«Φωτιά» πρώην αυτόματη Ferrari F430

Τα χειροκίνητα κιβώτια έχουν βρεθεί σε τόσο δυσμενή θέση, ώστε κάθε φορά που μια εταιρία παρουσιάζει μοντέλο με τέτοια μετάδοση, συνιστά γεγονός. Η Ferrari ήταν από τις πρώτες που αποφάσισαν να μην συγκαταλέγονται σε αυτές, λανσάροντας το κιβώτιο F1 στην F355 μια 24ετία πριν. Πλέον, όμως, όποιο «Cavallino Rampante» διαθέτει μηχανική μετάδοση, συνιστά τον ορισμό του συλλεκτικού.

Η F430 συγκαταλέγεται στις πιο δημοφιλείς επιλογές, ούσα η τελευταία κεντρομήχανη με τρίτο πεντάλ και παραδοσιακό χτένι. Κατά συνέπεια, όποτε εμφανίζεται κάποια σε αγγελία ή δημοπρασία, επικρατεί πανζουρλισμός. Είναι τέτοια, δε, η τάση υπέρ της μηχανικής μετάδοσης, ώστε δεν λείπουν ακόμα και οι μετατροπές από αυτόματο σε χειροκίνητο! Η κόκκινη (Rosso Scuderia) F430 με τις χρυσαφί ζάντες Finspeed των 19 ιντσών εμπρός και 20 πίσω (σε ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S 235/35 και 325/25 αντίστοιχα) ξεκίνησε την καριέρα της το 2005, με το ημιαυτόματο 6άρι κιβώτιο F1. Από τον περασμένο Μάιο, όμως, οι πίσω τροχοί συνδέονται με τον ατμοσφαιρικό V8 των 4.3 λίτρων μέσω του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.

Η European Auto Group ανέλαβε τη μετατροπή, που αυτομάτως κάνει περιζήτητη τη συγκεκριμένη F430. Τόσο η ανάρτηση όσο και ο κινητήρας φέρουν μετατροπές, με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στο πρώτο σκέλος και ανθρακονημάτινα φιλτροκούτια, νέο εγκέφαλο, κεφαλές με κεραμική επίστρωση και εξάτμιση της Novitec στο δεύτερο. Το οδόμετρο αναγράφει περίπου 24.000 χλμ., ενώ δεν αναφέρονται αλλαγές στην ισχύ παρά τις βελτιώσεις. Σίγουρα, πάντως, ο F136 E V8 παράγει πλέον περισσότερα από 490 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 465 Nm στις 5.250 σ.α.λ., που χαρακτηρίζουν την εργοστασιακή. Κατά συνέπεια, το 0-100 χλμ./ώρα λογικά θα ολοκληρώνεται ταχύτερα από τα 4,0 δλ. της «μαμά», με υψηλότερη τελική από τα 315 χλμ./ώρα εκείνης.

Παρά το γεγονός ότι δεν μιλάμε για εργοστασιακό δείγμα και τη μετατροπή σε χειροκίνητη, η πρώην αυτόματη Ferrari βρίσκεται ήδη στις 100.000 δολάρια (102.300 ευρώ) και έχει 5 ημέρες ακόμα να ανέβει παραπάνω!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
16χρονος μαθαίνει να οδηγεί σε Aventador SVJ!
16χρονος μαθαίνει να οδηγεί σε Aventador SVJ!
«Φρανκενστάιν» αγροτικό VW Beetle (+video)
«Φρανκενστάιν» αγροτικό VW Beetle (+video)
Audi 80 του 1987 για να μπει σε βιτρίνα
Audi 80 του 1987 για να μπει σε βιτρίνα
Εταιρία πληρώνει για να μην μεταπωλούν τα αυτοκίνητά της!
Εταιρία πληρώνει για να μην μεταπωλούν τα αυτοκίνητά της! …
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store