Ποιο αξεσουάρ εξαφανίστηκε από τα ταμπλό;

Τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει πολλά στα αυτοκίνητα σε επίπεδο σχεδιασμού, κινητήρων, τεχνολογιών, συστημάτων ασφαλείας κ.λπ. Αν συγκρίνουμε ένα καινούργιο μικρομεσαίο μοντέλο για παράδειγμα, με ένα προ 10ετίας, θα δούμε τη θεαματική βελτίωση που έχει γίνει σε όλους τους προαναφερθέντες τομείς. Αυτή η πρόοδος όμως ανέβασε και πολύ τις τιμές, μαζί με τις όποιες άλλες συγκυρίες.

Τώρα δε νοείται νέο αυτοκίνητο που να μην έχει infotainment, ενώ και οι αναλογικοί πίνακες οργάνων οδεύουν σιγά – σιγά προς εξαφάνιση. Στην κεντρική κονσόλα κυριαρχούν οι οθόνες αφής, όπου ενσωματώνονται και διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου (π.χ. κλιματισμός), καταργώντας κάποια πολύ απαραίτητα χειριστήρια. Έτσι οι κατασκευαστές γλιτώνουν διακόπτες, άρα μειώνουν το κόστος. Ευτυχώς αρκετές εταιρείες επιμένουν στα φυσικά χειριστήρια ή τα επαναφέρουν. Πρόσφατα μάλιστα ανακοίνωσε η VW ότι θα φέρει ξανά τα κανονικά κουμπιά στο τιμόνι, αντί για τα πλήκτρα αφής που πρωτοεμφανίστηκαν στο υπάρχον Golf, γιατί δεν αρέσουν στους πελάτες (και με το δίκιο τους).

Προς εξαφάνιση είναι και ο κλασικός λεβιές του χειρόφρενου, γιατί τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα εφοδιάζονται με ηλεκτρικό χειρόφρενο και τον σχετικό διακόπτη. Όμως, υπάρχει κάτι άλλο που διαγράφηκε από τον εξοπλισμό των καινούργιων αυτοκινήτων (ίσως κάποια ακόμα να το έχουν στα εξτρά) και είναι το πλέον χρήσιμο αξεσουάρ για όλους όσους καπνίζουν. Αυτό δεν είναι άλλο από το τασάκι, μαζί με τον αναπτήρα. Στη θέση τους υπάρχουν θύρες USB, βάσεις για ασύρματη φόρτιση κινητών ή πρίζες 12V.

Παρόλα αυτά στο εμπόριο πωλούνται σταχτοδοχεία που εφαρμόζουν στις ποτηροθήκες, προκειμένου να εξυπηρετούνται οι καπνιστές που δεν μπορούν να κόψουν με τίποτα την κακή αυτή συνήθεια. Βέβαια, καλό είναι να μην καπνίζει κανείς στο αυτοκίνητο, γιατί η ατμόσφαιρα είναι αποπνικτική, ενώ δύσκολα φεύγει η μυρωδιά από το τσιγάρο. Χώρια που γεμίζουν όλες οι επιφάνειες του εσωτερικού με στάχτη, ή μπορεί να φύγει καύτρα και να κάψει ρούχο, δέρμα ή επένδυση από το κάθισμα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς»
Pagani: «Πολύ βαριά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για εμάς» …
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Επένδυση «μαμούθ» και 15 νέα ηλεκτρικά Kia
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Υπερλούξ BMW 316i E30 με ούτε 4.000 χλμ.
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Άμεσα διαθέσιμο το Dacia Spring στην Ελλάδα
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
Ακατάπαυστο SAAB 9-3 Viggen με 434.500 χλμ.
16χρονος μαθαίνει να οδηγεί σε Aventador SVJ!
16χρονος μαθαίνει να οδηγεί σε Aventador SVJ!
«Φρανκενστάιν» αγροτικό VW Beetle (+video)
«Φρανκενστάιν» αγροτικό VW Beetle (+video)
Audi 80 του 1987 για να μπει σε βιτρίνα
Audi 80 του 1987 για να μπει σε βιτρίνα
Εταιρία πληρώνει για να μην μεταπωλούν τα αυτοκίνητά της!
Εταιρία πληρώνει για να μην μεταπωλούν τα αυτοκίνητά της! …
Πάτησαν Ελλάδα οι νέες BMW Σειρά 5 & i5 (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Citroen C4 X και ë-C4 X
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο DS 3. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW ID.3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο το αναβαθμισμένο Mazda MX-5
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ο τιμοκατάλογος του νέου VW Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ανανεωμένο Mazda CX-5 σε τιμή έκπληξη
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Volkswagen Amarok
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Εξοπλισμοί, επιδόσεις και τιμές του Renault Austral
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store