Η πιο ειλικρινής αγγελία Porsche Cayenne

50848

Μια γύρα στις αγγελίες μεταχειρισμένων, μας φέρνει αντιμέτωπους με κλασικές περιγραφές: «πραγματικά χιλιόμετρα», «το χρώμα της μάνας του», «χρήση μόνο σε ταξίδια», «ένα φρεσκάρισμα για να δείξει πάλι», «ατρακάριστο» και πολλά ακόμα. Τωόντι, κάποιοι τα λένε και τα εννοούν, έχοντας φυσικά τα απαραίτητα έγγραφα να το πιστοποιούν. Στις περισσότερες των περιπτώσεων όμως, πρόκειται για αγνή και ακατέργαστη «παπάτζα». Η Porsche Cayenne που θα δούμε, ανήκει στις φωτεινές εξαιρέσεις.

Διαβάστε επίσης: Απατεωνιές στις αγγελίες μεταχειρισμένων

Από τις φωτογραφίες, φαίνεται πως διατηρείται σε άψογη κατάσταση. Το αμάξωμα δεν έχει ίχνος γρατζουνιάς, ακόμα και οι ζάντες είναι προσεγμένες, το μηχανοστάσιο είναι πεντακάθαρο και το εσωτερικό αψεγάδιαστο. Μάλιστα, υπάρχει και σύστημα ICE (In Car Entertainment) με DVD Player και οθόνες στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων. Είναι από τις Cayenne πρώτης γενιάς και «φουρνιάς» που κυκλοφόρησαν, το 2003, και καθότι Turbo σημαίνει πως ο 4.5 V8 twinturbo αποδίδει 450 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., μαζί με 620 Nm στις 2.250 σ.α.λ. Μέσω του 6τάχυτου αυτόματου Tiptronic και του συστήματος τετρακίνησης, η κορυφαία -μέχρι την εμφάνιση της Turbo S, το 2006- Cayenne MK1 επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5,3 δλ. και φτάνει μέχρι τα 260 χλμ./ώρα.

Δείτε ακόμα: Πώς να ελέγξετε αν ένα μεταχειρισμένο έχει γυρισμένα χιλιόμετρα

Το πρώτο δείγμα ειλικρίνειας από τον πωλητή έρχεται κοιτώντας το οδόμετρο, που αναγράφει 241.554 χλμ. Δεδομένης της εικόνας του αυτοκινήτου, αν ο ιδιοκτήτης «έκοβε» 100 ή 140.000 χλμ., δεν θα δυσκολευόταν να πείσει κανέναν. Ούτε άμα έλεγε «σε άψογη κατάσταση». Κι όμως, η αγγελία (στα τσεχικά) αναφέρει πως το αυτοκίνητο βρίσκεται σε κακή κατάσταση!

Διαβάστε επίσης: Η πιο ειλικρινής αγγελία αυτοκινήτου!

Κι αυτό διότι κάτω από την γυαλιστερή εμφάνιση και το «τριζαριστό» εσωτερικό, μαστίζεται από προβλήματα στα ηλεκτρονικά. Η αερανάρτηση έχει κολλήσει στην ψηλότερη ρύθμιση, η τετρακίνηση παρουσιάζει συνεχώς δυσλειτουργίες, όπως και το ESP, ενώ συνεχώς ανάβουν προειδοποιητικές λυχνίες στο καντράν. Ο πωλητής είναι τόσο λεπτομερής, ώστε έχει τραβήξει φωτογραφίες από αυτές. H τιμή ορίζεται στις 119.900 κορώνες Τσεχίας. Ή, αν σας φαίνονται πολλά χρήματα, μόλις 4.419 ευρώ! Βέβαια, οι επισκευές στο software της Cayenne στοιχίζουν περισσότερο…