Honda S2000 527 ίππων ή καινούργιο 1.000άρι Civic;

111

Τα Honda S2000 δεν είναι φθηνά. Και αν βρείτε κάποιο που να μην ζητάει πολλά ο ιδιοκτήτης, τότε κατά πάσα πιθανότητα έχει βεβαρημένο ιστορικό. Επίσης, εμφανίζονται δυσκολίες στο να εντοπίσεις εργοστασιακό δείγμα.

Διαβάστε επίσης: Το Honda S2000 που τρομάζει τη Bugatti Veyron!

Μπορεί ο F20C να είναι βγαλμένος από τα όνειρα της ατμόσφαιρας, με ειδική απόδοση 120 ίππων/λίτρο και στροφάρισμα στις 9.000 σ.α.λ., όμως εξελίχθηκε σε λαβράκι για τους βελτιωτές. Δεν λέει ποτέ «όχι» σε υπερτροφοδότηση, έχοντας αρκετά τουρμπάτα S2K στη χώρα μας. Φαντάζεστε στην Αμερική, που οτιδήποτε βελτιώνεται αποκτά είτε κομπρέσορα είτε σαλίγκαρο. Το κατακόκκινο που βλέπουμε στις φωτογραφίες, χαρακτηριστικότατο παράδειγμα.

Δείτε ακόμα: Νέο επετειακό Honda S2000 20th Anniversary

Στο μηχανοστάσιο έχει προστεθεί μια ευμεγέθης τουρμπίνα, με το αναλόγων δυνατοτήτων intercooler να μην κρύβεται πίσω από τον προφυλακτήρα. Εμφανισιακά, είναι μία από τις λίγες διαφορές σε σχέση με ένα εργοστασιακό 240 ίππων. Οι υπόλοιπες είναι το roll bar, τα ημισλίκ ελαστικά και το «κανόνι» που αναλαμβάνει τον ρόλο της εξάτμισης. Η απόδοση έχει μετρηθεί στους 527 ίππους, στους τροχούς. Που σημαίνει ότι ο στρόφαλος παράγει περισσότερα από 550 άλογα!

Διαβάστε επίσης: Honda S2000: 20 χρόνια στους κόφτες! (+videos)

Το ιαπωνικό roadster είναι μοντέλο του 2001 και έχει 57.936 χλμ. στο κοντέρ, δίχως να αναφέρεται ο αριθμός προ και μετά βελτίωσης. Ο ιδιοκτήτης του μάλιστα, αναφέρει πως είναι συντηρητικά βελτιωμένο και το μοτέρ έχει δυναμική για πολλά παραπάνω άλογα. Όπως και να ‘χει, το κόστος τοποθετείται στις 25.000 δολάρια – ή 22.855 ευρώ. Τιμή που το φέρνει «μία η άλλη» με το Honda Civic 1.0 Turbo VTEC, στην έκδοση Comfort Sport Line και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (22.190 ευρώ). Τίθεται δίλημμα;