Εκατομμύρια για την τελευταία Bugatti Veyron SS - AutoGreekNews

Εκατομμύρια για την τελευταία Bugatti Veyron SS

Πριν από 16 χρόνια, ένα αυτοκίνητο επαναπροσδιόρισε την έννοια της ταχύτητας και της ισχύος για τα αυτοκίνητα παραγωγής, ανεβάζοντας τις τετράτροχες υπερκατασκευές και δημιουργώντας τα hypercars. Αυτό το μνημειώδες αυτοκίνητο, ήταν η Bugatti Veyron 16.4.

Επειδή, όμως, τα 1.001 άλογα/1.250 Nm και τα 408 χλμ./ώρα τελικής, από το 2005 μέχρι το 2010 είχαν αρχίσει να γίνονται «πασέ», οι μηχανικοί της Bugatti εξέλιξαν τη Super Sport. Την πιο αεροδυναμική και ισχυρότερη εκδοχή της Veyron, που έσπασε κάθε ιστορικό κοντέρ με την επίδοση των 431,072 χλμ./ώρα και έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών, το 2010. Φυσικά, αργότερα ξεπεράστηκε από το Koenigsegg Agera RS και πλέον έχουμε φτάσει να μιλάμε για 500 χλμ./ώρα. Ωστόσο, η Veyron SS συνιστά σημείο-σταθμό στην αυτοκίνηση. Για αυτό και όταν κάποια από τις μόλις 30 που κατασκευάστηκαν βρεθεί σε δημοπρασία, οι τιμές «χτυπάνε» αποκλειστικά την πόρτα σεΐχηδων και λοιπών κροίσων.

Η μαύρη ματ που βλέπουμε, δε, κρατάει μια επιπλέον σημειολογική διάκριση. Είναι η τελευταία Super Sport που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής. Ταξινομήθηκε το 2014, σε ένα ξεχωριστό μαύρο ματ χρώμα και με κατακόκκινα δέρματα στο εσωτερικό. Μέχρι σήμερα έχει διανύσει μόλις 2.016 χλμ. και είναι άψογα συντηρημένη, με υπερ-πλήρες βιβλίο service. Ο τετρατούρμπινος 8.0 W16 αποδίδει 1.200 ίππους στις 6.400 σ.α.λ. και 1.500 Nm στις 3.000-5.000 σ.α.λ. (+199 άλογα και +250 Nm σε σχέση με τη Veyron), τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω του 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Οι επιδόσεις παραμένουν συγκλονιστικές, με 2,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 6,7 δλ. για το 0-200 χλμ./ώρα, 16,1 δλ. για το 0-300 χλμ./ώρα και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική (για την προστασία των ελαστικών) στα 415 χλμ./ώρα.

Οι εκτιμήσεις για το τελικό ποσό της δημοπρασίας από την Tom Hartley Jnr, τοποθετούν την τελευταία (το γράφει σε προσκέφαλα και μαρσπιέ) Veyron Super Sport κάπου μεταξύ των 1,7 και 2,5 εκατομμυρίων ευρώ. Ενδεικτικά, 1,9 εκατ. ευρώ κόστιζε όταν ήταν καινούργια…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video)
Πόσο καλύτερη είναι η τετρακίνηση στο χιόνι; (+video) …
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Πανδαισία με τις Lamborghini Countach (+video)
Η BMW εξετάζει τη συγχώνευση των Σειρών 4 και 8
Η BMW εξετάζει τη συγχώνευση των Σειρών 4 και 8
Η Bugatti μένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες!
Η Bugatti μένει πιστή στους θερμικούς κινητήρες! …
Εκχιονιστικό έσπειρε την καταστροφή σε εθνική (+video)
Εκχιονιστικό έσπειρε την καταστροφή σε εθνική (+video) …
Ζει η παλιά Skoda Octavia; Ζει, παράγεται και πωλείται
Ζει η παλιά Skoda Octavia; Ζει, παράγεται και πωλείται …
Επικίνδυνες οι οθόνες των αυτοκινήτων για την οδήγηση
Επικίνδυνες οι οθόνες των αυτοκινήτων για την οδήγηση …
Έλληνας ντίλερ χρεώνει το test drive!
Έλληνας ντίλερ χρεώνει το test drive!
Σηκωμένη Porsche 911 Turbo S με 333.300 χλμ.
Σηκωμένη Porsche 911 Turbo S με 333.300 χλμ.
Τιμές κι εξοπλισμοί για το νέο Kia EV6!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του Toyota Aygo X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Suzuki Vitara 1.5 Hybrid: Τιμές, εξοπλισμός & επιδόσεις
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει το νέο Volvo C40 Recharge 408 hp;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Toyota RAV4 Adventure σε τιμή για έχοντες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Ford Focus στην Ελλάδα!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ισχυρότερο Ford των 80.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store