Εντελώς «μαμά» ελληνικό Citroen Saxo VTS

Όλοι γνωρίζουμε, θυμόμαστε και πολλοί έχουμε οδηγήσει τους δυο «λαϊκούς ήρωες» των 90’s-00’s από τη Γαλλία: τα  Citroen Saxo VTS και Peugeot 106 Rallye (κατά κόσμον «Σαξόραλα»), που μεσουρανούσαν πριν δυο δεκαετίες και δημιούργησαν μια από την πιο φανατική βάση φίλων. Κοινό που λάτρευε να τα βελτιώνει κιόλας, καθιστώντας την αναζήτηση εργοστασιακού δείγματος κυνήγι θησαυρού.

To ξακουστό «Φ.Π.Ε.» (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση) κοσμεί τα περισσότερα VTS και Rallye που κυκλοφόρησαν στη χώρα μας, καθιστώντας οποιοδήποτε τηρεί τα ήθη και έθιμα του εργοστασίου, ως κόσμημα. Και ως τέτοια τιμολογούνται τα «μαμά», ιδίως όταν συνοδεύονται από ελάχιστο αριθμό χιλιομέτρων στο οδόμετρο. Αυτό που βλέπουμε πρόκειται για έναν αξιέπαινο Γάλλο από το Βόλο, με μόλις 53.368 χλμ. στο κοντέρ σε 25 χρόνια κυκλοφορίας, άψογη κατάσταση εξωτερικά-εσωτερικά και, το κυριότερο, δίχως ίχνος «εξωσχολικών» κάτω από το καπό.

Ο 16βάλβδιδος ατμοσφαιρικός των 1.587 κ.εκ. δεν έχει ούτε νέο εγκέφαλο, ούτε αναπνέει διαφορετικά, ούτε αντηχεί από άλλη εξάτμιση. Ανέγγιχτος, με τα στοιχεία ισχύος και επιδόσεων να ανταποκρίνονται στο φυλλάδιο της Citroen. Η απόδοση φτάνει τους 120 ίππους στις 6.600 σ.α.λ. και τα 145 Nm στις 5.200 σ.α.λ., προσφέροντας στο βάρους 935 κιλών πυραυλάκι επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ. και τελική 205 χλμ./ώρα. Γκάζι αξιοπρεπέστατο ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα, πόσω μάλλον με εκείνα του 1998.

Όπως είπαμε, τα απείραχτα «Σαξόραλα» είναι σπάνια, συλλεκτικά και κατ’ επέκταση ακριβά. Το συγκεκριμένο, ας πούμε, τιμολογείται στις 6.500 ευρώ, τη στιγμή που ο μέσος όρος των Saxo VTS στη χώρα μας κυμαίνεται στη μισή -και βγάλε- τιμή. Δεν τα αξίζει, όμως; Είδος προς εξαφάνιση είναι…

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
16χρονος μαθαίνει να οδηγεί σε Aventador SVJ!
16χρονος μαθαίνει να οδηγεί σε Aventador SVJ!
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store