Ελληνικό Peugeot 106 Rallye «υπερπαραγωγή»

Η εν Ελλάδι εικόνα που έχουμε για το Peugeot 106 Rallye -αλλά και το ομογάλακτο Citroen Saxo VTS, αμφότερα γνωστά ως «σαξόραλα»- είναι πάνω κάτω δεδομένη: απειροελάχιστα σε εργοστασιακή μορφή, η συντριπτική πλειοψηφία με «Φ.Π.Ε.» (εκ του «φίλτρο-πρόγραμμα-εξάτμιση») και τελικό

Group N, αρκετά με ανασηκωμένα το πίσω μέρος (προς όφελος της πρόσφυσης των εμπρός τροχών, για dragster καταστάσεις) και πάει λέγοντας. Το συγκεκριμένο, ωστόσο, δεν υπάρχει ούτε στα πιο ψυχεδελικά όνειρα Ελλήνων και Γάλλων.

Από πού να ξεκινήσουμε; Ας κάνουμε μια προσπάθεια από μπροστά. Τα φρυδάκια και οι δυο κυκλικοί προβολείς, είναι τα μόνα νορμάλ στοιχεία. Η φιλτροχοάνη που δεν τροφοδοτεί τίποτα με αέρα και οι υποτιθέμενοι αεραγωγοί στο καπό, που είναι φραγμένοι, «βγάζουν μάτι». Οι ίδιες φευτοεισαγωγές συναντώνται και στην οροφή.

Δείτε ακόμα: Το πιο «φορτωμένο» Toyota C-HR στην Ελλάδα!

Ο συνδυασμός ξεβαμμένου μαύρου με κίτρινες πινελιές χαρακτηρίζει το εξωτερικό, μαζί με την κρίση ταυτότητας που κατακλύζει την ύπαρξη του γαλλικού hot hatch, εκπεφρασμένη στο πίσω μέρος.

Τα κανονικά φανάρια είναι φιμέ -και μάλλον εντελώς καλυμμένα- αφήνοντας την δουλειά του φωτισμού σε τέσσερα κυκλικά, λογικά έμπνευσης Ferrari. Ο προφυλακτήρας απουσιάζει, προκειμένου να εξέχουν απροβλημάτιστα οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης (ζήτημα να είναι αληθινή η μία) και ο κοτσαδόρος με την αλυσίδα, ενώ το αυτοκόλλητο με την ιαπωνική σημαία στο παρμπρίζ μπερδεύει ακόμα περισσότερο το ποιόν του εν λόγω «Ράλλου». Κάτι που ισχύει και για τα αυτοκόλλητα στα πλαϊνά παράθυρα, που μοιάζουν με το σήμα της Scania. Ξεχωριστό τόνο δίνει το «Cobra» στην κορυφή του εμπρός παρμπρίζ.

Διαβάστε επίσης: Μοναδικό ελληνικό ταξί Toyota Avensis AMG!

Αν η μετάλλαξη έχει περιοριστεί στο αμάξωμα και εσωτερικό, κατά πάσα πιθανότητα κάτω από το καπό συναντάμε τον 8βάλβιδο ατμοσφαιρικό 1.300αρη των 100 ίππων στις 7.200 σ.α.λ. Βέβαια η απόδοση ενδεχομένως να διαφέρει, αλλά αυτό είναι ο κανόνας στα Rallye.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ferrari: «Καλοδεχούμενη η απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.»!
Ferrari: «Καλοδεχούμενη η απαγόρευση των Μ.Ε.Κ.»! …
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Άρχισε τα ρεκόρ το νέο Audi RS 3 (+video)
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Αυτό το Toyota GR 86 βγάζει μάτια!
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Ευφάνταστη επιστροφή του Honda Integra Type R
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Dodge Viper ACR Extreme «εκλιπαρεί» για οδήγηση!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ολοκαίνουργιο Mitsubishi Evo X για 100.000 ευρώ!
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Ασύγκριτο Suzuki Vitara 3.6 V6 330 ίππων
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Σπανιότατη Mercedes 400E AMG με JDM καταγωγή
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004;
Ποιο αυτοκίνητο ήταν χρυσός Ολυμπιονίκης το 2004; …
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store