Σίγασε το turbo από το Toyota C-HR

Το δημοφιλές μικρομεσαίο SUV της Toyota, το C-HR, το γνωρίσαμε αρχικά με το υβριδικό σύνολο των 1.8 λτ. συνδυαστικής ισχύος 122 ίππων και με τον 1.2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων. Στο ανανεωμένο μοντέλο που λανσαρίστηκε φέτος προστέθηκε και το πιο ισχυρό υβριδικό 2λιτρο μοντέλο με τους 184 ίππους. Ωστόσο, το C-HR 1.2 λτ. turbo αποτελεί παρελθόν από την ελληνική αγορά, αφού πλέον δεν υπάρχει στο διαμορφωτή του μοντέλου, στο site της Toyota.

Δείτε ακόμα: Suzuki Vitara 1.4T Ηybrid 4WD ή Toyota C-HR 1.8 Hybrid;

Έτσι λοιπόν, η κύρια επιλογή του C-HR ήταν και παραμένει το 1.8 λτ. Hybrid, καθώς το 2.0 λτ. Hybrid είναι σημαντικά πιο ακριβό, ενώ το δίλιτρο μοτέρ του δεν συμφέρει πολλούς και φορολογικά. Να υπενθυμίσουμε ότι το ανανεωμένο C-HR 1.2T ξεκινούσε από τις 21.720 ευρώ. Το μηχανικό αυτό σύνολο των 116 ίππων και των 185 Nm ροπής διακρινόταν για τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λειτουργίας του και τις σβέλτες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ.). Η μέση πραγματική του κατανάλωση βρίσκονταν στα 7,5 λτ./100 χλμ. (διαβάστε εδώ τη δοκιμή).

Τώρα, το βασικό C-HR 1.8 λτ. Hybrid πωλείται σε τιμές που ξεκινούν από 23.570 ευρώ (με την τρέχουσα προσφορά) στην πρώτη έκδοση C-Enter και από 27.550 ευρώ το 2.0 λτ. Hybrid 184 PS στη αρχική έκδοση C-Lub.

Δείτε ακόμα: 0-190 χλμ./ώρα με Toyota C-HR 184 PS (+video)

Στην best seller υβριδική έκδοση, το κινητήριο σύνολο αποτελείται από ένα μηχανικό σύνολο βενζίνης 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων και 142 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 72 ίππους και 163 Nm ροπήςυνδυαστική ισχύς 122 ίππων). Το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 11,0 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 170 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 4,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 109 γρ./χλμ.

To ισχυρότερο υβριδικό εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο μοτέρ 152 ίππων και 190 Nm ροπής και ένα ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων και 202 Nm ροπής, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 184 ίππους (0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δλ., τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα, μεικτή κατανάλωση 5,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 118 γρ./χλμ.

Δείτε ακόμα: Οδηγούμε το νέο Toyota C-HR 2.0 λτ. Hybrid 184 hp

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πωλείται μοναδική Lancia Fulvia 1600 HF Competizione
Πωλείται μοναδική Lancia Fulvia 1600 HF Competizione
Πόσο κάνει ένα νέο Lada Niva για τη «Μήδεια»;
Πόσο κάνει ένα νέο Lada Niva για τη «Μήδεια»;
Σε ποιες χώρες γυρίζουν χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα;
Σε ποιες χώρες γυρίζουν χιλιόμετρα στα αυτοκίνητα; …
Ποια ελαστικά αντέχουν περισσότερο;
Ποια ελαστικά αντέχουν περισσότερο;
Γνωρίζετε τις πρωτιές της Mercedes E-Class W210;
Γνωρίζετε τις πρωτιές της Mercedes E-Class W210;
Ταμπούρα σε αυτοκίνητο 204 ίππων και 2 τόνων
Ταμπούρα σε αυτοκίνητο 204 ίππων και 2 τόνων
Οι Ιάπωνες «τρελαίνονται» για Tesla Model 3
Οι Ιάπωνες «τρελαίνονται» για Tesla Model 3
Τα καλύτερα και χειρότερα ελαστικά 205/55R16
Τα καλύτερα και χειρότερα ελαστικά 205/55R16
Το Audi Quattro επιστρέφει στο WRC! (+video)
Το Audi Quattro επιστρέφει στο WRC! (+video)
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με του νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα νέα ήπια σπορ και υβριδικά VW Golf
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο οικογενειακό των 13.390 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα δηλητηριώδη «πυραυλάκια»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Το νέο trendy υβριδικό αυτοκίνητο των 11.990 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda CR-V e:HEV
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το φθηνότερο μικρομεσαίο crossover
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα ειδική έκδοση για το Citroen C3 Aircross!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes EQA! Πόσο κοστίζει;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμή σοκ για το νέο υβριδικό Fiat Panda
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων