Μόνο υβριδικό το νέο Honda HR-V στην Ευρώπη

Η Honda επιβεβαίωσε αυτό που περιμέναμε από το λανσάρισμα του νέου HR-V, καθώς στην Ευρώπη θα διατίθεται αποκλειστικά με το υβριδικό σύστημα e:HEV.

Το ομώνυμο HR-V συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων (που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson) και δυο ηλεκτροκινητήρες, για να τροφοδοτήσει τους εμπρός τροχούς με συνολικά 131 ίππους και 253 Nm ροπής. Το HR-V e:HEV ξεκινάει να λειτουργεί με τους δυο ηλεκτροκινητήρες, περνώντας ομαλά σε υβριδική λειτουργία όταν υπάρχει αυξημένο φορτίο. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται περισσότερο κατά την οδήγηση σε υψηλότερες ταχύτητες. Υπάρχουν διαθέσιμα τρία προγράμματα οδήγησης, Sport, Normal και Econ, ενώ το πρόσθετο drive mode B μπορεί να επιλέγεται μέσω του επιλογέα σχέσεων για επιπλέον ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση. Το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας και η επιβράδυνση προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του οδηγού μέσω του Deceleration Selector πίσω από το τιμόνι. To πρωτοποριακό κιβώτιο ταχυτήτων μιας σχέσης e-CVT δεν είναι ένα συμβατικό CVT. Το κιβώτιο ουσιαστικά αποτελείται από τους ηλεκτροκινητήρες, 2 σετ γραναζιών, 2 πολύδισκους συμπλέκτες και το διαφορικό. Η όπισθεν δεν έχει γρανάζια. Κάθε οπισθοπορεία γίνεται αθόρυβα, καθαρά με το ηλεκτρικό ρεύμα.

H κατανάλωση, σύμφωνα με τα πρότυπα WLTP, διαμορφώνεται στα 5,4 λίτρα/100 χλμ. κατά μέσο όρο και οι εκπομπές ρύπων στα 122 γρ. CO2/χλμ. (ακριβώς στο όριο για να μην πληρώνει τέλη). Παρόλη την προσήλωση στην οικονομία όμως, το υβριδικό HR-V προσφέρει μια επιτάχυνση της τάξης των 10,6 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα. Το ίδιο σύνολο συναντάμε και στο Jazz e:HEV, αλλά με μικρότερη απόδοση (109 ίπποι) και λιγότερες κυψέλες στη μπαταρία (48 αντί 60 στο HR-V).

Το νέο HR-V e:HEV θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στη Γηραιά Ήπειρο προς το τέλος του 2021, με τις τιμές ακόμα να είναι άγνωστες.

Get it on Google Play Download on the App Store