Πεντακύλινδρη «βιτρίνα» Fiat Coupe 20V Turbo

Το Fiat Coupe έγινε γνωστό με το προσωνύμιο «η Ferrari του φτωχού». Η συνειρμική αυτή σύνδεση με το «Cavallino Rampante» ήταν δισυπόστατη. Αφενός, η σχεδίαση ήταν τόσο διαφορετική σε σχέση με όλα τα άλλα όταν παρουσιάστηκε το 1993, που ξεχώριζε σαν Ferrari (ακόμα σήμερα ξεχωρίζει, δηλαδή). Αφετέρου, οι επιδόσεις του 20V Turbo δεν απείχαν ιδιαίτερα από αυτές της τότε βασικής Ferrari, της 348 TB.

Το 5κύλινδρο, 20βάλβιδο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ απέδιδε 220 ίππους στις 5.750 σ.α.λ. και 310 Nm στις 2.500 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,3 δλ. και συνεχίζοντας μέχρι τα 250 χλμ./ώρα. Συγκριτικά, η 348 TB απέδιδε 300 ίππους στις 7.200 σ.α.λ. και 324 Nm στις 4.200 σ.α.λ. από τον V8 των 3.402 κ.εκ., απαιτώντας 6,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και φτάνοντας μέχρι τα 267 χλμ./ώρα. Όλα αυτά, με μια «μικρή» -πέραν της τιμής και του ονόματος- διαφορά: η Ferrari ήταν κεντρομήχανη και πισωκίνητη, τη στιγμή που το Coupe έπρεπε να περάσει τόση ισχύ από τους εμπρός τροχούς.

Για το λόγο αυτό, όλα τα Turbo (16V, 20V, 20V Plus) διέθεταν Viscous μπλοκέ διαφορικό. Σε αυτό προσθέστε την ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς και το προσεγμένο στήσιμο ενός σασί, που βασιζόταν σε αυτό του Fiat Tipo, και έχετε τη συνταγή ενός low budget supercar. Σήμερα, τα πολύ καλά και κυρίως εργοστασιακά δείγματα σπανίζουν. Το ασημί των φωτογραφιών σίγουρα συγκαταλέγεται σε αυτά.

Αγοράστηκε πρώτη φορά το 1996 και μέχρι σήμερα, έχει «κεράσει» πεντακύλινδρες μελωδίες 49.685 χλμ. Περίπου 1.910 χλμ. κάθε ένα από τα 26 χρόνια κυκλοφορίας του, δηλαδή. Το αμάξωμα δεν εμφανίζει σημάδια φθοράς, ενώ το ίδιο ισχύει για το εσωτερικό και -σύμφωνα με το ιστορικό συντήρησης- τα μηχανικά μέρη. Παρά το ελαφρώς αντι-εμπορικό ασημί χρώμα, το γεγονός ότι πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα Fiat Coupe 20V Turbo (και Coupe γενικότερα) στην Αμερική είναι ικανό να κρατήσει τα χρήματα που ζητάει ο πωλητής, στις 17.998 δολάρια (18.210 ευρώ)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Τα Subaru STI γίνονται ηλεκτρικά STe
Τα Subaru STI γίνονται ηλεκτρικά STe
Renault: «Όλα τα λεφτά πάνε στα ηλεκτρικά»
Renault: «Όλα τα λεφτά πάνε στα ηλεκτρικά»
Η επιτυχία της Cupra απειλεί τη SEAT
Η επιτυχία της Cupra απειλεί τη SEAT
Τέλος ιστορικό Toyota από την αγορά της Ιαπωνίας
Τέλος ιστορικό Toyota από την αγορά της Ιαπωνίας …
Ιδέες για pick up α λα Santa Cruz η Toyota
Ιδέες για pick up α λα Santa Cruz η Toyota
Έρχεται το πρώτο ηλεκτρικό VW GTI
Έρχεται το πρώτο ηλεκτρικό VW GTI
Δεκάδες νέα ονόματα για τις μελλοντικές BMW
Δεκάδες νέα ονόματα για τις μελλοντικές BMW
Σε ποια αγορά το νέο Type R ρίχνει 11.000 στο Golf R;
Σε ποια αγορά το νέο Type R ρίχνει 11.000 στο Golf R;
Το «γυρνάει» η Ε.Ε: Θερμικά μοτέρ και μετά το 2035!
Το «γυρνάει» η Ε.Ε: Θερμικά μοτέρ και μετά το 2035! …
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Renault Austral με έκπτωση έως 2.200 ευρώ (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τέλος οι φθηνές εκδόσεις στα περισσότερα Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί των νέων Dacia Extreme
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακριβό το πρώτο ηλεκτρικό MINI Cooper Cabrio SE
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων BMW M3 CS, X5 και X6
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το Ford Puma σε πιο χαμηλή τιμή
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Όλες οι τιμές του νέου Toyota Corolla Sedan
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Volvo XC40 και C40 Recharge
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 7. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Oι τιμές του χαμηλής κατανάλωσης Mazda CX-60 Diesel
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store