Τα ρέστα μας για ένα από τα τελευταία Nissan GT-R

To Nissan GT-R έχει διαγράψει μια υπέρλαμπρη πορεία από το 2009, όταν λανσαρίστηκε ως διάδοχος του Skyline R34. Μέσα σε αυτά τα 14 χρόνια, ο «Godzilla» έγινε συνώνυμο των dragster, έδωσε μυθικές μάχες με την Porsche 911 Turbo και κάθε λογής supercar, υποδέχτηκε τα hypercars, ήταν εκεί για να υπερασπιστεί την υπόληψη των θερμικών κινητήρων απέναντι στην «εισβολή» των ηλεκτρικών.

Έπειτα από τόσα παράσημα, έφτασε η ώρα της συνταξιοδότησης για το R35. Οι Ιάπωνες το αποσύρουν σταδιακά από τις αγορές, κάτι που καθιστά ως συλλεκτικά τα τελευταία κομμάτια και τις ειδικές εκδόσεις. Μια από αυτές είναι το T-Spec, που κυκλοφορεί στην Αυστραλία (από όπου καταργείται) και λειτουργεί ως μεσάζοντας του κανονικού GT-R με το Nismo. O συνδυασμός του χρώματος Millenium Jade και των χρυσαφί ζαντών παραπέμπουν στο R34, την ώρα που συναντάμε τα φαρδύτερα μετατρόχια και το ανθρακονημάτινο spoiler του Track Edition, κεραμικά δισκόφρενα, τις προαναφερθείσες 19άρες από τη Rays, αεραγωγούς στο καπό και μπόλικα σήματα «T-Spec» μέσα-έξω.

Κάτω από το καπό, o 3.8 V6 twinturbo συνεχίζει να αποδίδει 570 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. και 637 Nm στις 3.300-5.800 σ.α.λ., με το 6άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη να την παρέχει στους τέσσερις τροχούς και να εξασφαλίζει 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ., φτάνοντας τελικά μέχρι τα 315 χλμ./ώρα.

Η παραγωγή του GT-R T-Spec είναι ούτως ή άλλως περιορισμένη, οπότε ο χαρακτηρισμός «συλλεκτικό» έρχεται από το εργοστάσιο. Βάλτε τη συμμετοχή του σε δημοπρασία, για όφελος φιλανθρωπικών ενεργειών, και έχετε ένα Nissan που ξεκινά από τις 395.000 δολάρια Αυστραλίας (265.657 ευρώ). Οι διοργανωτές του event εκτιμούν πως η τελική τιμή θα ξεπεράσει κατά πολύ το μισό εκατομμύριο (λίγο πάνω από 337.000 ευρώ), κάτι που θα καταστήσει το συγκεκριμένο ως ένα από τα ακριβότερα R35 όλων των εποχών. Πέραν του αυτοκινήτου, ο πλειοδότης θα πάρει επίσης ένα επιπλέον κάλυμμα κινητήρα και ένα αντίγραφο του βιβλίου «GT-R The Journey», αμφότερα υπογεγραμμένα από τον Chief Product Specialist του μοντέλου, Hiroshi Tamura.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Η ασύγκριτη Alfa Romeo 155 GTA Stradale (+video)
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Toyota Corolla 22 ετών ξέμεινε με 19.250 χιλιόμετρα
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Lexus: «Μπορεί να είναι χειροκίνητο το νέο LFA»
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
Η Οδύσσεια ενός ταξιδιού με ηλεκτρικό
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
«Ξεραίνει» η τιμή της Ferrari F50 του Μάικ Τάισον
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video)
Το Google Maps προκάλεσε επιχείρηση διάσωσης! (+video) …
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Χαλασμός για το νέο πάμφθηνο μεσαίο SUV
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Αυτό είναι το βασικό μονοκάμπινο νέο VW Amarok
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport
Ισχυρότερο και ταχύτερο από ποτέ το νέο Suzuki Swift Sport …
Νέο Mazda2 Hybrid με τιμή από 18.692 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της αστεράτης νέας Mercedes-Benz GLC
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα έκδοση VW ID.3 Prime Pro S (+τιμή)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμη η «χιλιομετροφάγος» Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Nissan Qashqai 1.5 e-Power 190 PS
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές και εξοπλισμοί του νέου Kia XCeed
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ελληνική πρεμιέρα για την Alfa Romeo Tonale
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας BMW Σειρά 3 στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές και οι εξοπλισμοί του νέου Kia Niro
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Honda Civic στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store