Delete το Suzuki Jimny από τους τιμοκαταλόγους

2372

Ύστερα από μια επιτυχημένη πορεία ετών στην ελληνική -και όχι μόνο- αγορά, το σκληροτράχηλο Suzuki Jimny διαγράφτηκε από τους τιμοκαταλόγους. Άλλωστε αυτό δεν αφορά μόνο την εγχώρια αγορά αλλά και το σύνολο της Ευρώπης, αφού πλέον το δημοφιλές 4×4 ήταν ασύμφορο για την ιαπωνική μάρκα λόγω ρύπων.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Vitara 1.4 Boosterjet Hybrid AllGrip 4WD

Το νέο Jimny προκάλεσε φρενίτιδα στους απανταχού φίλους του και έγινε γρήγορα sold out. Επίσης πολλοί περίμεναν μέχρι και σχεδόν 9 μήνες μέχρι να το παραλάβουν από την στιγμή που γινόταν η παραγγελία. Μέχρι πρότινος, το Jimny πωλούνταν σε τιμές που ξεκινούσαν από 18.470 ευρώ.

Φθηνό δεν ήταν, αφού οι περισσότεροι αγόραζαν την πιο πλούσια έκδοση των 20.390 ευρώ. Ωστόσο, αποτελούσε το πιο προσιτό σε τιμή «καθαρόαιμο» εκτός δρόμου αυτοκίνητο που υπήρχε, δεδομένου ότι οι αμέσως επόμενες επιλογές κοστίζουν πολλές δεκάδες χιλιάδες ευρώ παραπάνω (π.χ. Mercedes G-Class και Jeep Wrangler). Επίσης, ο 1.500άρης κινητήρας των 102 ίππων ήταν βατός φορολογικά (τεκμήριο 5.800 ευρώ), όμως με 154 γρ./χλμ. CO2 τα τέλη κυκλοφορίας ήταν υψηλά για τα σημερινά δεδομένα (284,9 ευρώ).

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Ignis 1.2 Hybrid 83HP 2WD

Οι αυξημένες εκπομπές CO2 ήταν και το βασικότερο πρόβλημα που η Suzuki το έκοψε από την Ευρώπη, αφού απείχε πολύ μακριά από το όριο των 95 γρ./χλμ. CO2. Όμως πλέον, το Jimny θα διατίθεται ως επαγγελματικό και εκεί δεν θα έχει πρόβλημα με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (όριο 147 γρ./χλμ.). Το μικρό ιαπωνικό 4×4 πρόσφατα εμφανίστηκε χωρίς πίσω κάθισμα, θυμίζοντάς μας τα παλιά αγροτικά τζιπ του «Κολωνακίου».

Εξωτερικά δεν άλλαξε τίποτα συγκριτικά με το επιβατικό, ενώ στο εσωτερικό δημιουργήθηκε ένας αποθηκευτικός χώρος συνολικής χωρητικότητας 863 λίτρων. Λέγεται μάλιστα, ότι η Suzuki σχεδιάζει μια αναβάθμιση του κινητήρα για να μειώσει ρύπους και κατανάλωση (6,8 λτ./100 χλμ. εργοστασιακή). Οπότε σε λίγο θα το δούμε ξανά στους τιμοκαταλόγους αλλά ως επαγγελματικό, ενώ δεν αποκλείεται στο μέλλον να επανέλθει ξανά με το πίσω κάθισμα στη θέση του.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102HP