Mercedes: «Δεν γίνεται να πάνε μόνα τους τα οχήματα»

Εδώ και μια 10ετία περίπου, έχει ξεκινήσει μια κόντρα στο χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας σχετικά με το ποιος θα παρουσιάσει πρώτος ένα πλήρως αυτόνομο όχημα. Ο «πόλεμος εξοπλισμών» για την αυτόνομη οδήγηση εντάθηκε με την είσοδο της Tesla και το Autopilot, ενώ σε αυτόν μπήκαν και εταιρίες που δεν είχαν καμία σχέση με το αυτοκίνητο, αλλά είναι ηγετικές δυνάμεις στο χώρο της τεχνολογίας (Google, Apple, Waymo). Σήμερα, στην αυγή του 2021, έρχονται οι πρώτες «λευκές σημαίες».

Την αρχή έκανε ο συνιδρυτής της Apple, Steve Wozniak, ο οποίος πριν λίγο καιρό ανακοίνωσε πως η δημιουργία ενός οχήματος με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 5 (χωρίς την παραμικρή παρέμβαση ή ανάγκη επίβλεψης από τον οδηγό) είναι ανέφικτη, τουλάχιστον μέχρι να πεθάνει (70 χρονών σήμερα, οπότε μιλάμε για τουλάχιστον 10 χρόνια ακόμα).

Η Audi επίσης αποσύρθηκε, όπως και η Magna – ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές του κλάδου. Πιο πρόσφατη προσθήκη στους αποχωρήσαντες, η Mercedes.

Διαβάστε επίσης: Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει

Δια στόματος εκπροσώπου της, η γερμανική εταιρία δήλωσε απλά, λιτά και απέριττα πως πλήρως αυτόνομο όχημα δεν μπορεί να κατασκευαστεί: «Δεν συμμετέχουμε σε αγώνες που δεν μπορεί να υπάρξει νικητής. Όχημα που να μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά μόνο του, δεν γίνεται να εξελιχθεί– τουλάχιστον όχι στο προσεχές μέλλον». Τελευταία φορά που είδαμε τη Mercedes να πειραματίζεται με την αυτόνομη οδήγηση, ήταν το 2019. Τότε είχε παρουσιάσει το πρωτότυπο ESF, μια plug-in υβριδική GLE γεμάτη κάμερες, ραντάρ και ρομποτικά συστήματα που, θεωρητικά, μπορούσε να κινηθεί δίχως συμβολή ανθρώπινου παράγονται.

Δείτε ακόμα: Η Porsche θέλει να σώσει τα ατμοσφαιρικά μοτέρ

Σήμερα, οι μόνοι που επενδύουν στην αυτόνομη οδήγηση είναι οι Tesla και Google. Η πρώτη, παρότι το Autopilot έχει εμπλακεί σε θανατηφόρα τροχαία, επιμένει πως το μέλλον των μετακινήσεων είναι μακριά από τα χέρια των οδηγών. Το ίδιο και η Google, μέσω της θυγατρικής Waymo. Η συντριπτική πλειοψηφία του χώρου όμως, πιστεύει πως οι μηχανές πρέπει να φάνε «πολλά ψωμιά» ακόμα για να αντικαταστήσουν πλήρως τους ανθρώπους.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store