Πώς η νέα Mercedes S-Class «μικραίνει» εν κινήσει

Η νέα Mercedes S-Class μόλις παρουσιάστηκε και, κατά τα ειωθότα του μοντέλου, δείχνει τον δρόμο στους τομείς της πολυτέλειας και της τεχνολογίας. Στο δεύτερο σκέλος, ξεχωρίζει ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.

Αν προσέξατε στη φωτογραφία, οι πίσω τροχοί της γερμανικής λιμουζίνας έχουν μια περίεργη γωνία. Φυσικά δεν πρόκειται για σπασμένο άξονα, αλλά για το νέο σύστημα τετραδιεύθυνσης της Mercedes! Αν και η S-Class αποτελεί τεχνολογική βιτρίνα για το «Αστέρι» από το 1972, μέχρι σήμερα δεν είχε εφοδιαστεί με τετραδιεύθυνση. Κάτι που σημαίνει ότι για να μας εντυπωσιάσει, θα έπρεπε να είναι κάτι ιδιαίτερο. Και η φίρμα από τη Στουτγκάρδη δεν συνηθίζει να απογοητεύει.

Διαβάστε επίσης: Γιατί είχε δύο πίσω κεραίες η Mercedes S-Class;

Η προαιρετική δυνατότητα στριψίματος των πίσω τροχών, επιτρέπει γωνία μέχρι 10 μοιρών αντίθετα από την κίνηση του εμπρός άξονα – από τις μεγαλύτερες αρθρώσεις που έχουν εφαρμοστεί σε ανάλογα συστήματα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, η τετραδιεύθυνση της Porsche 991 επιτρέπει γωνία 2,8 μοιρών. To Honda Prelude του 1987, που εισήγαγε τα συστήματα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης, επέτρεπε ανώτερη γωνία 1,5 μοιρών.

Οι 10 αυτές μοίρες, που χρησιμοποιούνται σε χαμηλές ταχύτητες, μειώνουν τον κύκλο στροφής κατά 2 ολόκληρα μέτρα. Από 12,8 πέφτει στα 10,8 και χαρίζει στην S-Class ευελιξία μικρότερου αυτοκινήτου. Πόσο μικρότερου; Επιπέδου A-Class!

Δείτε ακόμα: Νέα Mercedes A 250 e 1.33 λτ. με τιμή 43.600 ευρώ

 

Το μικρομεσαίο χάτσμπακ, μήκους 4.419 χλστ. και μεταξονίου 2.729 χλστ., έχει κύκλο στροφής 11 μέτρων. Η ναυαρχίδα της Mercedes, στην έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο των 3.106 χλστ., εκτείνεται σε 5.179 χλστ. μήκους. Όπερ εστί, με 10,8 μέτρα κύκλου στροφής είναι πιο ευέλικτη από ένα αυτοκίνητο 3 κατηγοριών κάτω!

Διαβάστε επίσης: Ο άγνωστος 8.0 W18 της Mercedes S-Class

 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έτσι τεστάρει η Bugatti τα άλογα της Chiron (+video)
Έτσι τεστάρει η Bugatti τα άλογα της Chiron (+video)
10 αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
10 αυτοκίνητα με τις λιγότερες βλάβες
Πόσο κοστίζει το VW ID. Buzz;
Πόσο κοστίζει το VW ID. Buzz;
Επιστρέφει θρυλικό grand tourer της Ford;
Επιστρέφει θρυλικό grand tourer της Ford;
Από τη Ρωσία με αγάπη «νέα» αυτοκινητοβιομηχανία
Από τη Ρωσία με αγάπη «νέα» αυτοκινητοβιομηχανία …
Γιατί τα Jeep έχουν 7 γρίλιες στη μάσκα;
Γιατί τα Jeep έχουν 7 γρίλιες στη μάσκα;
Έτσι θα είναι η «Made in the USA» Tonale
Έτσι θα είναι η «Made in the USA» Tonale
Από ποια αγορά καταργείται το Opel Insignia;
Από ποια αγορά καταργείται το Opel Insignia;
Έρχεται με «διαστημικό» εσωτερικό. Ποιο είναι; (+video)
Έρχεται με «διαστημικό» εσωτερικό. Ποιο είναι; (+video) …
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Ford Ranger Raptor στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Opel Astra στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Mazda CX-60 PHEV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου και πιο ακριβού Toyota Hilux GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Abarth 595/695 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο σπορ και ακριβό Toyota Yaris GR Sport
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου καλοκαιρινού VW T-Roc Cabriolet
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes-AMG SL στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store