«Παπάτζα» της Tesla για δοκιμές στην έρημο

Κάθε μέρα προκύπτει και μια είδηση για την Tesla, συνηθώς αρνητικής φύσεως. Τα προβλήματα αξιοπιστίας και ποιότητας είναι γνωστά, προσφέροντας ασταμάτητο υλικό στις ομάδες σύνταξης και τους δημιουργούς memes. Αμφότεροι έχουν κάτι καινούργιο να ασχοληθούν, καθώς η αμερικανική εταιρία θέλησε να πείσει τον κόσμο για τις εξαντλητικές δοκιμές που υποβάλλει τα αυτοκίνητά της – αλλά κατέληξε να γίνει ρεζίλι.

Όλα ξεκίνησαν με μια ανάρτηση στο Twitter, που συνοδευόταν από τη λεζάντα «δοκιμές αντοχής σε ακραίες θερμοκρασίες στο Ντουμπάι» και 4 φωτογραφίες, όπου απεικονιζόταν Model X, Model 3 και Model Y σε ενσταντανέ από την έρημο. Το δουλεμένο μάτι διακρίνει με τη μία τον «παπά», ενώ ακόμα και άνθρωποι που ασχολούνται λίγο με τα αυτοκίνητα παρατήρησαν το προφανές: οι φωτογραφίες είναι κραυγαλέα στημένες.

https://twitter.com/Tesla/status/1564664691846160385?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1564664691846160385%7Ctwgr%5Ee05ea780046eea88854ca4ac9c06ff165640e624%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.autoevolution.com%2Fnews%2Ftesla-shares-pictures-of-extreme-heat-and-durability-tests-in-dubai-no-one-buys-it-197352.html

Το Model 3 στέκει δίπλα στην καμήλα, το Model Y «βουτάει» στους αμμόλοφους, ο οδηγός του Model X ασχολείται με τις περίτεχνα ανοιγόμενες πόρτες, η νυχτερινή βόλτα των δυο Tesla στο γραφικό τοπίο. Κανένα καμουφλάζ, κανενός είδος μετρητικού εξοπλισμού, καμιά ομάδα να ασχολείται με δεδομένα. Τίποτα από όσα διαδραματίζονται στις δοκιμές εξέλιξης και παρουσιάζουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, στα ανάλογα δελτία τύπου. Οι φωτογραφίες της Tesla μοιάζουν περισσότερο με press kit λανσαρίσματος ή απόσπασμα από προσπέκτους, παρά με στιγμιότυπα από τεστ στην έρημο.

Ο λόγος για το συγκεκριμένο τέχνασμα εξίσου προφανής. Απέναντι στις κατηγορίες και την αγανάκτηση του κόσμου, η Tesla θέλησε να αντιπαραβάλλει τις φώτο από τις υποτιθέμενες δοκιμές, προκειμένου να δείξει αφενός πως δοκιμάζει τα αυτοκίνητά της, αφετέρου πως δίνει βάση σε όσα της λένε οι πελάτες και εργάζεται για τη βελτίωση των προϊόντων της. Να ‘χαμε να λέγαμε, δηλαδή…

Get it on Google Play Download on the App Store