Σίγασε το turbo από το Toyota C-HR

Το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV της Toyota, το C-HR, το γνωρίσαμε αρχικά με το υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. συνδυαστικής ισχύος 122 ίππων και με τον 1.2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων. Στο ανανεωμένο μοντέλο που λανσαρίστηκε φέτος προστέθηκε και το πιο ισχυρό υβριδικό 2λιτρο μοντέλο με τους 184 ίππους. Ωστόσο, το C-HR 1.2 λτ. turbo αποτελεί παρελθόν από την ελληνική αγορά, αφού πλέον δεν υπάρχει στο διαμορφωτή του μοντέλου, στο site της Toyota.

Δείτε ακόμα: Suzuki Vitara 1.4T Ηybrid 4WD ή Toyota C-HR 1.8 Hybrid;

Έτσι λοιπόν, η κύρια επιλογή του C-HR ήταν και παραμένει το 1.8 λτ. Hybrid, καθώς το 2.0 λτ. Hybrid είναι σημαντικά πιο ακριβό, ενώ το δίλιτρο μοτέρ του δεν συμφέρει πολλούς και φορολογικά. Να υπενθυμίσουμε ότι το ανανεωμένο C-HR 1.2T ξεκινούσε από τις 21.720 ευρώ. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 116 ίππων και των 185 Nm ροπής διακρινόταν για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του και τις σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.). Η μέση πραγματική του κατανάλωση βρίσκονταν στα 7,5 λτ./100 χλμ. (διαβάστε εδώ τη δοκιμή).

Τώρα, το βασικό C-HR 1.8 λτ. Hybrid πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 23.570 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά) στην πρώτη έκδοση C-Enter και από 27.550 ευρώ το 2.0 λτ. Hybrid 184 PS στη αρχική έκδοση C-Lub.

Δείτε ακόμα: 0-190 χλμ./ώρα με Toyota C-HR 184 PS (+video)

Στην best seller υβριδική έκδοση, το κινητήριο σύνολο αποτελείται από ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 72 ίππους και 163 Nm ροπήςυνδυαστική ισχύς 122 ίππων). Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,0 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 109 γρ./χλμ.

To ισχυρότερο υβριδικό εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο μοτέρ 152 ίππων και 190 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 202 Nm ροπής, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 184 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR 2.0 λτ. Hybrid 184 hp

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Κορυφαίο το νέο Nissan Qashqai στη ρυμούλκηση
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Hardcore διθέσιο το Toyota GR Yaris GRMN (+video)
Οικόπεδο με θέα ανταλλάσσεται με Audi TT MK1!
Οικόπεδο με θέα ανταλλάσσεται με Audi TT MK1!
Ποια μάρκα έχει κάνει το μεγάλο «μπαμ» στην Ελλάδα;
Ποια μάρκα έχει κάνει το μεγάλο «μπαμ» στην Ελλάδα; …
Η Ferrari ετοιμάζει διπλά τούρμπο για τον V12
Η Ferrari ετοιμάζει διπλά τούρμπο για τον V12
Alfa Romeo: «Όσο λιγότερες οθόνες γίνεται στο μέλλον»
Alfa Romeo: «Όσο λιγότερες οθόνες γίνεται στο μέλλον» …
Σπάνιο Honda Accord Euro R έτοιμο για κόφτες
Σπάνιο Honda Accord Euro R έτοιμο για κόφτες
Ποια πρωτιά κρατάει το Opel Astra F;
Ποια πρωτιά κρατάει το Opel Astra F;
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Πότε έρχεται το Next Top Model SUV;
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store