Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3 - AutoGreekNews

Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3

Έχουμε αναφέρει πολλάκις πως το χειροκίνητο κιβώτιο τελεί υπό εξαφάνιση. Για αυτό και κινήσεις όπως αυτή της Porsche, που προσφέρει ως στάνταρ επιλογή πεντάλ συμπλέκτη και λεβιέ στη νέα 911 GT3, κάνουν τις μέρες μας πιο ευχάριστες. Κι όπως αποδεικνύει η ζήτηση, το ίδιο ισχύει για τα ταμεία του Τσουφενχάουζεν.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, Frank-Steffen Walliser, η απήχηση της μηχανικής μετάδοσης για την προηγούμενη GT3 τον αιφνιδίασε: «Ανοίξαμε πολλές σαμπάνιες όταν είδαμε τη ζήτηση που είχε το χειροκίνητο κιβώτιο στην 991 GT3» είπε ο Γερμανός σε πρόσφατη συνέντευξη, για να συμπληρώσει: «πραγματικά, μας αιφνιδίασε η αγάπη του κόσμου». Η Porsche επανέφερε τη χειροκίνητη επιλογή στην GT3, το 2017. Και η ζέση του κοινού ήταν τέτοια, ώστε το 30% των αγοραστών την προτίμησαν. Ποσοστό που υπερβαίνει το 20-25% όσων απαρνούνται το PDK στην υπόλοιπη γκάμα της 911.

Για την καινούργια GT3, τα πράγματα αναμένονται ακόμα καλύτερα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Porsche, η προτίμηση για το 6άρι χειροκίνητο θα φτάσει το 40%! Το πλέον οξύμωρο, εντοπίζεται στην αγορά που δείχνει πραγματική λατρεία για τη χορογραφία στην αλλαγή σχέσεων. Τα δεδομένα της προηγούμενης 911 GT3 δείχνουν πως ένα εντυπωσιακό 70% των Αμερικανών, έδωσαν παραγγελία για το χειροκίνητο!

Το 7άρι PDK έχει τους αριθμούς με το μέρος του. Η 992 GT3, με τους 510 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. από τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό boxer, θέλει 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και γυρίζει το Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά (6.59.927 συγκεκριμένα). Με το 6άρι μηχανικό επιβαρύνεται μισό δευτερόλεπτο στην επιτάχυνση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (3,7 δλ.) και υπερβαίνει το ψυχολογικό -και, κυρίως, διαφημιστικό- όριο των 7 λεπτών για τον ταχύτερο γύρο στην «Πράσινη Κόλαση». Οι αριθμοί, ωστόσο, είναι αριθμοί: ψυχρές απεικονίσεις στοιχείων. Όπως φαίνεται, ευτυχώς, υπάρχει σεβαστή μερίδα του αγοραστικού κοινού που ενδιαφέρεται ακόμα για την αίσθηση και το δέσιμο αυτοκινήτου-οδηγού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ»
Nissan: «Ουδείς γνωρίζει πότε θα τελειώσει η κρίση των μικροτσίπ» …
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση
Δικαστικό «σούκο» στην Tesla για αυτονομία & φόρτιση …
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes
Εξάμηνο της premium Stellantis δεν φτάνει 2 εβδομάδες της Mercedes …
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Βγαίνει από τις σκιές το Toyota GR Corolla
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Σπάνια χειροκίνητη Porsche για ούτε 11.000 ευρώ
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Το 2023 θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά Mitsubishi ASX
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών»
Stellantis: «Ασύμφορη η πίεση για εξέλιξη ηλεκτρικών» …
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Προ των πυλών το νέο Kia Carens (+video)!
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Πόσο κάνει το Hyundai Elantra N;
Οι τιμές του νέου Honda HR-V e:HEV στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο Suzuki Vitara Hybrid 1.5 λτ. 116 hp (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Τιμές - εξοπλισμοί νέου Suzuki S-Cross στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της νέας Mercedes EQB στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμο από το 22.250 το Abarth F595
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η Mercedes C-Class που καίει 0,6 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Αυτές είναι οι τιμές των νέων BMW iX & i4!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθαν τα νέα Kia Stonic με τιμή από 15.290 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορτίφ αυτοκίνητο με τιμή από 17.190 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των πιο φλογερών Fiat 500 (RED)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store