Ριζικές αλλαγές για ένα από τα πιο ιστορικά Toyota

Η Toyota έχει μπει με ιδιαίτερη ζέση στις επιμέρους κατηγορίες των crossover, παρουσιάζοντας ανάλογες εκδόσεις για δυο εκ των κυριότερων best seller της: τα Corolla και Yaris. Ο κόσμος ζητάει τέτοια μοντέλα, οι Ιάπωνες ξέρουν να καλύπτουν τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού, αλλά και να προσαρμόζονται σε αυτές. Ακόμα κι αν πρέπει να προβούν σε κοσμογονικές αλλαγές για ιστορικά του μοντέλα.

Μετά τα Corolla Cross και Yaris Cross άλλο ένα Toyota ετοιμάζεται να φορέσει τα αντίστοιχα σήματα, αλλά όχι απλά σαν έκδοση. Εδώ μιλάμε για ολοκληρωτική μεταστροφή στον χαρακτήρα του, ο οποίος παραμένει απαράλλαχτος εδώ και 67 ολόκληρα χρόνια. Ο λόγος για το εμβληματικό σεντάν Crown, που μετρά 15 γενιές και είναι έτοιμο να αλλάξει ριζικά τα δεδομένα του, ελέω αγοράς. Το Crown πρωτοκυκλοφόρησε το 1955 και μέχρι το 1967, όταν παρουσιάστηκε το Century, διατελούσε στην κορυφή της γκάμας του Ιάπωνα κατασκευαστή. Η άλλοτε ναυαρχίδα της Toyota έχει διατεθεί σε κουπέ και station wagon αμαξώματα, ωστόσο η συντριπτική πλειονότητα των πωλήσεων πάντοτε αφορούσε το πατροπαράδοτο, τετράθυρο στυλ των τριών όγκων.

Σύμφωνα με το Creative311 και τις φώτο από το γραφείο πνευματικών δικαιωμάτων της Ιαπωνίας, έπειτα από σχεδόν 70 χρόνια ήρθε η ώρα της crossover αλλαγής για το Crown. Η 16η γενιά του θα μετονομαστεί σε «Crown Cross», θυμίζοντας λίγο από Lamborghini Urus στο σχεδιασμό του αμαξώματος. Τα μέχρι στιγμής τεχνικά χαρακτηριστικά κάνουν λόγο για μήκος 4.930 χλστ., πλάτος 1.840 χλστ., ύψος 1.540 χλστ. και μεταξόνιο 2.850 χλστ., διαστάσεις που εμφανίζουν αύξηση σε κάθε τομέα συγκριτικά με το σημερινό σεντάν, πλην μεταξονίου (4.910 x 1.800 x 1.465 x 2.920 χλστ. αντίστοιχα).

Το ιαπωνικό δημοσίευμα αναφέρει πως το Crown Cross θα βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA-K, με βασικό κινητήρα τον 2.5άρη υβριδικό τετρακύλινδρο των 226 ίππων και αποκλειστική συνεργασία με CVT κιβώτιο, αλλά προσφέροντας επιλογές μεταξύ κίνησης στους δύο ή όλους τους τροχούς. Πολύ πιθανή η τοποθέτηση του plug-in hybrid συνόλου των 306 ίππων, αλλά και ενός τετρακύλινδρου 2.4 τούρμπο. Περιμένουμε την 15η Ιουλίου για περισσότερες λεπτομέρειες, όταν και θα παρουσιαστεί επίσημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πόσα χιλιόμετρα πάνε τα ηλεκτρικά με 0% μπαταρία;
Πόσα χιλιόμετρα πάνε τα ηλεκτρικά με 0% μπαταρία; …
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video)
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video) …
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store