Μοναδική Mercedes W124 με κινητήρα BMW M5

135

Από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της Mercedes, ήταν η E-Class W124, η οποία κατασκευάστηκε μεταξύ 1984 έως 1995 σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια αντίτυπα. Δημοφιλής ήταν και στην Ελλάδα, τόσο ως επιβατικό όσο και ως ταξί, «γράφοντας» εκατομμύρια χιλιόμετρα.

H συγκεκριμένη βέβαια, ουδεμία σχέση διατηρεί με κίτρινα ή αγοραία αδέλφια καθώς πρόκειται για ένα μοναδικό κράμα Mercedes-BMW! Οι δυο «αιώνιοι» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με μεσάζοντα τον βελτιωτικό οίκο Hartge, συνεργάστηκαν για τη δημιουργία μιας μοναδικής…Mercedes M5! Η W124 των φωτογραφιών ξεκίνησε την καριέρα της ως 300E, με τον εξακύλινδρο εν σειρά των 3 λίτρων και 180 ίππων. Η διάταξη και ο αριθμός των κυλίνδρων δεν άλλαξε κατά τη μεταμόσχευση, όμως η απόδοση εκτινάχθηκε.

Δείτε ακόμα: Ο άγνωστος 8.0 W18 της Mercedes S-Class

Ο M88 της πρώτης M5 (E28), αλλά και των M1/M635CSi, πήρε θέση στο μηχανοστάσιο, σε υπερκυβισμένη μορφή μάλιστα. Τα 3.453 κ.εκ. έγιναν 3.535 και η απόδοση από τα 280 έφτασε στα 330 άλογα! To κιβώτιο επίσης προέρχεται από τη Βαυαρία, συγκεκριμένα από την Σειρά 6 E24, ενώ η ανάρτηση είναι ρυθμιζόμενη της Bilstein

Εμφανισιακά τίποτα δεν δηλώνει πως μιλάμε για μια W124 επιπέδου 500E. Οι ζάντες αλουμινίου είναι μεν διαφορετικές, αλλά σε πολύ λογική διάσταση (17 ίντσες, με ελαστικά 215/45 εμπρός και 255/45 πίσω), ενώ και το body kit είναι απολύτως εργοστασιακό. Τα φιμέ πίσω κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων και η μικρότερη διαδρομή της απόστασης είναι τα μόνα που υποψιάζουν, κάτι που ισχύει και για το εσωτερικό. Το τιμόνι, ο λεβιές, οι ελαφρώς διαφορετικές επενδύσεις και τα σήματα της Hartge είναι δίνουν τον απαραίτητο τόνο διαφορετικότητας.

Διαβάστε επίσης: «Αθάνατη» Mercedes με 2,1 εκατ. χλμ είναι σαν καινούργια!

Η Hartge F1, όπως ονομάζεται, είναι μία και μοναδική! Κατασκευάστηκε το 1988 και μέχρι σήμερα έχει διανύσει 131.307 χλμ. Καινούργια κόστιζε 200.000 γερμανικά μάρκα, τιμή που χαρακτηριζόταν εξωφρενική για την εποχή, ακόμα κι αν λάβουμε υπόψη πως μιλάμε για ένα σεντάν που επιτάχυνε στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε λιγότερα από 6 δλ. και ξεπερνούσε τα 270 χλμ./ώρα τελικής. Κανονικά, θα έπρεπε να είχε δημοπρατηθεί στις 27 Μαρτίου από τον οίκο RM Sotheby’s, αλλά η παγκόσμια στασιμότητα λόγω κορωνοϊού διατηρούν αυτή την εξαιρετικά συλλεκτική BMW-Mercedes διαθέσιμη