Όμοια με το concept η έκδοση παραγωγής του Honda e

149

Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες από το μοντέλο παραγωγής του Honda e, το οποίο δεν διαφέρει και πολύ από το πρωτότυπο μοντέλο που είχαμε γνωρίσει μερικούς μήνες πριν!

Το νέο Honda e θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στην έκθεση της Φρανκφούρτης την ερχόμενη εβδομάδα, με την παραγωγή του να ξεκινάει το 2020.

Δείτε ακόμα: Η ανατομία του κινητήρα του Honda Civic Type R (+video)

Το Honda e θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος με 136 και 154 ίππους με τη ροπή να αγγίζει τα 315 Nm, με την δυνατότερη έκδοση να επιταχύνει έως και τα 100 χλμ./ώρα σε περίπου 8 δλ. Οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 35,5 kWh και είναι οι πλέον compact σε διαστάσεις που υπάρχουν στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Σύμφωνα με την Honda οι μπαταρίες θα φορτίζουν στο 80% της χωρητικότητας τους εντός 30 λεπτών, με την συνολική αυτονομία να αγγίζει τα 220 χιλιόμετρα. Το Honda e βασίζεται σε μια καινούργια πλατφόρμα, σχεδιασμένη ειδικά για ηλεκτρικά μοντέλα, με το μήκος του να είναι λίγο μικρότερο από το Jazz (3.895 χλστ.). Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, για τους οποίους υπάρχει σύστημα torque vectoring για καλύτερη συμπεριφορά και μεγαλύτερη ευελιξία στις κλειστές στροφές. Ικανότητα η οποία ενισχύεται και από το απόλυτο ζύγισμα, μιας και η κατανομή βάρους είναι 50:50, με την μπαταρία να είναι τοποθετημένη κεντρικά και χαμηλά.

Διαβάστε επίσης: Η ιστορία του «γαζωτή» Honda CRX (+video)

Όπως και στο concept μοντέλο, έτσι και σε αυτό της παραγωγής, υπάρχουν κάμερες αντί για εξωτερικούς καθρέφτες, οι οποίες προβάλλουν τα δεδομένα σε δύο οθόνες 6 ιντσών, μειώνοντας παράλληλα την αεροδυναμική αντίσταση κατά 90%, αλλά και το νεκρό σημείο κατά 10% σύμφωνα με την Honda. Και επειδή οι Ιάπωνες τα έχουν σκεφτεί όλα, έχουν φροντίσει να επενδύσουν τις κάμερες με μια ειδική επίστρωση η οποία απομακρύνει άμεσα το νερό και δεν επηρεάζει την ορατότητα. Καμία αλλαγή δεν εντοπίζουμε στο εσωτερικό του Honda e, μιας και ξεχωρίζουν οι πέντε οθόνες, που καλύπτουν ολόκληρο το πλάτος του ταμπλό, ενώ σαφέστατα υπάρχει κι ένα up to date σύστημα infotainment. Μπροστά από τον οδηγό, αλλά κι από τον συνοδηγό υπάρχουν δύο οθόνες 12,3 ιντσών οι οποίες έχουν τις ίδιες ακριβώς δυνατότητες.

Δείτε ακόμα: Νέος μετωπικός αερόσακος από τη Honda (+video)

Ακόμα μια καινοτομία του Honda e είναι η τεχνητή νοημοσύνη που ενσωματώνεται στο ηλεκτρικό μικρό μοντέλο, μέσω της υπηρεσίας Honda Personal Assistant που χρησιμοποιεί μοναδική κατανόηση των συμφραζομένων ώστε να δημιουργεί φυσικό διάλογο και να παρέχει πρόσβαση σε μια σειρά από online υπηρεσίες. Ο οδηγός του Honda e έχει τη δυνατότητα να παραμένει συνδεδεμένος με το αυτοκίνητό του, μέσω της εφαρμογής My Honda+ την οποία μπορεί να εγκαταστήσει στο smartphone του. Μέσω της συγκεκριμένης εφαρμογής, έχει πρόσβαση σε στοιχεία της κατάστασης του αυτοκινήτου, στον έλεγχο της στάθμης φόρτισης της μπαταρίας, τη διαθέσιμη αυτονομία, τη ρύθμιση του κλιματισμού και τον εντοπισμό του αυτοκινήτου, ενώ μπορείς και να το κλειδώσεις ή να το ξεκλειδώσεις από μακριά.

Οι παραγγελίες σε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές έχουν ξεκινήσει, αλλά η Honda προς το παρόν δεν έχει ανακοινώσει την τιμή του Honda e.