Η Ε.Ε. ετοιμάζει απαγόρευση όλων των μη ηλεκτρικών!

Δεν είναι, δα, κανένα μυστικό. Το αντίθετο, μάλιστα. Το «κυνήγι» της Ευρωπαϊκής Ένωσης στα παραδοσιακά αυτοκίνητα (βλέπε βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα) βαίνει κλιμακούμενο εδώ κα χρόνια, έτοιμο πια να περάσει στο επόμενο στάδιο. Το οποίο αφορά την ολική απαγόρευση διάθεσης θερμικών κινητήρων!

Σε έγγραφο που «αλίευσε» το Bloomberg, αποτυπώνεται η πρόθεση της Κομισιόν να μειώσει τις εκπομπές ρύπων κατά 65% μέχρι το 2030 και κατά 100% μέχρι το 2035. Με λίγα λόγια, η Ε.Ε. θέλει μέσα στα επόμενα 14 χρόνια να υπάρχει μηδενικό αποτύπωμα CO2 από τα καινούργια αυτοκίνητα. Κοινώς, καθολικός ηλεκτρισμός! Συγκεκριμένα, οι νομοθέτες έχουν θέσει ως στόχο τη μείωση των εκπομπών αέριων θερμοκηπίου κατά 55%, σε σχέση με τα επίπεδα της δεκαετίας του 90, μέχρι το 2030. Απώτερος σκοπός η επίτευξη απόλυτα μηδενικών εκπομπών ρύπων μέχρι το 2050. Όχι μόνο να μην εκπέμπουν τα καινούργια μοντέλα, δηλαδή, αλλά γενικότερα ο στόλος οχημάτων της Ένωσης (και τα ήδη υπάρχοντα) να δίνει «κουλούρα» στις μετρήσεις.

Κάτι που -σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς και περιβαλλοντολόγους- για να επιτευχθεί, θα πρέπει να σταματήσει η διάθεση νέων μοντέλων με Μ.Ε.Κ. μέχρι το 2035 ώστε να δοθεί χρόνος στα κίνητρα αγοράς EVs και τα αντικίνητρα χρήσης θερμικών, προκειμένου και όσοι έχουν αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας να αλλάξουν σε ηλεκτρικά ή υδρογονοκίνητα. Εκτός αυτού, έχουμε και το Euro 7 καθ’ οδόν που ήδη έχει ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων από τους κατασκευαστές. Σύμφωνα με μηχανικούς αυτοκινητοβιομηχανιών, τα προτεινόμενα όρια του Euro 7 θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε αναγκαστική τοποθέτηση μέχρι 4 καταλυτών (1 ηλεκτρικά θερμαινόμενο, 2 κλασικούς τριοδικούς και 1 αμμωνίας) και φίλτρου σωματιδίων, στο ίδιο μοτέρ! Παράλληλα, εξετάζεται το ενδεχόμενο εγκατάστασης ειδικού λογισμικού παρακολούθησης, που θα ελέγχει αν ο κινητήρας βρίσκεται εντός νόμιμων ορίων για 150.000 μίλια (πάνω από 240.000 χλμ.). Ο ACEA υπογραμμίζει πως οι συγκεκριμένες τεχνολογίες είναι πανάκριβες και πρακτικά αδύνατο να προσαρμοστούν σε υπάρχουσες πλατφόρμες, οδηγώντας τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε έμμεση εγκατάλειψη της Μ.Ε.Κ. για χάρη των ηλεκτρικών.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Σπάνιο χειροκίνητο VW Golf R32 για λάτρεις του λεβιέ
Σπάνιο χειροκίνητο VW Golf R32 για λάτρεις του λεβιέ …
BMW E36 γίνεται το απόλυτο off road παιχνίδι (+video)
BMW E36 γίνεται το απόλυτο off road παιχνίδι (+video)
Τετρακούνα Alfa Romeo 159 3.2 για V6 απολαύσεις
Τετρακούνα Alfa Romeo 159 3.2 για V6 απολαύσεις
Η Porsche Taycan «κεραυνοβόλησε» την 911
Η Porsche Taycan «κεραυνοβόλησε» την 911
Οι autobahn παραμένουν ελεύθερες και χωρίς όρια!
Οι autobahn παραμένουν ελεύθερες και χωρίς όρια! …
Περισσότερη ασφάλεια από το Honda Sensing 360!
Περισσότερη ασφάλεια από το Honda Sensing 360!
Σαν καινούργιο Ford RS200 αναζητά ιδιοκτήτη
Σαν καινούργιο Ford RS200 αναζητά ιδιοκτήτη
Πωλείται το Impreza 555 των McRae, Burns και Vatanen
Πωλείται το Impreza 555 των McRae, Burns και Vatanen
95χρονος «έφηβος» αγόρασε ολοκαίνουργια Corvette!
95χρονος «έφηβος» αγόρασε ολοκαίνουργια Corvette! …
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ποια η τιμή του VW ID.4 GTX 299 PS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Renault Arkana στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat 500X με τιμές από 17.880 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store