«Καπέλο» 32.000 ευρώ οι φόροι στο νέο Audi RS 3

Το νέο Audi RS 3 άρχισε να κάνει ρεκόρ με το που παρουσιάστηκε. Πλέον βρίσκεται στη χώρα μας, αλλά αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο από τις δυνατότητες, την ισχύ, την τεχνολογία και της επιδόσεις του, είναι η τιμή.

Το γερμανικό mega hatch έχει ήδη δυο κορυφαίες επιδόσεις όλων των εποχών στο παλμαρέ του, κι ας βρίσκεται στην αγορά για μόλις 3 μήνες. Πρόκειται για τόσο για το ταχύτερο compact car στο Nurburgring (δεν λένε «hot hatch» οι Γερμανοί, γιατί μετρήθηκε το Sedan), όσο και για αυτό με την υψηλότερη τελική ταχύτητα. Η ισχύς του πεντακύλινδρου 2.5 TFSI παραμένει στους 400 ίππους και αποδίδεται στις 5.600 σ.α.λ., πάντα σε συνεργασία με συστήματος τετρακίνησης Quattro και 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-tronic, όμως η ροπή παρουσιάζεται αυξημένη κατά 20 Nm, αγγίζοντας πλέον τα 500 Nm στις 2.250 – 5.600 σ.α.λ. Με το πακέτο RS Dynamic και τα κεραμικά φρένα, ο κόφτης μετατοπίζεται άλλα 10 χλμ./ώρα παραπάνω και κάνει το RS 3 κάτοχο ρεκόρ τελικής στα χρονικά των hot/mega hatches, με 290 χλμ./ώρα!

Πώς γίνεται να ξεπεραστούν σε αίσθηση αυτοί οι αριθμοί από το κοστολόγιο; Ας είναι καλά η αθάνατη, ελληνική φορολογία!

Η αρχική τιμή του RS 3 Sportback στην Ελλάδα διαμορφώνεται στις 83.950 ευρώ, ούσα πάνω από 16.000 ευρώ υψηλότερη σε σχέση με το S3 (από 67.850 ευρώ). Η διαφορά μεταξύ τους είναι αξιοσημείωτη, ωστόσο δικαιολογείται εν μέρει από τη σαφώς μεγαλύτερη δυναμική του RS 3. Αυτό που προκαλεί αποπληξία, είναι η φορολογική επιβάρυνση που ανεβάζει σε αυτά τα επίπεδα την τιμή. Προ φόρων, το κόστος διαμορφώνεται στις 52.034 ευρώ – απολύτως λογικό αντίτιμο για αυτοκίνητο 3,8 δλ. στο 0-100 χλμ./ώρα (που είναι 3,1 δλ. στην πραγματικότητα) και με εξελιγμένο σύστημα Drift Mode. Μετά την προσθήκη Φ.Π.Α. (12.488 ευρώ) και τέλους ταξινόμησης (19.428 ευρώ) όμως, το τελικό «μπουγιουρντί» εκτοξεύεται στην περιοχή των 84.000 ευρώ!

 

Όχι ότι ενδιαφέρει ιδιαίτερα όποιον έχει να διαθέσει τόσα χρήματα, αλλά για την Ιστορία να αναφέρουμε πως τα 205 γρ. CO2/χλμ. αντιστοιχούν σε 174 ευρώ τελών κυκλοφορίας. Αναμένουμε την τιμή για το RS 3 Sedan, που σίγουρα θα είναι υψηλότερη από αυτή του Sportback.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το πάμφθηνο τουρκικό τροχόσπιτο των 7.600 ευρώ
Το πάμφθηνο τουρκικό τροχόσπιτο των 7.600 ευρώ …
Vauxhall του '60 με καρδιά Audi 344 ίππων!
Vauxhall του '60 με καρδιά Audi 344 ίππων!
Το VW Aero B «λοκάρει» το Tesla Model 3
Το VW Aero B «λοκάρει» το Tesla Model 3
Πώς θα σας φαινόταν μια BMW 2 Shooting Brake;
Πώς θα σας φαινόταν μια BMW 2 Shooting Brake;
Αυτό είναι το πιο extreme Toyota παραγωγής της Ιστορίας
Αυτό είναι το πιο extreme Toyota παραγωγής της Ιστορίας …
Toyota Supra... αποτυχημένη Lamborghini
Toyota Supra... αποτυχημένη Lamborghini
Πόσο κοστίζει η νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C43;
Πόσο κοστίζει η νέα 2.0λιτρη Mercedes-AMG C43;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Τι θα λέγατε για ένα ηλεκτρικό Citroën 2CV;
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Έρχεται το 2024 η πρώτη νέα Lancia
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store