Στο σφυρί σπανιότατο αριστεροτίμονο Nissan Skyline R34

Όσα GT-R κι αν παρουσιαστούν, όσο γρήγορα κι αν είναι, στις συνειδήσεις όλων ένα ήταν, είναι και θα παραμείνει εις τους αιώνας το Nissan Skyline. Και μιλάμε φυσικά για το ανεπανάληπτο R34, το οποίο μάθαμε να λατρεύουμε με το τιμόνι δεξιά. Κάποια ελάχιστα, ωστόσο, κυκλοφόρησαν ως αριστεροτίμονα.

Επισήμως, βέβαια, 34άρι Skyline με το τιμόνι και τα πεντάλ στη σωστή μεριά, δεν υφίσταται. Όλα τα αυτοκίνητα κυκλοφόρησαν είτε με ιαπωνικές, είτε -σε πολύ λίγες περιπτώσεις- βρετανικές προδιαγραφές. Όπως και να είχε, το τιμόνι ήταν στα δεξιά. Όποιος δεν ήθελε να ξεβολεύεται και να προσαρμόζεται στην οδήγηση από τη θέση του συνοδηγού, έπρεπε να κάνει τη μετατροπή μόνος του. Μια μετακίνηση που εκτός από κοστοβόρα, ήταν και χωροταξικά δύσκολη λόγω της τοποθέτησης των μηχανικών μερών. Πολύ λίγοι πήραν την απόφαση για την αλλαγή στη θέση τιμονιού-πεντάλ, με το συγκεκριμένο να προέρχεται από έναν τέτοιο τολμηρό.

Όπως μπορούμε να δούμε, η μετατροπή προσεγγίζει εργοστασιακά επίπεδα εργασίας. Ολόκληρο το ταμπλό χρειάστηκε να αλλάξει θέση, με το πάνελ του οδηγού (τιμόνι-πίνακας οργάνων-αεραγωγός) και τα πεντάλ να μετακομίζουν στα αριστερά, κάνοντας «τράμπα» με το κομμάτι του συνοδηγού και τον αερόσακο. Ο λεβιές του χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου έρχεται πλέον στη δεξιά χούφτα, με το υπόλοιπο εσωτερικό να μένει απαράλλαχτο.

Εμφανισιακά μπορεί να υπάρχουν στοιχεία από το V-Spec, ωστόσο πρόκειται για απλό R34. Ο RB26DETT παραμένει ως είχε όταν βγήκε από τη μονάδα παραγωγής. Η απόδοση του 2.6 εν σειρά εξακύλινδρου twinturbo αναφέρεται στα 280 άλογα, ελέω ιαπωνικής νομοθεσίας, όμως στην πραγματικότητα γνωρίζουμε πως ξεπερνά τα 340, με την ροπή στα 400+ Nm. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,8 δλ. και η τελική φτάνει στα 282 χλμ./ώρα.

Ό,τι χάνει σε αξία συλλεκτικότητας λόγω έκδοσης, πάντως, το αναπληρώνει από τη θέση οδήγησης. Όπως είπαμε, πρόκειται για κανονικό «μονόκερο» από πλευράς σπανιότητας. Κάτι που αποτυπώνεται στην τιμή πώλησης, που φτάνει τις 125.000 δολάρια (118.510 ευρώ).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Νέες αυξημένες τιμές για το Toyota Yaris
Νέες αυξημένες τιμές για το Toyota Yaris
Ποιο χρώμα αυτοκινήτου ταιριάζει με όλα τα χρώματα ρούχων!
Ποιο χρώμα αυτοκινήτου ταιριάζει με όλα τα χρώματα ρούχων! …
Ελληνικό Skoda Favorit με 34 χλμ. για χιλιάδες ευρώ!
Ελληνικό Skoda Favorit με 34 χλμ. για χιλιάδες ευρώ!
McLaren P1 «έσπασε» σε κόντρα με LaFerrari (+video)
McLaren P1 «έσπασε» σε κόντρα με LaFerrari (+video)
Πόσα άλογα βγάζει το νέο Ford Ranger Raptor; (+video)
Πόσα άλογα βγάζει το νέο Ford Ranger Raptor; (+video)
Έτσι θα είναι το ρηξικέλευθο Volvo EX90
Έτσι θα είναι το ρηξικέλευθο Volvo EX90
Ποια μάρκα έχει ξεμείνει από σήματα;
Ποια μάρκα έχει ξεμείνει από σήματα;
Η Alpina αποχαιρετά την αρχοντική B7
Η Alpina αποχαιρετά την αρχοντική B7
Μέχρι πότε ισχύει η επιδότηση καυσίμων Fuel Pass II;
Μέχρι πότε ισχύει η επιδότηση καυσίμων Fuel Pass II; …
Νέος τιμοκατάλογος για το ανανεωμένο Ford Fiesta
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Corolla Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε με δώρα το Skoda Enyaq Coupe iV (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Jeep Compass 4xe Business ειδικά για leasing
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Η τιμή στην Ελλάδα του Kia EV6 GT των 585 ίππων
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Hyundai Ioniq 5 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του ανανεωμένου Toyota RAV4
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Nissan X-Trail
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Juke 1.6 Hybrid 145 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές όλων των αναβαθμισμένων Dacia
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store