Σας έχουν λείψει οι απολύτως βασικές εκδόσεις;

Τη σήμερον ημέρα, απολαμβάνουμε τα πιο καλοεξοπλισμένα αυτοκίνητα στα χρονικά. Έχουμε φτάσει σε σημείο να διαμαρτυρόμαστε αν ένα μοντέλο δεν έχει κάμερα οπισθοπορείας ή έστω αισθητήρες παρκαρίσματος, χειροκίνητα παράθυρα πίσω δεν νοούνται και όπου υπάρχουν γίνονται αντικείμενο μελέτης, ενώ σιδερένιες ζάντες υφίστανται αυστηρά μόνο πίσω από καλύμματα. Ακόμα και οι βασικές εκδόσεις, θυμίζουν τις πλούσιες περασμένων ετών. Πόσο περασμένων;

Δείτε ακόμα: 5+1 σημεία που ενοχλούν στα σύγχρονα αυτοκίνητα

Μέχρι τον ερχομό του νέου μιλένιουμ, οι άβαφοι προφυλακτήρες, οι μανιβέλες στις πίσω πόρτες -ενίοτε και τις μπροστά- και οι σιδερένιες ζάντες άνευ καλυμμάτων, έδιναν κι έπαιρναν. Στη δεκαετία του 90, όταν οι αντιπροσωπείες έλεγαν «βασική έκδοση» το εννοούσαν μέχρι κεραίας. Air condition (για κλιματισμό ούτε λόγος), προφυλακτήρες στο χρώμα του αμαξώματος, τάσια, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέπτες, μαζί με πολλά ακόμα στοιχεία που σήμερα θεωρούνται αυτονόητα για ένα αυτοκίνητο, αποτελούσαν μέρος των έξτρα. Οι νεότεροι θα αναρωτιούνται για τον λόγο ύπαρξης τέτοιων «γυμνών» εκδόσεων, όμως η αιτιολόγηση είναι πολύ απλή.

Πριν τη λαίλαπα του υπερκαταναλωτισμού και της απογείωσης των απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού από τον εξοπλισμό ενός μοντέλου, πολύς κόσμος ήθελε απλά ένα αυτοκίνητο να κάνει τη δουλειά του. Με ασφαλή και αξιόπιστο τρόπο μεν, στον οποίο ήταν καλοδεχούμενη η ταχύτητα και ενδεχομένως η ζωηρή οδική συμπεριφορά, αλλά οι «φιοριτούρες» δεν είχαν απήχηση σε όλους. Ζάντες αλουμινίου, φαντεζί προφυλακτήρες, ηλεκτρικά παράθυρα ολούθε και συστήματα πολυμέσων, δεν είχαν μπει στο κάδρο των καταναλωτών – τουλάχιστον όχι της μεγαλύτερης μερίδας των καταναλωτών.

Διαβάστε επίσης: Μπορεί το VW Golf R να σταθεί δίπλα στο Mitsubishi Evo 9; (+video)

Για παράδειγμα, VW Golf όπως το φαντάζεται ο X-Tomi δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε σήμερα. Αυτό, όμως, δεν σημαίνει πως απουσιάζουν αγοραστές που θα ήθελαν την ουσία της 8ης γενιάς του γερμανικού χάτσμπακ, χωρίς τα «κερασάκια στην τούρτα». Θα επιλέγατε μια τέτοια, βασική έκδοση, για το επόμενο αυτοκίνητό σας;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Το Hyundai Santa Cruz «εξοστράκισε» την Corvette
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
Σπάει ταμεία το νέο μίνι SUV Hyundai Casper
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
«Έφυγε» μέσα σε μια μέρα το Honda NSX Type S
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Πωλείται Yugo Cabrio του 1990 με 595 χιλιόμετρα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store