Nissan: «Δεν αλλάζουμε το GT-R για να μην ακριβύνει»

151

Το Nissan GT-R βρίσκεται μαζί μας από το 2007 και οι Ιάπωνες αναφέρουν πως η παραγωγή του θα μπορούσε να φτάσει μέχρι το 202720 ολόκληρα χρόνια στην πρώτη γραμμή, δηλαδή! Και έχουν τα επιχειρήματα για να υποστηρίξουν αυτή την τακτική.

Δείτε ακόμα: Στην παραγωγή το Nissan GT-R του 1 εκατομμυρίου!

Ο επικεφαλής της ομάδας εξέλιξης του GT-R, Hiroshi Tamura, είχε κάνει την ανωτέρω δήλωση πέρσι και επανήλθε δριμύτερος νωρίτερα στην χρονιά (προ κορωνοϊού), τεκμηριώνοντας το γεγονός πως η ναυαρχίδα της φίρμας μπορεί να κλείσει 2 δεκαετίες πριν δει διάδοχο: «ένα από τα σημεία-κλειδιά για την επιτυχία του GT-R, είναι η αναλογικά χαμηλή τιμή του. Θέλουμε να παραμένει κάτω από τις 200.000 δολάρια ή ευρώ, ώστε να αποτελεί ευκαιρία σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Η εξέλιξη μιας νέας γενιάς κοστίζει, ειδικά όταν πρέπει να συνδυαστεί με υβριδική τεχνολογία και βελτίωση του θερμικού μοτέρ. Όσο κρατάμε το σημερινό μοντέλο, τόσο δίνουμε χρόνο στο τμήμα Έρευνας και Εξέλιξης ώστε να μειώσει το κοστολόγιο της επόμενης μέρας».

Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Nissan GT-R στην Ελλάδα;

Αυτό που μας λέει ο Tamura-san δηλαδή, είναι πως η Nissan θα μπορούσε να παρουσιάσει στο εγγύς μέλλον το R36, αλλά θα ήταν πανάκριβο. Οπότε οι Ιάπωνες εμμένουν στο σήμερα, με προσεκτικές αναβαθμίσεις ώστε να παραμένει επίκαιρο και ανταγωνιστικό. Το δόγμα των 200.000 επαληθεύεται μεν, ακόμα και στη χώρα μας, με την εξαίρεση του Nismo. Στις Η.Π.Α. το κορυφαίο GT-R των 600 ίππων διατίθεται προς 210.740 δολάρια, τη στιγμή που η βασική έκδοση τιμάται στις 113.540 δολάρια. Συγκριτικά, η νέα Porsche 991 Turbo S των 650 ίππων ξεκινά από τις 203.500 δολάρια. Κάτι που σημαίνει πως το επιχείρημα της οικονομίας, για την περίπτωση των Nismo-Turbo S τουλάχιστον, φαίνεται να θολώνει.

Δείτε ακόμα: Τι γνωρίζουμε για το επόμενο Nissan GT-R