Dacia: «Δεν θέλουν όλοι τα συστήματα ασφαλείας»

Τα συστήματα ασφαλείας αυξάνονται και πληθύνονται στα σύγχρονα αυτοκίνητα, συμπεριλαμβανόμενα πλέον στο βασικό εξοπλισμό αρκετών νέων μοντέλων. Η Dacia δεν συμμερίζεται την ίδια άποψη, κάτι που της στοιχίζει στις βαθμολογίες του Euro NCAP. Ο λόγος, ωστόσο, δεν είναι μόνο ο περιορισμός του κόστους.

Όπως εξήγησε στο βρετανικό Top Gear ο CEO της γαλλορουμανικής εταιρίας, Denis Le Vot, κάποια από τα επικουρικά συστήματα δεν περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό των Dacia, πολύ απλά, γιατί δεν τα θέλουν οι αγοραστές: «Πολλοί απενεργοποιούν το σύστημα διατήρησης λωρίδας. Αυτό το κάνεις γιατί είσαι άνθρωπος, αξιολογείς την κατάσταση και απενεργοποιείς την τεχνολογία. Εμείς, με τη σειρά μας, δεν το τοποθετούμε στο στάνταρ εξοπλισμό. Αφού ο κόσμος δεν το θέλει, γιατί να του πουλήσουμε

O Le Vot επεξήγησε πως πρόκειται για τακτική προτεραιοτήτων από τη Dacia, η οποία δίνει περισσότερη βάση στη δομική αντοχή των αυτοκινήτων κατά τη σύγκρουση, αλλά διατηρεί τις επιφυλάξεις της σχετικά με τα συστήματα ασφαλείας: «Είναι πολύ μεγάλη κουβέντα η τεχνολογία των επικουρικών συστημάτων. Ξέρετε πως παίρνουμε πολύ σοβαρά την παθητική ασφάλεια, γιατί νοιαζόμαστε για την ακεραιότητα του κόσμου. Η ενεργητική ασφάλεια, όμως, συνιστά κάτι εντελώς διαφορετικό… Πολύ φιλοσοφικό, θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες, αλλά στο τέλος όλα είναι θέμα επιλογών. Νοιαζόμαστε πάρα πολύ για την παθητική ασφάλεια, αλλά η ενεργητική δεν βρίσκεται τόσο ψηλά στις προτεραιότητες μας».

Το πόρισμα του Euro NCAP στις δοκιμές πρόσκρουσης των Sandero Stepway και Logan, που απέσπασαν 2 αστέρια, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Η προστασία κατά τη σύγκρουση είναι αξιοσέβαστη, με επιδόσεις που αν δεν υπήρχαν ελλείψεις σε άλλους τομείς θα απέφεραν βαθμολογία 4 αστεριών». Όπου «ελλείψεις», βάλτε  «επικουρικά συστήματα». Το Sandero είχε πετύχει 71% στην προστασία ενηλίκων και 72% στα παιδιά, όμως σε πεζούς (που επηρεάζεται πολύ από την παρουσία ή μη της αντίστοιχης τεχνολογίας αναγνώρισης) και επικουρικά συστήματα είχε σκοράρει 41% και 42%. Ομοίως για το Logan, με 70% και 72% για παιδιά και ενήλικες, αλλά 41% και 42% σε πεζούς και συστήματα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα
50% πάνω το Hyundai Tucson στην Ελλάδα
Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ!
Απαγόρευση ηλεκτρικών για αποφυγή μπλακάουτ! …
Νέα Hyundai Elantra σε τιμές μικρών SUV
Νέα Hyundai Elantra σε τιμές μικρών SUV
Ποια εταιρία προσφέρει μόνο κλασικό χειρόφρενο;
Ποια εταιρία προσφέρει μόνο κλασικό χειρόφρενο; …
Το Kia EV6 GT «πάγωσε» την Aventador SVJ (+video)
Το Kia EV6 GT «πάγωσε» την Aventador SVJ (+video)
Ήρθε το νέο SUV για βασιλικές ανέσεις
Ήρθε το νέο SUV για βασιλικές ανέσεις
Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;
Τι λάθος υπάρχει σε αυτή την αγγελία;
Ίδιο 0-100 με το GR86 το νέο Toyota Prius!
Ίδιο 0-100 με το GR86 το νέο Toyota Prius!
Πωλείται η μοναδική χειροκίνητη Mercedes E55 AMG
Πωλείται η μοναδική χειροκίνητη Mercedes E55 AMG
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store