H Tesla βάζει ψεύτικες δαγκάνες στα Plaid των 1.020 ίππων!

Όλοι ξέρουμε πια πως η Tesla δεν είναι και η πιο φιλαλήθης αυτοκινητοβιομηχανία. Μια -έντονη, η αλήθεια είναι- τάση στις φανφάρες την έχουν στα κεντρικά του Τέξας (και τα παραρτήματα σε όλο τον κόσμο), ενώ δεν θα πρέπει να ξεχνάμε τα μυριάδες προβλήματα αξιοπιστίας/ποιότητας που αναφέρονται σε καθημερινή βάση. Ακόμα και με τα στάνταρ της Tesla όμως, η τοποθέτηση ψεύτικων δαγκανών στα φρένα συνιστά κάτι το πρωτοφανές.

Για να ακριβολογούμε, όχι τόσο. Πρώτη φορά που παρατηρήθηκε αυτή η τακτική, ήταν στο Model Y Performance (κεντρική φώτο). Στην κορυφαία έκδοση του βασικού της μοντέλου, πολλοί αγοραστές διαπίστωσαν πως η φίρμα του Elon Musk τοποθετεί φανταχτερά κόκκινα καλύμματα στα εμπρός δισκόφρενα, που απλά καλύπτουν τις στάνταρ δαγκάνες του Long Range. Μια κίνηση που προκάλεσε -άλλο ένα- σκάνδαλο στις Η.Π.Α., καθώς το Model Y Performance διαφημίζεται με «φρένα υψηλών επιδόσεων», τα οποία τελικά αποδεικνύονται πως είναι τα ίδια με της αμέσως προηγούμενης έκδοσης, απλά «αμπαλαρισμένα».

Οι νέες αποκαλύψεις φέρνουν σε ακόμα πιο δύσκολη θέση την Tesla, καθώς φανερώνουν πως το ίδιο τέχνασμα χρησιμοποιείται ακόμα και στα κορυφαία Model S/Model X Plaid! Δυο από τα ταχύτερα και ισχυρότερα αυτοκίνητα του κόσμου, κοινώς, με απόδοση 1.020 ίππων και 1.424 Nm ροπής! Οι «ψευδοδαγκάνες» δεν συνιστούν απαραίτητα κίνδυνο για το φρενάρισμα του οχήματος, όμως δεν κάνουν και αυτό που υπόσχονται. Όπως αναφέρει η περιγραφή της Tesla, τα ανανεωμένα Model S και Model X Plaid «εφοδιάζονται με σύστημα πέδησης υψηλότερης θερμικής απόδοσης». Περαιτέρω ανάλυση δεν δίδεται, οπότε καθείς το μεταφράζει όπως θέλει. Θεωρητικά, και βάσει των «πρωτοκόλλων» εξέλιξης κορυφαίων εκδόσεων (ειδικά με 1.000+ ίππους), θα έπρεπε να σημαίνει μεγαλύτερες δισκόπλακες και πολυπίστονες δαγκάνες.

Μια τέτοια εντύπωση ήθελε να δημιουργήσει η Tesla, με δυο κατακόκκινες και ευμεγέθεις δαγκάνες πίσω από τους πίσω τροχούς. Δαγκάνες, ωστόσο, που αποδείχτηκαν «χάρτινες», μέσα από το ίδιο το εργοστάσιο στο Fremont μάλιστα! Ένας χρήστης του Twitter (λογικά εργαζόμενος της Tesla) «σφύριξε» την κατασκευαστική παπάτζα της Tesla, για να επιβεβαιωθεί λίγο αργότερα από έναν άλλο χρήστη της δημοφιλούς πλατφόρμας.

https://twitter.com/klwtts/status/1628242892853751808?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1628242892853751808%7Ctwgr%5E4a4850f2880c6763dca053da9421a4ff74a0ae7a%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.autoevolution.com%2Fnews%2Fthe-refreshed-tesla-model-s-x-plaid-cars-now-come-with-fake-brake-calipers-210736.html

Η αμερικανική φίρμα ακόμα δεν έχει δηλώσει το παραμικρό, όμως ενδεικτικό της όλης κατάστασης είναι το γεγονός πως στην Ευρώπη το ανανεωμένο Model S Plaid ανακοινώνεται πλέον στα 280 χλμ./ώρα τελικής, και όχι στα 300 χλμ./ώρα του προηγούμενου. Σαν να ξέρει (που ξέρει), δηλαδή, ότι τα στάνταρ φρένα (γιατί υπάρχουν και τα επικείμενα κεραμικά, τα οποία θα επιτρέπουν τελική 322 χλμ./ώρα) που βάζει στο ταχύτερο και ισχυρότερο μοντέλο της δεν στέκονται στο ύψος των περιστάσεων.

Get it on Google Play Download on the App Store