«Πύραυλος» BMW M5 840 ίππων και 350 χλμ./ώρα

Το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η BMW M5 είναι περισσότερη δύναμη. Οι βελτιωτές, όμως, κάπως πρέπει να ζήσουν. Και η G-Power εξειδικεύεται σε αυτόν ακριβώς τον τομέα: να παίρνει ήδη πανίσχυρες κατασκευές και να τις μετατρέπει σε βαλλιστικούς πυραύλους.

Η M5 Competition από το εργοστάσιο παράγει 625 ίππους και 750 Nm ροπής, χάρις στον 4.4 V8 twinturbo. Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος ανεβάζει την απόδοση κατά περισσότερα από 200 άλογα και Nm ροπής, φτάνοντας τους 850 ίππους και τα 1.050 Nm ροπής. Η Hurricane RS, όπως ονομάζεται πλέον η Μ5, επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,5 δλ. – όσα δηλαδή χρειάζεται και η Bugatti Chiron! Σε τελική ταχύτητα δεν πλησιάζει το hypercar, όμως 350 ηλεκτρονικά περιοριζόμενα χλμ./ώρα επ’ ουδενί δεν θεωρούνται αμελητέα ποσότητα.

Δείτε ακόμα: Μοναδική χειροκίνητη BMW M3 CSL-έπος! (+video)

Δεδομένου του βεληνεκούς της κορυφαίας 5άρας, οι μετατροπές κινούνται σε ανάλογο κοστολόγιο. Οι πορτοκαλί μεμβράνες που καλύπτουν το αμάξωμα τιμώνται στις 3.800 ευρώ. Το ανθρακονημάτινο καπό με τους αεραγωγούς, 5.236. Οι 21άρες ζάντες και τα ελαστικά της Michelin, αγγίζουν τις 10.000 ευρώ (9.545)! Βρισκόμαστε κοντά στις 20.000 και ακόμα δεν έχουμε φτάσει στα μηχανικά μέρη.

Διαβάστε επίσης: «Φωτιά στα κόκκινα» η BMW M5 Competition της AC Schnitzer

Οι δυο μεγαλύτερες τουρμπίνες, που είναι οι κύριες υπεύθυνες για την εκτίναξη της ισχύος, κοστίζουν 5.900 ευρώ. Η εξάτμιση ανεβαίνει στις 8.449 και έχουμε ακόμα την ECU με την πολλαπλή εισαγωγής, για τις οποίες δεν αναφέρεται κόστος. Συνολικά, φτάνουμε κοντά στις 35.000 ευρώ μόνο για εμφάνιση και κινητήρα, έχοντας ακόμα ανάρτηση και φρένα. Μιλάμε, όμως, για ένα αυτοκίνητο που κοντράρει Chiron σε επιτάχυνση και μπορεί να φτάσει τα 400 χλμ./ώρα αν αφαιρεθεί ο κόφτης (κάτι που δεν συνιστούν οι Γερμανοί, λόγω ελαστικών), μεταφέροντας παράλληλα 4 άτομα και τις αποσκευές τους. Οικογενειακό hypercar, με λίγα λόγια.

 

Get it on Google Play Download on the App Store