Με πάνω από 1.000 ίππους η νέα BMW M5!

76

Η BMW ετοιμάζει πολλαπλή επίθεση στο μέτωπο των M, αρχής γενομένης από την ανανεωμένη M5. Η ολοκαίνουργια και πολυαναμενόμενη νέα M3 θα ακολουθήσει, ενώ στον ορίζοντα φαίνεται και η διάδοχος της M2. Ωστόσο, τα μεγάλα νέα αναμένονται σε βάθος τετραετίας και αφορούν την επόμενη γενιά της κορυφαίας 5άρας.

Δείτε ακόμα: Επιβλητική και γεμάτη τεχνολογία η νέα BMW Σειρά 5

Σύμφωνα με το βρετανικό Car, η επόμενη M5 -με εσωτερικό κωδικό G60- θα είναι είτε plug in υβριδική, είτε αμιγώς ηλεκτρική και θα στεφθεί με τεράστια διαφορά από τη δεύτερη, ως η ισχυρότερη BMW παραγωγής όλων των εποχών! Κατά τους Άγγλους, η 7η γενιά του βαυαρικού υπερ-σεντάν θα βασιστεί στην ηλεκτρική πλατφόρμα CLAR-WE της εταιρίας και θα ενστερνιστεί μια διάταξη 3 ηλεκτρικών μοτέρ και μοτέρ εσωτερικής καύσης. Οι πληροφορίες είναι πολύ περιορισμένες, καθώς το αυτοκίνητο βρίσκεται σε πολύ πρώιμο στάδιο. Βασικά, περιμένουμε το φρεσκάρισμα της σημερινής F90. Κάτι που σημαίνει πως μέχρι το εντελώς καινούργιο, έχουμε τουλάχιστον 3-4 χρόνια μπροστά μας.

Διαβάστε επίσης: «Πύραυλος» BMW M5 840 ίππων και 350 χλμ./ώρα

Το αγγλικό δημοσίευμα κάνει λόγο για το 2024, όμως αυτό είναι το λιγότερο. Τα «τσιμέντα πέφτουν» από τις τεχνικές προδιαγραφές που θα συνοδεύουν την G60. H συνδυαστική ισχύς τοποθετείται αρκετά πάνω από τους 1.000 ίππους, καθώς 1.005 θα είναι μόνο η ηλεκτρική απόδοση των 3 μοτέρ, έκαστο 335 ίππων (2 στον εμπρός άξονα και 1 στον πίσω). Βέβαια, όπως στο Honda NSX που χρησιμοποιεί παρόμοιας φιλοσοφίας διάταξη, το άθροισμα ηλεκτρικής και θερμικής απόδοσης δεν είναι ολιστικό. Και πάλι, όμως, έχουμε να κάνουμε με μια M5 1.000+ ίππων – αριθμός πρωτόγνωρος όχι μόνο για την BMW, αλλά για ολόκληρη την κατηγορία εξαιρουμένου του Tesla Model S, των 825 ηλεκτρικών ίππων.

Δείτε ακόμα: BMW M8 823HP κάνει το 0-100 σε 2,6 δλ.! (+video)

Οι επιδόσεις αναμένονται σε ανάλογα, «στρατοσφαιρικά» επίπεδα: τα πρώτα 100 χλμ./ώρα υπολογίζονται σε λιγότερο από 2,7 δλ. (άρα κοντά στα 2,5) και η τελική ταχύτητα –κατόπιν αφαίρεσης του πατροπαράδοτου κόφτη των 250- στα 340+ χλμ./ώρα! Υπομονή 4 χρόνια ακόμα. Το μισό 2020 εξάλλου έχει φύγει.