Οι autobahn παραμένουν ελεύθερες και χωρίς όρια!

Στη Γερμανία ανακύπτει συχνά-πυκνά το ζήτημα επιβολής ορίων ταχύτητας στις autobahn – στα κομμάτια τους, δηλαδή, που δεν έχουν περιορισμούς. Η νίκη του SPD στις πρόσφατες εκλογές επανέφερε το σενάριο, σε συνδυασμό με την υποστήριξη του κόμματος των Πρασίνων και του FPD, ενώ μέχρι κι ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής F1, Σεμπάστιαν Φέτελ, εκφράστηκε υπέρ των ορίων στο ελεύθερα τμήματα του γερμανικού εθνικού οδικού άξονα.

Τελικά, όμως, η παράδοση και οι αντιδράσεις υπερίσχυσαν, εξασφαλίζοντας -προς το παρόν- την ελευθερία των autobahn! Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το SPD αναφέρει: «Θέλουμε να μετατρέψουμε τη Γερμανία σε ηγέτιδα δύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, επεκτείνοντας παράλληλα το δίκτυο υποδομών και φόρτισης. Δεν πρόκειται να υπάρξει γενικό, ανώτατο όριο στα ελεύθερα τμήματα των εθνικών οδών». Οι Πράσινοι ήθελαν φανατικά να περάσει η πρόταση για όρια ταχύτητας, αλλά τελικά συμβιβάστηκαν.

Ο συσχετισμός ορίων ταχύτητας στις autobahn και ηλεκτρικών υπήρξε από τα βασικά επιχειρήματα στην προσπάθεια επιβολής των πρώτων, καθώς μελέτες αναφέρουν πως οι οδηγοί των EVs δεν ξεπερνούν τα 120-130 χλμ./ώρα. Οπότε, από τη στιγμή που σε λίγα χρόνια θα κυριαρχούν στους δρόμους, τι πιο λογικό -με βάση το σκεπτικό SPD-Πρασίνων- να μπουν από τώρα όρια ταχύτητας, ώστε να προσαρμοστούν οι οδηγοί. Φυσικά βασικός λόγος ήταν και εδώ οι εκπομπές ρύπων: χαμηλότερες ταχύτητες = λιγότεροι ρύποι. Βέβαια υπάρχουν πολλές μελέτες που δεν επαληθεύουν το εν λόγω αφήγημα, ούτε αυτό της ασφάλειας (ότι περιορισμός στις autobahn θα μείωνε τα ατυχήματα). Συνεπώς, το άντρο της ταχύτητας παραμένει -προς ώρας- απαραβίαστο!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Το Hyundai Santa Cruz σε ρόλο... Baywatch!
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Πωλείται η Ferrari Enzo του Fernando Alonso
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο
Να γιατί δεν αφήνουμε μπουκάλια στο αυτοκίνητο …
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Εντός διετίας το πολυαναμενόμενο pick up της Kia
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store