Honda S2000 κέρδισε 60% αξία μέσα σε 5 χρόνια!

Κάποια αυτοκίνητα έχουν την ατυχία να βιώνουν απαξίωση, που στέλνει την αξία τους στα Τάρταρα λίγα μόλις χρονιά μετά την αγορά τους. Άλλα, αντίθετα, βλέπουν τις τιμές στα μεταχειρισμένα να ανέβουν στο πέρας των ετών, ως άλλο καλό κρασί που ωριμάζει. Το Honda S2000 φαντάζεστε σε ποια ανήκει…

Η αναζήτηση εργοστασιακού, ατρακάριστου και με λίγα χλμ. S2K ισοδυναμεί με κυνήγι θησαυρού. Ελάχιστα πληρούν και τα τρία προαπαιτούμενα και όσα το κάνουν, αν τύχει να βγουν σε αγγελία, κοστολογούνται στο Θεό! Το ασημί που βλέπουμε είναι από αυτά τα «τεφαρίκια» και ο προηγούμενος κάτοχος, το γνώριζε καλά. Το εν λόγω S2000 εμφανίστηκε πρώτη φορά στις αγγελίες, το 2016. Τότε είχε πουληθεί έναντι 29.388 δολαρίων, με 900 μίλια (1.448 χλμ.) στο κοντέρ. Αριθμός μουσειακού επιπέδου, καθότι μιλάμε για μοντέλο του 2001. Ο –τότε- νέος ιδιοκτήτης, είδε το ιαπωνικό roadster σαν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να επενδύσει. Και δεν έχασε…

Αντιθέτως, κέρδισε 60% μέσα σε 5 χρόνια! Πριν λίγες ημέρες, το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο με 50 μίλια (80 χλμ.) παραπάνω στο οδόμετρο, άλλαξε εκ νέου χέρια για 47.750 δολάρια! Αύξηση σχεδόν 18.000 δολαρίων, σε διάστημα πενταετίας. Προφανώς το αυτοκίνητο έμεινε κλειδωμένο στο γκαράζ τη συντριπτική πλειοψηφία των ημερών, αποτελώντας αυτό που οι Αμερικανοί αποκαλούν «garage queen». Μεγάλο κρίμα, καθώς όλοι γνωρίζουμε πως κατασκευές σαν το S2000 οφείλουν να οδηγούνται.

Το συγκεκριμένο είναι AP1 και διαθέτει εργοστασιακό body kit. Κάτω από το καπό δεν θα μπορούσε παρά να δεσπόζει ο θρυλικός F20C1, των 240 ατμοσφαιρικών ίππων στις 8.300 σ.α.λ. και 208 Nm στις 7.500 σ.α.λ., μετά του ανατριχιαστικού ήχου του στις 9.000 σ.α.λ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,2 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 241 χλμ./ώρα, με το δεξί χέρι του οδηγού να είναι υπεύθυνο για τη μετάβαση μεταξύ των 6 σχέσεων, ίσως στο καλύτερο χειροκίνητο κιβώτιο όλων των εποχών! Ας ελπίσουμε μόνο, ο νέος ιδιοκτήτης να αποφασίσει να το χαρεί περισσότερο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πιο μικρά, ελαφριά, γρήγορα και καθαρά Suzuki
Πιο μικρά, ελαφριά, γρήγορα και καθαρά Suzuki
Η βόλτα του Κριστιάνο Ρονάλντο στο Φιοράνο (+video)
Η βόλτα του Κριστιάνο Ρονάλντο στο Φιοράνο (+video) …
Πλημμυρισμένος δρόμος «χρύσωσε» την οδική! (+video)
Πλημμυρισμένος δρόμος «χρύσωσε» την οδική! (+video) …
Peugeot 205 Rallye 33 ετών καλύτερο από καινούργιο
Peugeot 205 Rallye 33 ετών καλύτερο από καινούργιο
Εντοπιστές καταλυτών από την Toyota κόντρα στους κλέφτες
Εντοπιστές καταλυτών από την Toyota κόντρα στους κλέφτες …
Stellantis στις μάρκες της: «Έχετε 10 χρόνια προθεσμία»
Stellantis στις μάρκες της: «Έχετε 10 χρόνια προθεσμία» …
Νομικοί μπελάδες για το «Wrangler» της Mahindra
Νομικοί μπελάδες για το «Wrangler» της Mahindra
Η Ferrari Testarossa επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ
Η Ferrari Testarossa επιστρέφει ισχυρότερη από ποτέ
Πωλείται σπάνιο Nissan Skyline R34 με 10 χλμ.!
Πωλείται σπάνιο Nissan Skyline R34 με 10 χλμ.!
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store