Σας έχουν λείψει οι απολύτως βασικές εκδόσεις;

Τη σήμερον ημέρα, απολαμβάνουμε τα πιο καλοεξοπλισμένα αυτοκίνητα στα χρονικά. Έχουμε φτάσει σε σημείο να διαμαρτυρόμαστε αν ένα μοντέλο δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας ή έστω αισθητήρες παρκαρίσματος, χειροκίνητα παράθυρα πίσω δεν νοούνται και όπου υπάρχουν γίνονται αντικείμενο μελέτης, ενώ σιδερένιες ζάντες υφίστανται αυστηρά μόνο πίσω από καλύμματα. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις, θυμίζουν τις πλούσιες περασμένων ετών. Πόσο περασμένων;

Δείτε ακόμα: 5+1 σημεία που ενοχλούν στα σύγχρονα αυτοκίνητα

Μέχρι τον ερχομό του νέου μιλένιουμ, οι άβαφοι προφυλακτήρες, οι μανιβέλες στις πίσω πόρτες -ενίοτε και τις μπροστά- και οι σιδερένιες ζάντες άνευ καλυμμάτων, έδιναν κι έπαιρναν. Στη δεκαετία του 90, όταν οι αντιπροσωπείες έλεγαν «βασική έκδοση» το εννοούσαν μέχρι κεραίας. Air condition (για κλιματισμό ούτε λόγος), προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, τάσια, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, μαζί με πολλά ακόμα στοιχεία που σήμερα θεωρούνται αυτονόητα για ένα αυτοκίνητο, αποτελούσαν μέρος των έξτρα. Οι νεότεροι θα αναρωτιούνται για τον λόγο ύπαρξης τέτοιων «γυμνών» εκδόσεων, όμως η αιτιολόγηση είναι πολύ απλή.

Πριν τη λαίλαπα του υπερκαταναλωτισμού και της απογείωσης των απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού από τον εξοπλισμό ενός μοντέλου, πολύς κόσμος ήθελε απλά ένα αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του. Με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο μεν, στον οποίο ήταν καλοδεχούμενη η ταχύτητα και ενδεχομένως η ζωηρή οδική συμπεριφορά, αλλά οι «φιοριτούρες» δεν είχαν απήχηση σε όλους. Ζάντες αλουμινίου, φαντεζί προφυλακτήρες, ηλεκτρικά παράθυρα ολούθε και συστήματα πολυμέσων, δεν είχαν μπει στο κάδρο των καταναλωτών – τουλάχιστον όχι της μεγαλύτερης μερίδας των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης: Μπορεί το VW Golf R να σταθεί δίπλα στο Mitsubishi Evo 9; (+video)

Για παράδειγμα, VW Golf όπως το φαντάζεται ο X-Tomi δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε σήμερα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως απουσιάζουν αγοραστές που θα ήθελαν την ουσία της 8ης γενιάς του γερμανικού χάτσμπακ, χωρίς τα «κερασάκια στην τούρτα». Θα επιλέγατε μια τέτοια, βασική έκδοση, για το επόμενο αυτοκίνητό σας;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Καταπέλτης 2,8 δλ. στο 0-100 η τετρακίνητη BMW M4!
Καταπέλτης 2,8 δλ. στο 0-100 η τετρακίνητη BMW M4!
Η BEAT μειώνει τη χρέωση προμίσθωσης στο 1,20 ευρώ
Η BEAT μειώνει τη χρέωση προμίσθωσης στο 1,20 ευρώ …
Ποιο αυτοκίνητο είχε τον κλιματισμό στην άκρη;
Ποιο αυτοκίνητο είχε τον κλιματισμό στην άκρη; …
Skoda Target 37ετίας «βαράει» με την τιμή του
Skoda Target 37ετίας «βαράει» με την τιμή του
«Οφσάιντ» τα Audi από τη Ρεάλ Μαδρίτης
«Οφσάιντ» τα Audi από τη Ρεάλ Μαδρίτης
Απίστευτα λεφτά για υπερσπάνιο VW - Porsche T3!
Απίστευτα λεφτά για υπερσπάνιο VW - Porsche T3!
Alfa Romeo: «Αν υπάρξει ζήτηση, θα έρθει Tonale QV»
Alfa Romeo: «Αν υπάρξει ζήτηση, θα έρθει Tonale QV»
BMW M: «Θέλουμε το χειροκίνητο κιβώτιο!»
BMW M: «Θέλουμε το χειροκίνητο κιβώτιο!»
Το Fiat Tipo Granturismo με παρελθόν Formula 1
Το Fiat Tipo Granturismo με παρελθόν Formula 1
Ανακοινώθηκαν οι τιμές του νέου VW Caddy Life
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα VW ID.5 και ID.5 GTX (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή του Toyota bZ4X στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πάτησε στην Ελλάδα το πολυτάλαντο Dacia Jogger
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ακόμα πιο ισοπεδωτικό το Jeep Wrangler 4xe
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα το φθηνότερο 7θέσιο Crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το Toyota Aygo X ήρθε στην Ελλάδα (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα σειρά Fiat Panda Hybrid σε χαμηλές τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου VW Multivan στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Alfa Romeo Tonale στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Skoda Karoq στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store