Mercedes-AMG: «Αλλάζει το παιχνίδι η νέα C 63»

Η νέα C 63 δέχεται αρκετή κριτική για το γεγονός ότι αποποιήθηκε τον V8 κινητήρα, για χάρη plug-in υβριδικού συστήματος. Αλλαγή που έφερε δραματική αύξηση στην ισχύ, αλλά απώλεσε τον ήχο και το χαρακτήρα του οκτακύλινδρου twinturbo. Η Mercedes-AMG, όμως, δεν πτοείται και υπερασπίζεται σθεναρά την επιλογή της.

Ο επικεφαλής εξέλιξης της C 63 e-Performance 4Matic+, Steffen Jastrow, μίλησε στο CarSales και αναγνώρισε μεν ότι κάποιοι πελάτες δεν είναι ευχαριστημένοι με την κατάργηση του V8, αλλά επέμεινε πως η Mercedes-AMG έκανε την καλύτερη επιλογή: «Σίγουρα, υπάρχουν άνθρωποι που πιθανότατα είναι απογοητευμένοι που δεν έχει V8, αλλά αυτό που υπάρχει στη νέα C 63 δεν είναι απλώς ένας ακόμα V8. Μιλάμε για επανάσταση στο κινητήριο σύνολο, μια διάταξη που αλλάζει το παιχνίδι». Ο Jastrow πιστεύει επίσης ότι παρόλο που δεν υπάρχει ο χαρακτηριστικός ήχος, οι επιδόσεις του αυτοκινήτου φτάνουν και περισσεύουν για να τον αναπληρώσουν: «Πράγματι, είναι μια πολύ νέα προσέγγιση, αλλά το συναίσθημα δεν πηγάζει μόνο από τον ήχο. Προέρχεται από το πώς ο κινητήρας αντεπεξέρχεται στις απαιτήσεις του οδηγού».

Ο Jastrow προσθέτει ότι το υβριδικό σύστημα συνοδεύεται και με άλλα πλεονεκτήματα, όπως η καλύτερη κατανομή βάρους. «Παραδείγματος χάρη, ο V8 ήταν πάντα ένα πολύ μεγάλο βάρος για το μπροστινό του αυτοκινήτου. Τώρα έχουμε έναν πανίσχυρο τετρακύλινδρο, τον πιο δυνατό τετρακύλινδρο στον κόσμο (σ.σ. 481 άλογα και 545 Nm από 2.0 λίτρα), και έναν ακόμη 204 ίππων -ηλεκτροκινητήρα- στον πίσω άξονα. Κάτι πραγματικά πολύ ωφέλιμο για την κατανομή βάρους, το χειρισμό και τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου».

Η κορυφαία C-Class προσφέρει συνδυαστικά 681 άλογα και 1.020 Nm ροπής στο δεξί πόδι του οδηγού (+170 άλογα σε σχέση με την απερχόμενη C 63 S και + 204 από τη βασική C 63 W205) και παρά τα 2.036 κιλά της (+356 κιλά), επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,3 δλ. (-0,7 δλ. σε σχέση με πριν).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών
Η Ford έλυσε ένα αιώνιο πρόβλημα των αγροτικών …
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Άθικτο Hyundai i30 του 2011 με 50 χιλιόμετρα!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ!
Οι Ferrari δεν θα σταματήσουν να «κελαηδούν» ποτέ! …
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Γιατί τα νέα Hyundai δεν έχουν σήμα στο τιμόνι;
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Αδιανόητο ατύχημα από αδέσποτο τροχό! (+video)
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Χορεύουν τα ευρώ για το Subaru Impreza 22B STI
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε!
Περίμενε 3 χρόνια το αυτοκίνητο και χάλασε με το που το πήρε! …
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Νεόκοπο Kia Sportage του '95 έτοιμο για βουνά
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Ελληνικός φορτιστής με... βάση για καφέ!
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store