Γερμανία: «Τα ηλεκτρικά κάνουν περιττά τα όρια ταχύτητας»

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια μανία των νομοθετών με τα όρια ταχύτητας (πέρα από τις εκπομπές ρύπων, δηλαδή), τα οποία βαίνουν διαρκώς μειούμενα. Υπάρχουν διάφορες έρευνες που επιχειρηματολογούν υπέρ, αλλά και κατά, αυτής της τάσης. Είναι χαρακτηριστικό πως από την όλη κουβέντα δεν έχουν γλιτώσει ούτε οι autobahn, που παραμένουν το μοναδικό οχυρό της τελικής ταχύτητας παγκοσμίως, στα σημεία όπου δεν υπάρχει όριο. Αρκετές φορές έχει ακουστεί πως αυτό θα αλλάξει, όμως τελικά φαίνεται πως η ηλεκτροκίνηση και οι τιμές των καυσίμων θα φροντίσουν για τη διατήρηση της παράδοσης.

Ο καθ’ ύλην αρμόδιος για τη συζήτηση περί επιβολής ορίων ταχύτητας στις autobahn, είναι φυσικά ο υπουργός Μεταφορών της Γερμανίας. Ο Volker Wissing μίλησε πριν λίγες μέρες για το επίμαχο σενάριο, παρουσιάζοντας μια εντελώς διαφορετική οπτική: «Ο ρυθμός με τον οποίο κινείται ένα αυτοκίνητο, είναι ευθύνη των πολιτών – αρκεί να μην μπαίνει κανένας σε κίνδυνο. Το κράτος θα πρέπει να δείξει εγκράτεια εδώ. Ούτως ή άλλως, λόγω των υψηλών τιμών στα καύσιμα, πολλοί άνθρωποι αναγκάζονται να οδηγούν πιο αργά, για χαμηλότερη κατανάλωση. Και με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ο κόσμος δεν θα οδηγεί το ίδιο γρήγορα, προκειμένου να εξοικονομεί ενέργεια στην μπαταρία». Κοντολογίς, δεν χρειάζονται όρια ταχύτητας αφού οι οδηγοί δεν πατάνε το γκάζι μόνοι τους, λόγω της αρχιτεκτονικής του οχήματος.

Ο Wissing παράλληλα εφιστά την προσοχή για το μέλλον, ζητώντας την επέκταση του δικτύου των αυτοκινητοδρόμων. Μια άποψη που έρχεται σε σύγκρουση με πολλά μέλη της γερμανικής κυβέρνησης, αλλά έχει πέρα για πέρα βάση: «Στη Γερμανία έχει αυξηθεί όχι μόνο ο αριθμός των αυτοκινήτων, αλλά και η εμπορευματική κίνηση όλα αυτά τα χρόνια. Ωστόσο, δεν έχει δοθεί η ανάλογη προσοχή στην επέκταση είτε του οδικού, είτε του σιδηροδρομικού δικτύου. Μας αρέσει-δεν μας αρέσει, το 2023 θα υπάρξουν άλλοι 50 εκατομμύρια τόνοι αγαθών προς μεταφορά.  Θα υπάρχει περισσότερη κίνηση στους γερμανικούς δρόμους και πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Διαφορετικά, η οικονομία σύντομα θα φρενάρει και θα χάσουμε θέσεις εργασίας».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Οι πρώτες τιμές της νέας BMW M3 CS
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Porsche έφαγε «άκυρο» από την Tata!
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Η Dacia κάνει χαβαλέ στη BMW για τα κρύα
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Ferrari Testarossa ζωγραφίζει στα χιόνια (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Αγέραστο Honda NSX με 645.500 χλμ.! (+video)
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής
Οι χαώδεις διαφορές στα best sellers Ευρώπης-Αμερικής …
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
VW: «Δεν είναι ανταγωνιστικό το υδρογόνο»
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς;
Ποια είναι τα δημοφιλέστερα χρώματα της αγοράς; …
Η πιο αργή καταδίωξη με τρακτέρ! (+video)
Η πιο αργή καταδίωξη με τρακτέρ! (+video)
Η τιμή του νέου Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στην Ελλάδα η BMW i7 των 162.150 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι νέες τιμές των Toyota C-HR και Corolla Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota RAV4 GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Jeep Avenger στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμός του VW ID. Buzz στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Toyota Corolla 1.8 Hybrid 140 hp
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW Σειρά 7 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Mercedes A-Class και B-Class
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και επιδόσεις του νέου Volvo EX90
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές, εξοπλισμοί και επιδόσεις του Nissan Ariya
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου και επετειακού Mazda6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store