Ποιο Fiat είχε 3 πωλήσεις σε 5 χρόνια στην Ελλάδα;

Η Fiat είναι γνωστή και δημοφιλής εδώ και χρόνια για τα αυτοκίνητα πόλης και τα μικρομεσαία οικογενειακά, όπως είναι τα μοντέλα Panda, 500, Tipo, Punto, Cinquecento, Stilo, Bravo κ.λπ. Ωστόσο υπήρξε ένα Fiat (εξαιρείται το Freemont που ήταν ένα Dodge Journey), το οποίο δεν είχε εμπορική επιτυχία, ενώ στην Ελλάδα μόλις 3 ταξινομήθηκαν μεταξύ 2005-2010 που παράχθηκε.

Δείτε ακόμα: Νέο Fiat Tipo Cross και 1.000άρι turbo

Πρόκειται για το εντελώς άγνωστο στην Ελληνική αγορά Croma δεύτερης γενιάς, το οποίο όπως και το πρώτο Croma του 1985, ήταν τη ναυαρχίδα της ιταλικής μάρκας. Αντί να αποτελεί ένα μεγάλο σεντάν όπως συνηθίζονταν, το Croma ήταν ένα υπερυψωμένο στέισον βάγκον ή Comfort Wagon όπως το αποκαλούσε η Fiat. Παρά το γεγονός ότι τον σχεδιασμό του είχε επιμεληθεί ο Giugiaro, το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν καλαίσθητο και δεν διέθετε κάποιο αισθητικό ενδιαφέρον. Το 2007 δέχτηκε ένα facelift και άλλαξε κυρίως το εμπρός άκρο του, υιοθετώντας την εμφάνιση του Bravo.

Το τύπου crossover SW είχε πληθωρικές διαστάσεις, με μήκος 4.756 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.597 χλστ. και μεταξόνιο 2.700 χλστ. Αυτές είχαν θετικό αντίκτυπο στους χώρους, καθώς το Croma προσέφερε μεγάλες ανέσεις στους επιβάτες του και ένα πλήρως εκμεταλλεύσιμο πορτ μπαγκάζ 498 λτ. Στον εξοπλισμό του υπήρχαν πολλά στοιχεία ασφαλείας και πολυτελείας, όπως ESP, έως 9 αερόσακοι, πανοραμική γυάλινη οροφή, δερμάτινο σαλόνι, σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση, αυτόματος κλιματισμός, φώτα Xenon κ.λπ.

Δείτε ακόμα: Ποια πρωτιά είχε το Fiat Barchetta;

Η ναυαρχίδα της Fiat βασιζόταν σε δάπεδο τη GM και συγκεκριμένα στην πλατφόρμα GM Epsilon, στην οποία είχαν «χτιστεί» και τα μοντέλα Saab 9-3 και Opel Vectra. Στόχος ήταν η παροχή μέγιστης δυνατής άνεσης, που ταίριαζε με το αμιγώς οικογενειακό προφίλ του αυτοκινήτου.

Για την κίνηση του Croma υπήρχαν δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης και τρία πετρελαίου. Στη βάση βρίσκονταν ο 1.8 MPI των 140 ίππων και πιο πάνω ο 2.2 MPI των 147 ίππων. Στους ντίζελ, η γκάμα περιλάμβανε τους 1.9 λτ. Multijet των 120 ίππων και 150 ίππων, ενώ στην κορυφή τοποθετούνταν ο 2.4 λτ. Multijet των 200 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Η απίστευτη τιμή του Fiat Seicento το 2001

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες
Υβριδικό τρακτέρ από την Steyr με 5 ηλεκτροκινητήρες …
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video)
Επισκευή λακκούβας σε 8 λεπτά από την JCB! (+video) …
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Έτσι θα είναι το νέο VW Polo
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ
Τάφος το ηλεκτρικό κινεζικό σεντάν των 10.000 ευρώ …
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Γιατί αυτό το VW Golf πωλείται 79.300 ευρώ;
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Fiat Uno Turbo σε τιμή που... τουρμπίζει!
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Ποιο ιαπωνικό VW ήταν αποτυχία;
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla
Τετρακίνητο και τουλάχιστον 261 ίππων το GR Corolla …
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Η Kia αποκάλυψε τη νέα στρατηγική της
Ήρθε το 1.400άρι CUPRA Leon e-Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ακριβό και οικονομικό Renault Captur
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Audi Q2 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Nissan Micra 1.0 IG-T 92 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Peugeot 3008 με πολλές αλλαγές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το πιο ισχυρό και ακριβό VW T-Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα τα Golf GTI, GTD, GTE και eHybrid (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του νέου Suzuki Jimny LCV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Dacia Duster με νέο turbo κινητήρα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό ηλεκτρικό VW
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές των νέων Fiat Panda Sport, City Life, City Cross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η ντίζελ ηλεκτρική Mercedes GLC 300 de
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων