Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»

Η φημολογία για το νέο LFA καλά κρατεί, πολλές φορές ενισχυόμενη από την ίδια τη Lexus. Οι Ιάπωνες μέχρι στιγμής έχουν επιβεβαιώσει πως θα υπάρξει συνεχιστής του υπεραυτοκινήτου τους, σίγουρα ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία 700 χλμ. και 0-100 χλμ./ώρα κοντά στα 2,0 δλ., ενώ δεν αποκλείεται να υπάρχει και υβριδική με αγωνιστικό V8 twinturbo κινητήρα. Σήμερα έρχεται άλλο ένα νέο, που αφορά την τοποθέτηση χειροκίνητου κιβωτίου!

Και μάλιστα όχι απλά από επίσημα χείλη, αλλά από εκείνα του προέδρου της εταιρίας. Ο Koji Sato παραχώρησε συνέντευξη στο βρετανικό Top Gear, αναφορικά με το επόμενο LFA, ρίχνοντας τη «βόμβα» περί χειροκίνητης μετάδοσης – αλλά όχι όπως την έχουμε μάθει: «Είναι ένα χόμπι μου, κάτι τρελό. Ψάχνω για καλύτερη επαφή, ακόμα και σε ένα EV, θέλω άλλη σύνδεση οδηγού-αυτοκινήτου σύνδεσμο. Δεν είναι μόνο η αποτελεσματικότητα και οι επιδόσεις. Λατρεύω τα αυτοκίνητα και θέλω κάτι διαφορετικό».

Ο Sato έκανε λόγο ουσιαστικά για προσομοίωση αλλαγής σχέσεων, στο αυτοκίνητο που θα υλοποιήσει παραγωγικά το πρωτότυπο Electrified Sport. H χειροκίνητη λειτουργία θα διαθέτει λεβιέ και κανονικές διαδρομές, με την παροχή ισχύος να αυξομειώνεται κατάλληλα όταν ο οδηγός θέλει να «αλλάξει σχέση». Ήδη υπάρχουν ανάλογες εφαρμογές, αλλά στην περίπτωση του υπερ-Lexus θα μιλάμε για κορυφαίου επιπέδου τεχνολογία, ικανή να διαχειρίζεται τα τεράστια ποσά ισχύος και να παρέχει αληθοφανή εμπειρία στο βέλτιστο βαθμό. Ο Ιάπωνας CEO επιβεβαίωσε επίσης πως θα γίνει εκτενής χρήση ενεργών αεροδυναμικών βοηθημάτων, ανθρακονημάτων στο αμάξωμα και το πλαίσιο, τεχνολογίας steer-by-wire στο σύστημα διεύθυνσης και torque vectoring στην κατανομή της ροπής.

Get it on Google Play Download on the App Store