Πόσο κάνει το Honda HR-V 1.5 VTEC Turbo 182 PS;

Το υπάρχον, δεύτερης γενιάς Honda ΗR-V μετράει επτά χρόνια από τότε που παρουσιάστηκε ως Vezel (το 2013) και πέντε χρόνια (το 2015) από το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο. To 2018 ανανεώθηκε, ενώ παράλληλα έκανε την εμφάνισή του, το πιο σπορ και κορυφαίο μοντέλο με τον 1.5 λτ. VTEC Turbo κινητήρα.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda HR-V 1.5 i-VTEC 130 PS

Συγκριτικά με τις πιο απλές εκδόσεις, το HR-V Sport, εκτός από το πιο δυνατό μοτέρ διαθέτει και άλλες διαφορές στο αμάξωμα, στο εσωτερικό και στο στήσιμο των αναρτήσεών του. Εξωτερικά διακρίνεται από τη μαύρη μάσκα, τα στάνταρ LED φωτιστικά σώματα, τα μαύρα σπόιλερ στον εμπρός προφυλακτήρα και στα μαρσπιέ, τα μαύρα διακοσμητικά γύρω από τους θόλους των τροχών και τον πιο μυώδη πίσω προφυλακτήρα με τις δύο απολήξεις των εξατμίσεων. Το δυναμικό πακέτο συμπληρώνουν με την σειρά τους οι μαύρες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό με πιο ενισχυμένη πλευρική στήριξη, διχρωμία μαύρου – σκούρου κόκκινου και η μαύρη οροφή.

Ο κινητήρας του HR-V Sport είναι ο γνωστός 1.500άρης VTEC Turbo, ισχύος 182 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 220 Nm στις 1.700 – 5.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το στάνταρ CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 7,8 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 6,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 137 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμα: Δοκιμή Honda Civic 1.5 λτ. VTEC Turbo 182 PS CVT

Ο εξοπλισμός του είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει -μεταξύ άλλων- 6 αερόσακους, συστήματα αυτόνομης πέδησης, προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας, διζωνικό κλιματισμό, πίσω κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός – πίσω, αυτόματη λειτουργία φώτων και υαλοκαθαριστήρων, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 7 ιντσών, navigation, φώτα LED και πολλά ακόμη. Με όλα τα παραπάνω, το Honda HR-V Sport 1.5 VTEC Turbo 182 PS πωλείται στην τιμή των 37.350 ευρώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
H εφαρμογή της Ford που σώζει ζωές από θερμοπληξία!
H εφαρμογή της Ford που σώζει ζωές από θερμοπληξία! …
Τουλάχιστον υβριδικό το επόμενο Mazda MX-5
Τουλάχιστον υβριδικό το επόμενο Mazda MX-5
Ντεμαράζ της Lancia με 3 μοντέλα μέσα σε μια τριετία
Ντεμαράζ της Lancia με 3 μοντέλα μέσα σε μια τριετία …
Κτήνος Fiat 131 Stradale θα ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ!
Κτήνος Fiat 131 Stradale θα ξεπεράσει τις 100.000 ευρώ!
Peugeot 3008 AWD 3.0 V6 340HP «σκουπίζει» (+video)
Peugeot 3008 AWD 3.0 V6 340HP «σκουπίζει» (+video)
Skoda Target του '88 καλύτερο από καινούργιο
Skoda Target του '88 καλύτερο από καινούργιο
Το S2000 «διδάσκει» τα MX-5 και Abarth 124 (+video)
Το S2000 «διδάσκει» τα MX-5 και Abarth 124 (+video)
Γιατί το νέο Audi RS 3 είναι πιο δυνατό στην Αμερική;
Γιατί το νέο Audi RS 3 είναι πιο δυνατό στην Αμερική; …
Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS
Δοκιμές στα 440 χλμ./ώρα για τη Bugatti Chiron SS
Ήρθε το νέο διαμάντι των plug-in hybrid SUV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέες εκδόσεις VW ID.3 και ID.4 σε τιμές ντίζελ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το απόλυτο Τζιπ με 3,5 λτ. κατανάλωση
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο υβριδικό Suzuki Swace. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Yaris Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota RAV4 των 306 PS στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των κορυφαίων 4κίνητων Mercedes EQA
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Dacia Sandero σε πολύ χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Kona Hybrid
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store