Ρεσιτάλ after sales από αντιπροσωπεία Corvette

Κάθε καινούργιο αυτοκίνητο συνοδεύεται μετά την αγορά με after sales παροχές, όπως είναι οι εγγυήσεις για τα μηχανικά μέρη, τη βαφή, την σκουριά και πρόσθετες δωρεάν υπηρεσίες ανάλογα με τη μάρκα (οδική βοήθεια, service κ.λπ.). Το πόσο τηρούνται, βέβαια, είναι άλλο ζήτημα. Για καλή τύχη ενός κατόχου Corvette, η αντιπροσωπεία του αποδείχθηκε «σπαθί».

Πριν λίγες μέρες είδαμε ένα περιστατικό, όπου ένας μηχανικός πήρε την Κορβέτα πελάτη και έκανε κόντρες. Μάλιστα το σκηνικό έλαβε χώρα μέρα μεσημέρι, σε ώρα αιχμής, και με ταχύτητες που άγγιξαν τα 240 χλμ./ώρα! Αυτό που δεν γνώριζε, ήταν ότι το αυτοκίνητο διέθετε το Performance Data Recorder. Ένα σύστημα τηλεμετρίας, που καταγράφει τα πάντα και χρησιμοποιεί κάμερα υψηλής ανάλυσης, με σκοπό την εξέταση οδηγικών δεδομένων από την πίστα. Βέβαια, όπως αποδεικνύεται, το PDR λειτουργεί εξαιρετικά και ως «κάμερα παρακολούθησης νταντάς».

Αφού είδε τι έγινε, ο κάτοχος του αυτοκίνητου αναμενόμενα ζήτησε εξηγήσεις. Η αντιπροσωπεία του προσέφερε πακέτο εξωτερικής φροντίδας ύψος 500 δολαρίων, όμως επειδή το αυτοκίνητο είναι ολοκαίνουργιο, δεν το χρειάζεται. Οπότε οι διαπραγματεύσεις κατέληξαν αρχικά σε επέκταση της εγγύησης. Ο ντίλερ, όμως, αποφάσισε να αναλάβει -ως όφειλε- πλήρως την ευθύνη για την απαράδεκτη μεταχείριση του αυτοκινήτου, αντικαθιστώντας το με ένα ολοκαίνουργιο. Όπως δηλώνει ο ιδιοκτήτης της Fremont Corvette, Inder Dosanjh: «Ενημερώθηκα για το συμβάν, αλλά όταν είδα το video δεν πίστευα στα μάτια μου. Άλλο να στο λένε, άλλο να το βλέπεις. Πολλές φορές αν δεν δεις κάτι, δεν αντιλαμβάνεσαι την έκτασή του».

Η καινούργια Corvette θα έχει και δυο έξτρα στοιχεία εξοπλισμού (σύστημα ανύψωσης του ρύγχους και πιο σπορ καθίσματα), που είχαν παραγγελθεί στην πρώτη αλλά δεν είχαν προλάβει να τοποθετηθούν.

Get it on Google Play Download on the App Store