Πισωκίνητη και με 540 άλογα η BMW M4 CSL

H BMW είναι πανέτοιμη να επαναφέρει τα θρυλικά γράμματα «CSL», με μια πανίσχυρη και πισωκίνητη M4 που θέλει να αφήσει εποχή και να αποδειχθεί επάξια διάδοχος της εμβληματικής M3.

Τα πρωτότυπα δοκιμών γυρνούν συνεχώς στο Nurburgring, χαρίζοντάς μας ήδη τα πρώτα πλάνα από την κορυφαία M4. Σήμερα έχουμε και τις πρώτες πληροφορίες, μέσω Bimmerpost, για τη μετάδοση και την ισχύ της ελαφρωμένης Βαυαρής. Το comeback των CSL καταρχάς θα είναι αποκλειστικά πισωκίνητο, εξέλιξη λογική αν κρίνουμε πως η φιλοσοφία των Coupe Sport Leichtbau περιστρέφεται γύρω από τη μείωση του βάρους. Στο ίδιο μοτίβο και η εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στο αμάξωμα, ενώ ανάλογες τοποθετήσεις αναμένονται στο εσωτερικό με τα ανάλογα καθίσματα και πολλές επενδύσεις από carbon, στα πρότυπα της M5 CS.

Εμφανισιακά, οι αεροδυναμικές προσθήκες θα παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Ο εμπρός προφυλακτήρας θα αποκτήσει την επιθετικότητα που ενδεχομένως λείπει από την απλή M4, με το έντονο splitter να «μακιγιάρει» την αμφιλεγόμενη μάσκα. Οι πλαϊνές ποδιές και ο μεγαλύτερος διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα δεν γίνεται να λείπουν, ούτε η αεροτομή στο χείλος της πόρτας του πορτμπαγκάζ, αλλά ούτε και οι αεραγωγοί στο καπό.

Για κάτω από το καπό τώρα, το τοπίο ξεκαθαρίζει σιγά σιγά. Ο 3.0 twinturbo εν σειρά εξακύλινδρος θα έχει δεδομένα μεγαλύτερη ισχύ από τα 510 άλογα της Competition, με το Bimmerpost να την τοποθετεί στους 540 ίππους. Οι πίσω τροχοί θα τους παραλαμβάνουν μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, δίχως να αναφέρεται πρόβλεψη για επιλογή 6τάχυτου χειροκίνητου. Η βάρους 1.725 κιλών πισωκίνητη M4 Competition θέλει 3,9 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, οπότε η ελαφρύτερη, ισχυρότερη και με πιο «βεντουζαριστά» ελαστικά CSL θα είναι αναμφίβολα ταχύτερη, πιθανόν κοντά στα 3,5 δλ. της τετρακίνητης M4 Competition. Αν επαληθευτούν οι πληροφορίες, τότε θα πρέπει να περιμένουμε την παρουσίαση της M4 CSL τέτοιο καιρό, σε ένα χρόνο από τώρα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store