπτες υπάρχουν, συγκεντρώνονται στο τιμόνι – συν το περιστροφικό, στην κεντρική κονσόλα. Όλες οι λειτουργίες εκτελούνται μέσω της οθόνης, που ενσωματώνει λειτουργίες αφής, φωνητικής εντολής και χειρονομίας. Εξυπακούεται πως η συνδεσιμότητα περιλαμβάνει τα πάντα (Apple CarPlay, Android Auto, Alexa και WiFi). Εντύπωση, επίσης, προξενεί το πόσο μεγάλο εμφανίζεται το ντουλαπάκι του συνοδηγού.

Το σύστημα πολυμέσων συνδέεται ταχύτατα με smartphones και μεταφέρει μουσική, αλλά και δεδομένα του navigation. Επιπλέον, το ηχοσύστημα αποτελείται από 11 ηχεία και 2 subwoofers. Άλλα στοιχεία πολυτέλειας περιλαμβάνουν ambient φωτισμό και εμπρός καθίσματα με κλιματισμό, θέρμανση και μασάζ! Μεγάλη έμφαση έχει δοθεί στην ηχομόνωση, με τους Κινέζους να ανακοινώνουν πως στο ρελαντί ο θόρυβος είναι μόλις 38 db.

 

 

Το SF5 διαθέτει έναν 1.500άρη τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα, που λειτουργεί ως γεννήτρια για τη μπαταρία. Η οποία, με τη σειρά της, δίνει ενέργεια σε δυο ηλεκτροκινητήρες (έναν εμπρός, έναν πίσω) συνολικής απόδοσης 551 ίππων και 820 Nm. Ισχύς ικανή να το στείλει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 4,7 δλ. Μόνο με το ρεύμα, το αυτοκίνητο της Huawei μπορεί να κινηθεί έως 180 χλμ. Με τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα, η αυτονομία εκτοξεύεται σε περισσότερα από 1.000 χλμ., αλλά βάσει κύκλου NEDC.

Τα συστήματα ασφαλείας περιλαμβάνουν όλες τις γνωστές παροχές (αυτόματο φρενάρισμα, ενεργό cruise control, διατήρηση λωρίδας κλπ), έχοντας μια σειρά από κάμερες, ραντάρ και υπερήχους να σκανάρουν το δρόμο. Οι πωλήσεις του SF5 ξεκινούν τάχιστα, μόλις από τον επόμενο μήνα, και με τιμή εκκίνησης τις 216.800 γουάν (27.716 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store