Mercedes: «Δεν γίνεται να πάνε μόνα τους τα οχήματα»

Εδώ και μια 10ετία περίπου, έχει ξεκινήσει μια κόντρα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με το ποιος θα παρουσιάσει πρώτος ένα πλήρως αυτόνομο όχημα. Ο «πόλεμος εξοπλισμών» για την αυτόνομη οδήγηση εντάθηκε με την είσοδο της Tesla και το Autopilot, ενώ σε αυτόν μπήκαν και εταιρίες που δεν είχαν καμία σχέση με το αυτοκίνητο, αλλά είναι ηγετικές δυνάμεις στο χώρο της τεχνολογίας (Google, Apple, Waymo). Σήμερα, στην αυγή του 2021, έρχονται οι πρώτες «λευκές σημαίες».

Την αρχή έκανε ο συνιδρυτής της Apple, Steve Wozniak, ο οποίος πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε πως η δημιουργία ενός οχήματος με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 (χωρίς την παραμικρή παρέμβαση ή ανάγκη επίβλεψης από τον οδηγό) είναι ανέφικτη, τουλάχιστον μέχρι να πεθάνει (70 χρονών σήμερα, οπότε μιλάμε για τουλάχιστον 10 χρόνια ακόμα).

Η Audi επίσης αποσύρθηκε, όπως και η Magna – ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές του κλάδου. Πιο πρόσφατη προσθήκη στους αποχωρήσαντες, η Mercedes.

Διαβάστε επίσης: Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει

Δια στόματος εκπροσώπου της, η γερμανική εταιρία δήλωσε απλά, λιτά και απέριττα πως πλήρως αυτόνομο όχημα δεν μπορεί να κατασκευαστεί: «Δεν συμμετέχουμε σε αγώνες που δεν μπορεί να υπάρξει νικητής. Όχημα που να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά μόνο του, δεν γίνεται να εξελιχθεί– τουλάχιστον όχι στο προσεχές μέλλον». Τελευταία φορά που είδαμε τη Mercedes να πειραματίζεται με την αυτόνομη οδήγηση, ήταν το 2019. Τότε είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο ESF, μια plug-in υβριδική GLE γεμάτη κάμερες, ραντάρ και ρομποτικά συστήματα που, θεωρητικά, μπορούσε να κινηθεί δίχως συμβολή ανθρώπινου παράγονται.

Δείτε ακόμα: Η Porsche θέλει να σώσει τα ατμοσφαιρικά μοτέρ

Σήμερα, οι μόνοι που επενδύουν στην αυτόνομη οδήγηση είναι οι Tesla και Google. Η πρώτη, παρότι το Autopilot έχει εμπλακεί σε θανατηφόρα τροχαία, επιμένει πως το μέλλον των μετακινήσεων είναι μακριά από τα χέρια των οδηγών. Το ίδιο και η Google, μέσω της θυγατρικής Waymo. Η συντριπτική πλειοψηφία του χώρου όμως, πιστεύει πως οι μηχανές πρέπει να φάνε «πολλά ψωμιά» ακόμα για να αντικαταστήσουν πλήρως τους ανθρώπους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Το φθηνότερο CNG στην Ευρώπη των 9.265 ευρώ
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Μάστιγα η κούραση κατά την οδήγηση
Σε ποια χώρα «οργώνει» εμπορικά η Mercedes G-Class;
Σε ποια χώρα «οργώνει» εμπορικά η Mercedes G-Class;
Aθάνατο Toyota Land Cruiser με 1 εκ. χλμ. σε τιμή Yaris
Aθάνατο Toyota Land Cruiser με 1 εκ. χλμ. σε τιμή Yaris
Η VW άφησε πίσω της την Tesla
Η VW άφησε πίσω της την Tesla
Honda S2000 21ετίας του κουτιού ή καινούργιο Type R;
Honda S2000 21ετίας του κουτιού ή καινούργιο Type R;
Nissan: «Δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ το Skyline»
Nissan: «Δεν θα εγκαταλείψουμε ποτέ το Skyline»
Πόσο ταχύτερη είναι η τετρακίνηση τελικά; (+video)
Πόσο ταχύτερη είναι η τετρακίνηση τελικά; (+video) …
Το γουνάκι της Κιμ Καρντάσιαν στη Lamborghini Urus
Το γουνάκι της Κιμ Καρντάσιαν στη Lamborghini Urus
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store