Βαρομετρικό χαμηλό η νέα Lamborghini Urus

Λίγο πριν την παρουσίασή της φέτος, η νέα Lamborghini Urus εξακολουθεί να δοκιμάζεται σε χαμηλές θερμοκρασίες, ώστε να λυθούν τα όποια προβλήματα εμφανιστούν, αν εμφανιστούν. Το SUV του Ιταλού κατασκευαστή θα ανανεωθεί εντός ολίγου, με τα πρωτότυπα να έχουν πάρει τους – χιονισμένους – δρόμους, χωρίς, μάλιστα, την ύπαρξη καμουφλάζ. Αυτό είναι ό,τι καλύτερο για όλους προκειμένου να παρατηρήσουν τις όποιες αλλαγές έχουν γίνει και να πάρουν μια πρώτη ιδέα για το πώς θα είναι η επόμενη μορφή της Urus.

Κατ’ αρχάς, ξεκινώντας από το εμπρός μέρος, φαίνεται ξεκάθαρα η νέα ανασχεδιασμένη γρίλια, που χάνει στις άκρες της τα… πιρούνια της πρώτης. Το καπό διαθέτει δύο μικρούς αεραγωγούς σε συνάρτηση με τις ακμές του, ενώ αναφορικά με το πίσω μέρος, εκεί διακρίνεται στο πίσω φτερό ένα άνοιγμα τύπου γρίλιας και που προφανώς κάνει την Urus κάπως πιο φαρδιά. Ο προφυλακτήρας είναι κι αυτός ανασχεδιασμένος.

Όσον αφορά στο μοτέρ, εκεί τα πράγματα είναι κάπως μπερδεμένα, αφού δεν υπάρχει η παραμικρή πληροφορία ούτε καν έχει διαρρεύσει τίποτα. Δεν είναι γνωστό ακόμα αν η Urus εξηλεκτριστεί ή διατηρήσει το μοτέρ που είχε. Αυτό το οποίο είναι βέβαιο, αφορά την πλατφόρμα στην οποία είναι κατασκευασμένη, αφού μοιράζεται την ίδια με τις Porsche, Bentley και Audi. Όποιο και να είναι το σενάριο, αν η Urus είναι εξηλεκτρισμένη ή συμβατική, λογικά θα έχει στην καρδιά της τον 4λιτρο twin-turbo V8 κινητήρα εσωτερικής καύσης, που αποδίδει 640 ίππους, ό,τι πιο ισχυρό υπάρχει αυτή τη στιγμή στον Όμιλο και ισοδύναμο με την Porsche Panamera Turbo S.

Get it on Google Play Download on the App Store