Τα αυτοκίνητα «ζόμπι» της ελληνικής αγοράς

Ταινίες με ζόμπι ή έστω αποσπάσματα για όσους δεν αντέχουν να βλέπουν θρίλερ, οι περισσότεροι έχουν δει. Άλλωστε τα ζόμπι έγιναν πασίγνωστα και από το βίντεο κλιπ του τραγουδιού Thriller του Μάικλ Τζάκσον, το 1984.

Δείτε ακόμα: Τα φθηνότερα μικρομεσαία SUV έως 20.000 ευρώ

Τα αυτοκίνητα «ζόμπι», φυσικά και δεν είναι παραμορφωμένα τέρατα, αλλά πρόκειται για μοντέλα που έχουν σταματήσει να παράγονται, όμως κάποια ελάχιστα παραμένουν «ζωντανά» αφού εμφανίζονται στις λίστες των ταξινομήσεων επιβατικών του ΣΕΑΑ. Πιθανώς να έχουν ξεμείνει κάπου στοκ και βρήκαν πελάτες που τα αναζητούσαν. Ας δούμε λοιπόν παρακάτω, ποια ήταν για το 2019 αυτά τα πολύ σπάνια «καινούργια» αυτά μοντέλα.

Toyota iQ: 1

Ένα Toyota iQ ταξινομήθηκε στην ελληνική αγορά καινούργιων επιβατών το 2019. Το χαρισματικό μίνι ιαπωνικό αυτοκίνητο που αποτέλεσε τον άμεσο αντίπαλο του smart fortwo, σταμάτησε να παράγεται το 2015, ενώ δεν υπήρξε διάδοχο μοντέλο. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του.

Hyundai Getz: 2

Είναι πραγματικά απίστευτο ότι εννιά χρόνια μετά την λήξη της παραγωγής του Hyundai Getz (το 2011) και την αντικατάστασή του από το i20, ταξινομήθηκαν το 2019 δύο «καινούργια» Getz. Ένα εξαιρετικά δημοφιλές αυτοκίνητο, το οποίο έχει πολλούς ευχαριστημένους πελάτες.

Fiat Grande Punto: 3

Το άλλοτε δημοφιλές, επί σειρά ετών μικρό αυτοκίνητο της Fiat, το Grande Punto σταμάτησε να παράγεται το 2018 (με την ονομασία Punto). Ωστόσο πέρυσι στα καινούργια επιβατικά ταξινομήθηκαν 3 τέτοια οχήματα. Στο μέλλον δεν αποκλείεται να ξαναδούμε νέο Punto, που θα προκύψει από την συνεργασία με τον PSA. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του.

DS4: 1

Ένα ήταν το DS4 που ταξινομήθηκε στην ελληνική αγορά το 2019, ενώ η παραγωγή του σταμάτησε το 2018. Το μικρομεσαίο μοντέλο που χρησιμοποιούσε ως βάση το Citroen C4 λανσαρίστηκε το 2016-2018 ως DS4 Crossback με crossover χαρακτηριστικά και πολυτελή στοιχεία.

Citroen C4: 1

Με το C4 η Citroen είχε ισχυρή παρουσία στη μικρομεσαία κατηγορία από το 2004 όταν λανσαρίστηκε για πρώτη φορά, όμως το 2018 σταμάτησε να παράγεται το δεύτερης γενιάς C4. Ένα τέτοιο καινούργιο μοντέλο βρήκε αγοραστή το 2019. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του.

Toyota Avensis: 2

Το Avensis αποτέλεσε best seller στην Ελλάδα στην κατηγορία του, τις εποχές που πουλούσαν τα μεσαία σεντάν. Όμως η έλευση των SUV οδήγησε στην παύση παραγωγή του το 2018, χωρίς να υπάρξει αντικαταστάτης. Δύο τελευταία Avensis ταξινομήθηκαν στην Ελλάδα το 2019. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του.

Opel Meriva: 1

Μία από τις κατηγορίες που σχεδόν εξαφανίστηκε λόγω της επέλασης των SUV, είναι και αυτή των πολυμορφικών. Ένα τέτοιο δείγμα ήταν και το πολύ πρακτικό Opel Meriva με τις αντίθετα ανοιγόμενες πόρτες στην τελευταία του γενιά, η οποία σταμάτησε να παράγεται το 2017. Διαβάστε εδώ τη δοκιμή του.

Skoda Roomster: 1

Το Skoda Roomster αποτέλεσε ένα από τα πιο χαρακτηριστικά κόμπακτ πολυμορφικά, το οποίο προσέφερε πολύ άνετους χώρους και κορυφαία πρακτικότητα. Η μία και μοναδική του γενιά λανσαρίστηκε μεταξύ 2006 και 2015, ωστόσο το 2019 ταξινομήθηκε στην Ελλάδα ένα «καινούργιο».

Get it on Google Play Download on the App Store