Τα μελλοντικά Lexus είναι για όλα τα γούστα

Την ώρα που πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν τα σεντάν και τα κουπέ, η μελλοντική γκάμα EV της Lexus θα περιλαμβάνει αυτοκίνητα διαφορετικών στυλ αμαξώματος, μαζί φυσικά με παραδοσιακά SUV. Ο Σπύρος Φωτεινός, Διευθυντής της Lexus Europe και του EV Planning, δήλωσε ότι η εταιρεία δεν αποκλείει τίποτα για τις μελλοντικές σειρές, όσον αφορά τους τύπους αμαξώματος και τις διαφορετικές κατηγορίες.

Το πρώτο EV της Lexus ήταν η ηλεκτρική παραλλαγή του UX, ακολουθούμενο από το ολοκαίνουργιο και πρόσφατα αποκαλυφθέν RZ 450e που βασίζεται στην πλατφόρμα e-TNGA της Toyota. Ενώ και τα δύο είναι SUV, οι μελλοντικές προτάσεις της Lexus για τα ηλεκτρικά δεν θα περιοριστούν στο πιο δημοφιλές αμάξωμα. Ο κ.Φωτεινός είπε ότι αναγνωρίζουν την παγκόσμια ζήτηση για SUV, αλλά δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν τα παραδοσιακά αυτοκίνητα με χαμηλό «κορμί»: «Σαφώς εργαζόμαστε σε εναλλακτικούς τύπους αμαξώματος που θα μας επιτρέψουν όχι μόνο να προσφέρουμε μια ευρύτερη γκάμα οχημάτων, αλλά και να ανταποκριθούμε στις αναπτυξιακές φιλοδοξίες που έχουμε για την Ευρώπη». Όταν ρωτήθηκε για έναν πιθανό διάδοχο του καταργημένου συμπαγούς χάτσμπακ CT που φημολογείται ότι είναι crossover, πρόσθεσε: «Δεν αποκλείουμε τίποτα».

Αναφέρθηκε επίσης στη διαφορετική ομάδα πρωτότυπων αυτοκινήτων που αποκαλύφθηκαν τον Δεκέμβριο του 2021 ως προεπισκόπηση της μελλοντικής γκάμας EV της Lexus. Ανάμεσά τους υπήρχε μια «οικογένεια αδελφικών» μοντέλων με χαμηλό αμάξωμα, συμπεριλαμβανομένου ενός τετράθυρου σεντάν, ενός πεντάθυρου shooting brake, ενός πεντάθυρου crossover και ενός δίθυρου κάμπριο, με παρόμοια σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Επιπλέον, υπήρχε ένα πλήρως ηλεκτρικό supercar που ονομάστηκε διάδοχος του LFA και ένα μεγάλο SUV.

Μιλώντας για την πλατφόρμα e-TNGA, που προέρχεται από την Toyota, αποκάλυψε ότι η Lexus εξετάζει ενεργά «άλλες ευκαιρίες». Είναι αλήθεια ότι παρά την επεκτασιμότητα της e-TNGA, η Lexus χρειάζεται νέες πλατφόρμες για μοντέλα υψηλών επιδόσεων όπως ένα supercar ή μεγαλύτερες premium προτάσεις όπως τα μελλοντικά κορυφαία σεντάν και SUV, προκειμένου να ανταγωνιστεί ανταγωνιστές όπως η BMW και η Mercedes-Benz.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video)
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video) …
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store