Ποιο είναι το μακροβιότερο αυτοκίνητο της FCA;

Η κοινοπραξία Fiat-Chrysler ετοιμάζεται να επενδύσει 1 δις για την παραγωγή της Alfa Romeo Tonale και το επόμενο Fiat Panda, με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον. Όμως γενικά, η FCA παίρνει τον χρόνο της στην διαδοχή του παρελθόντος.

Το Punto είναι το πλέον χαρακτηριστικό παράδειγμα. Η δεύτερη γενιά του άλλοτε λαοφιλούς ιταλικού σουπερμίνι λανσαρίστηκε το 2005 ως Grande Punto, το 2009 άλλαξε την ονομασία του σε Punto Evo, ενώ στην τελευταία εκδοχή του ως Punto παρουσιάστηκε το 2012. Πέρσι έπεσαν οι τίτλοι τέλους, μετά από 25 συνολικά χρόνια στο προσκήνιο και πρακτικά 13 παραγωγής του MK2 (η Alfa Romeo Mito ακολούθησε, με 10 χρόνια καριέρας). Η παράδοσή του, όμως, δεν μπορούσε να μην συνεχιστεί. Από ένα άλλοτε Fiat, μάλιστα.

Δείτε ακόμα: Νέας γενιάς πλαστικά από τη Fiat (+videos)

Το Freemont κυκλοφόρησε το 2011 ως η πρώτη προσπάθεια των Ιταλών στα μεσαία SUV. Fiat βέβαια ήταν μόνο στα σήματα και τον κινητήρα, ο οποίος ήταν ο 2λιτρος ντίζελ MultiJet. Ουσιαστικά επρόκειτο για το Dodge Journey, που κατασκευάζεται μέχρι σήμερα στο εργοστάσιο της Chrysler στο Μεξικό. Και αποτελεί το μακροβιότερο μοντέλο στην γκάμα της FCA!

Παρουσιάστηκε το 2008 και πριν λίγες ημέρες οριστικοποιήθηκε η συνέχιση της συναρμολόγησης του για το 2020, στο τέλος του οποίου θα παρθούν περαιτέρω αποφάσεις για το μέλλον του (κατά πάσα πιθανότητα, θα καταργηθεί). Παράλληλα, θα μετράει 12 χρόνια παραγωγής ουσιαστικά απαράλλαχτο, καθώς το facelift του 2011 ίσα που άλλαξε ελαφρώς τον προφυλακτήρα εμπρός, προσέθεσε σχέδια ζαντών και κάποια στοιχεία εξοπλισμού. Το κορυφαίο GT, με τον V6 Pentastar των 3.6 λίτρων και 283 ίππων καταργήθηκε, οπότε ο μόνος κινητήρας με τον οποίο διατίθεται το αμερικανικό SUV είναι ένας ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος 2.4 λίτρων και 170 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Το Chrysler 300 ανανεώνεται και συνεχίζει

Ενδεικτικό είναι το γεγονός, πως το μοτέρ συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα παρωχημένο αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων! Τηρουμένων των αναλογιών της μετάδοσης, τα 11,8 δλ. για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα και τα 188 χλμ./ώρα της τελικής ταχύτητας είναι μια χαρά επιδόσεις.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Ούτε που ιδρώνει το Koenigsegg Jesko στην πίστα
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Μεγάλη συνεργασία Honda & Google!
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
Πάρτι εκατομμυρίων με Bugatti Chiron Super Sport 300+
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα»
AMG: «Ο V8 έχει τουλάχιστον μια δεκαετία ζωής ακόμα» …
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Οι JDM αμαξάρες του αμερικανικού ΟΔΔΥ
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video)
Όταν το Yugo έγινε κινηματογραφικός αστέρας (+video) …
Ετοιμάζεται Toyota Prius με κινητήρα υδρογόνου;
Ετοιμάζεται Toyota Prius με κινητήρα υδρογόνου;
Επιστροφή στο μέλλον με σπάνιο βαμμένο DeLorean
Επιστροφή στο μέλλον με σπάνιο βαμμένο DeLorean
Πώς ξεχωρίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Πώς ξεχωρίζεις ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο;
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store