H VW πουλάει το ID.3 χωρίς μπαταρίες

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν αρχίσει και μπαίνουν στη ζωή μας και θα μας απασχολούν εντονότερα τα επόμενα έτη, δεδομένου ότι ήδη κατασκευαστές έχουν ανακοινώσει ότι μετά από 5-10 χρόνια θα πουλάνε μόνο τέτοια μοντέλα. Μία από τις εταιρίες που έχουν δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην ηλεκτροκίνηση, είναι και η VW, αρχής γενομένης από το σκάνδαλο του dieselgate και μετά.

Για την VW -και όχι μόνο- η Κίνα είναι εξαιρετικά σημαντική αγορά και για την πώληση των αμιγώς ηλεκτρικών της οχημάτων. Ειδικά για τα ID.4 και ID.6 στόχευε να πουλήσει μέχρι τέλος του έτους συνολικά μέχρι 100.000 αντίτυπα, ωστόσο έχει πέσει πολύ έξω από τους στόχους της. Συγκεκριμένα μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου έχει διαθέσει μόλις 26.374 αυτοκίνητα.

Το βασικότερο πρόβλημα αποτελεί το γεγονός ότι είναι πολύ ακριβότερα από τα ανταγωνιστικά κινεζικά EV. Για παράδειγμα το ID.4 ξεκινά από 199.000 γουάν (σημερινή ισοτιμία 27.800 ευρώ) και το ID.6 από 239.800 γουάν (33.500 ευρώ). Έτσι λοιπόν, για να γίνει πιο προσιτή, άλλαξε την στρατηγική της για το ID.3. Από την αρχική τιμή των 159.888 γουάν (22.330 ευρώ), το πουλάει τώρα για μόλις 99.900 γουάν (13.950 ευρώ), αλλά χωρίς τις μπαταρίες!

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι ο πελάτης παίρνει ένα «κουφάρι» του VW ID.3 με άδειο το δάπεδό του, αλλά θα χρεώνονται εξτρά τις μπαταρίες. Η Γερμανική μάρκα τις παρέχει με άτοκη μίσθωση για πέντε χρόνια, ενώ όταν τελειώσει το leasing, οι μπαταρίες (μαζί με το αυτοκίνητο) ανήκουν στον πελάτη. Η VW για κάθε έναν από τους 60 μήνες χρεώνει 1.000 γουάν (σχεδόν 140 ευρώ). Με απλά μαθηματικά αυτό σημαίνει ότι ο πελάτης θα έχει πληρώσει τις μπαταρίες έναντι 60.000 γουάν (8.380 ευρώ). Εάν προσθέσουμε και τα 99.900 γουάν, τότε το σύνολο βγαίνει 159.900 γουάν. Όσο δηλαδή αν το αγόραζε εξ αρχής, μαζί με τις μπαταρίες. Μάλλον δεν είναι μια κακή λύση, για όσους δεν θέλουν να πληρώσουν ολόκληρο το αυτοκίνητο από την αρχή και θα είχε ενδιαφέρον να γίνει μια ανάλογη κίνηση και εκτός Κίνας.

Πληροφοριακά, το ID.3 διατίθεται στην Κίνα με τις μπαταρίες των 57,3 kWh, η οποίες προσφέρουν αυτονομία 430 χιλιόμετρα, αλλά με τη μέτρηση NEDC. Οπότε σε ρεαλιστικές συνθήκες είναι πολύ λιγότερα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video)
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video) …
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Η Porsche τσάκισε το ρεκόρ της Tesla στο 'Ring (+video)
Η Porsche τσάκισε το ρεκόρ της Tesla στο 'Ring (+video)
DeLorean βρίσκεται σε κλιματιζόμενο γκαράζ από το 1986!
DeLorean βρίσκεται σε κλιματιζόμενο γκαράζ από το 1986! …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store