Porsche 914 βρήκε την υγειά της με μοτέρ Subaru

H Porsche 914 θεωρείται ως μια από τις πιο μεγάλες χαμένες ευκαιρίες, στα χρονικά της αυτοκίνησης. O προπομπός της Boxster παρουσιάστηκε το 1969, με σκοπό να προσφέρει μια βασική Porsche που παράλληλα θα προσέφερε κάτι διαφορετικό από την 911, χάρις στην κεντρομήχανη διάταξη. Ό,τι και η Boxster δηλαδή, απλά σχεδόν 30 χρόνια νωρίτερα (1996 το ντεμπούτο της Boxster).

Στα χαρτιά, όλα ήταν ιδανικά για την 914. Compact διαστάσεις (κάτω από 4 μέτρα μήκος), ξεχωριστή σχεδίαση, ιδιαίτερος χαρακτήρας, όλα φαινόταν πως η πρώτη κεντρομήχανη Porsche θα ήταν επιτυχία. Η μεγάλη της συγγένεια με τη VW στα μηχανικά μέρη, όμως, που φαινόταν ακόμα περισσότερο λόγω χαμηλής απόδοσης των κινητήρων (από 80 μέχρι 110 άλογα), συν το υψηλό κόστος κτήσης, απέτρεψαν τον κόσμο από το να επισκεφτεί τις αντιπροσωπείες της Porsche. Πολλοί από όσους την αγόρασαν, είτε πρώτο χέρι είτε αργότερα ως μεταχειρισμένη, προέβησαν σε αλλαγή μοτέρ για να διορθώσουν την ανορθογραφία της ισχύος. Σύνολο από Subaru, όμως, ενδέχεται να φοράει μόνο η συγκεκριμένη.

Στο κέντρο της κατασκευής εδράζει πλέον ο 2.5άρης τετρακύλινδρος τούρμπο boxer, από ένα Subaru WRX του 2013. Απόδοση δεν αναφέρεται στην αγγελία, ωστόσο στην εργοστασιακή του μορφή παράγει 265 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 330 Nm στις 4.000 σ.α.λ. Symmetrical All Wheel Drive δεν υπάρχει εδώ, με τον πίσω άξονα να παραλαμβάνει την ισχύ μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και μπλοκέ διαφορικού, έχοντας παράλληλα αμορτισέρ Bilstein πίσω, ράβδους στρέψης από 911, ενισχύσεις στο σασί και δισκόφρενα από Boxster. Ο κινητήρας διαθέτει νέο τούρμπο της Garrett, αναβαθμισμένη wastegate, μεγαλύτερο intercooler και εγκέφαλο Omnitec, οπότε λογικά βρίσκεται αρκετά πάνω από τα 300 άλογα.

Η ιαπωνο-γερμανική 914 είναι προσεγμένη και στο εμφανισιακό σκέλος, με τις 17άρες ζάντες στο στυλ των παραδοσιακών της Fuchs και το εσωτερικό πλήρως αναπαλαιωμένο, αλλά και ανανεωμένο. Το roadster από το Τσουφενχάουζεν, με «μεταπτυχιακό» στο Φούτζι, πουλήθηκε πριν λίγες μέρες έναντι 65.000 δολαρίων (65.141 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Προνομιακή φόρτιση για τα BEV και PHEV Volvo
Προνομιακή φόρτιση για τα BEV και PHEV Volvo
Αυτό είναι το πιο ακριβό ταξί της Ευρώπης
Αυτό είναι το πιο ακριβό ταξί της Ευρώπης
Cruise control σε κινεζικό αυτοκίνητο κόλλησε για 500 χλμ!
Cruise control σε κινεζικό αυτοκίνητο κόλλησε για 500 χλμ! …
18χρονος πωλητής τράκαρε BMW X6 M σε test drive
18χρονος πωλητής τράκαρε BMW X6 M σε test drive
Τo Hyundai Casper κυκλοφόρησε στην Ευρώπη
Τo Hyundai Casper κυκλοφόρησε στην Ευρώπη
Το Kia EV6 GT γίνεται viral στο TikTok
Το Kia EV6 GT γίνεται viral στο TikTok
Έτσι θα είναι το ηλεκτρικό Audi A6
Έτσι θα είναι το ηλεκτρικό Audi A6
Toyota: «Δεν αφήνουμε τους θερμικούς κινητήρες!»
Toyota: «Δεν αφήνουμε τους θερμικούς κινητήρες!» …
Σίφουνας το Audi Q5 Sportback στον τάρανδο (+video)
Σίφουνας το Audi Q5 Sportback στον τάρανδο (+video)
Νέες εκδόσεις Citroen C3 και απόσυρση για όλους
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Σκορπιών Abarth 595/695
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το κορυφαίο Citroen C5 X. Δείτε τις τιμές του
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Citroen C5 Aircross: Τιμές και εξοπλισμοί
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η BYD στην Ελλάδα με το ETP3. Πόσο κάνει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai Santa Fe στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η νέα BMW M2 στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Στις εκθέσεις το Hyundai Ioniq 5 με όφελος 10.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το νέο Kia XCeed (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Suzuki S-Cross 1.5 Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store