Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει

Η νέα Mercedes S-Class μόλις παρουσιάστηκε και, κατά τα ειωθότα του μοντέλου, δείχνει τον δρόμο στους τομείς της πολυτέλειας και της τεχνολογίας. Στο δεύτερο σκέλος, ξεχωρίζει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.

Αν προσέξατε στη φωτογραφία, οι πίσω τροχοί της γερμανικής λιμουζίνας έχουν μια περίεργη γωνία. Φυσικά δεν πρόκειται για σπασμένο άξονα, αλλά για το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης της Mercedes! Αν και η S-Class αποτελεί τεχνολογική βιτρίνα για το «Αστέρι» από το 1972, μέχρι σήμερα δεν είχε εφοδιαστεί με τετραδιεύθυνση. Κάτι που σημαίνει ότι για να μας εντυπωσιάσει, θα έπρεπε να είναι κάτι ιδιαίτερο. Και η φίρμα από τη Στουτγκάρδη δεν συνηθίζει να απογοητεύει.

Διαβάστε επίσης: Γιατί είχε δύο πίσω κεραίες η Mercedes S-Class;

Η προαιρετική δυνατότητα στριψίματος των πίσω τροχών, επιτρέπει γωνία μέχρι 10 μοιρών αντίθετα από την κίνηση του εμπρός άξονα – από τις μεγαλύτερες αρθρώσεις που έχουν εφαρμοστεί σε ανάλογα συστήματα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η τετραδιεύθυνση της Porsche 991 επιτρέπει γωνία 2,8 μοιρών. To Honda Prelude του 1987, που εισήγαγε τα συστήματα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, επέτρεπε ανώτερη γωνία 1,5 μοιρών.

Οι 10 αυτές μοίρες, που χρησιμοποιούνται σε χαμηλές ταχύτητες, μειώνουν τον κύκλο στροφής κατά 2 ολόκληρα μέτρα. Από 12,8 πέφτει στα 10,8 και χαρίζει στην S-Class ευελιξία μικρότερου αυτοκινήτου. Πόσο μικρότερου; Επιπέδου A-Class!

Δείτε ακόμα: Νέα Mercedes A 250 e 1.33 λτ. με τιμή 43.600 ευρώ

 

Το μικρομεσαίο χάτσμπακ, μήκους 4.419 χλστ. και μεταξονίου 2.729 χλστ., έχει κύκλο στροφής 11 μέτρων. Η ναυαρχίδα της Mercedes, στην έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο των 3.106 χλστ., εκτείνεται σε 5.179 χλστ. μήκους. Όπερ εστί, με 10,8 μέτρα κύκλου στροφής είναι πιο ευέλικτη από ένα αυτοκίνητο 3 κατηγοριών κάτω!

Διαβάστε επίσης: Ο άγνωστος 8.0 W18 της Mercedes S-Class

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Γνωρίζετε τις πρωτιές της Mercedes E-Class W210;
Γνωρίζετε τις πρωτιές της Mercedes E-Class W210;
Ταμπούρα σε αυτοκίνητο 204 ίππων και 2 τόνων
Ταμπούρα σε αυτοκίνητο 204 ίππων και 2 τόνων
Οι Ιάπωνες «τρελαίνονται» για Tesla Model 3
Οι Ιάπωνες «τρελαίνονται» για Tesla Model 3
Τα καλύτερα και χειρότερα ελαστικά 205/55R16
Τα καλύτερα και χειρότερα ελαστικά 205/55R16
Το Audi Quattro επιστρέφει στο WRC! (+video)
Το Audi Quattro επιστρέφει στο WRC! (+video)
Αυτόνομη οδήγηση: Από ποια εταιρεία έχασε η Tesla;
Αυτόνομη οδήγηση: Από ποια εταιρεία έχασε η Tesla; …
«Βουτιά» δημοτικότητας για τη Ferrari
«Βουτιά» δημοτικότητας για τη Ferrari
Ποια μοντέλα «γράφουν» τα περισσότερα χιλιόμετρα;
Ποια μοντέλα «γράφουν» τα περισσότερα χιλιόμετρα; …
Απροβλημάτιστο το Hyundai Tucson στον τάρανδο
Απροβλημάτιστο το Hyundai Tucson στον τάρανδο
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με του νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα νέα ήπια σπορ και υβριδικά VW Golf
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό των 13.390 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα δηλητηριώδη «πυραυλάκια»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων