Τεράστια ζήτηση για τη χειροκίνητη Porsche 911 GT3

Έχουμε αναφέρει πολλάκις πως το χειροκίνητο κιβώτιο τελεί υπό εξαφάνιση. Για αυτό και κινήσεις όπως αυτή της Porsche, που προσφέρει ως στάνταρ επιλογή πεντάλ συμπλέκτη και λεβιέ στη νέα 911 GT3, κάνουν τις μέρες μας πιο ευχάριστες. Κι όπως αποδεικνύει η ζήτηση, το ίδιο ισχύει για τα ταμεία του Τσουφενχάουζεν.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του αγωνιστικού τμήματος, Frank-Steffen Walliser, η απήχηση της μηχανικής μετάδοσης για την προηγούμενη GT3 τον αιφνιδίασε: «Ανοίξαμε πολλές σαμπάνιες όταν είδαμε τη ζήτηση που είχε το χειροκίνητο κιβώτιο στην 991 GT3» είπε ο Γερμανός σε πρόσφατη συνέντευξη, για να συμπληρώσει: «πραγματικά, μας αιφνιδίασε η αγάπη του κόσμου». Η Porsche επανέφερε τη χειροκίνητη επιλογή στην GT3, το 2017. Και η ζέση του κοινού ήταν τέτοια, ώστε το 30% των αγοραστών την προτίμησαν. Ποσοστό που υπερβαίνει το 20-25% όσων απαρνούνται το PDK στην υπόλοιπη γκάμα της 911.

Για την καινούργια GT3, τα πράγματα αναμένονται ακόμα καλύτερα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Porsche, η προτίμηση για το 6άρι χειροκίνητο θα φτάσει το 40%! Το πλέον οξύμωρο, εντοπίζεται στην αγορά που δείχνει πραγματική λατρεία για τη χορογραφία στην αλλαγή σχέσεων. Τα δεδομένα της προηγούμενης 911 GT3 δείχνουν πως ένα εντυπωσιακό 70% των Αμερικανών, έδωσαν παραγγελία για το χειροκίνητο!

Το 7άρι PDK έχει τους αριθμούς με το μέρος του. Η 992 GT3, με τους 510 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. από τον 4λιτρο ατμοσφαιρικό boxer, θέλει 3,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και γυρίζει το Nurburgring σε λιγότερο από 7 λεπτά (6.59.927 συγκεκριμένα). Με το 6άρι μηχανικό επιβαρύνεται μισό δευτερόλεπτο στην επιτάχυνση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα (3,7 δλ.) και υπερβαίνει το ψυχολογικό -και, κυρίως, διαφημιστικό- όριο των 7 λεπτών για τον ταχύτερο γύρο στην «Πράσινη Κόλαση». Οι αριθμοί, ωστόσο, είναι αριθμοί: ψυχρές απεικονίσεις στοιχείων. Όπως φαίνεται, ευτυχώς, υπάρχει σεβαστή μερίδα του αγοραστικού κοινού που ενδιαφέρεται ακόμα για την αίσθηση και το δέσιμο αυτοκινήτου-οδηγού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Fiat Panda Cross διασύρει Tesla Model X! (+video)
Fiat Panda Cross διασύρει Tesla Model X! (+video)
Ξεχωριστό και καλοκαιρινό VW Polo «δύο σε ένα»
Ξεχωριστό και καλοκαιρινό VW Polo «δύο σε ένα»
Ρεκόρ τιμής για Toyota Corolla GT του 1987
Ρεκόρ τιμής για Toyota Corolla GT του 1987
«Δαγκώνει» σε πωλήσεις το Ford Puma
«Δαγκώνει» σε πωλήσεις το Ford Puma
Σε ποια χώρα το νέο Land Cruiser αγγίζει τις 107.000 ευρώ;
Σε ποια χώρα το νέο Land Cruiser αγγίζει τις 107.000 ευρώ; …
BMW E30 Touring με μοτέρ Μ3 πουλήθηκε 17.600 ευρώ!
BMW E30 Touring με μοτέρ Μ3 πουλήθηκε 17.600 ευρώ!
Πρώτη γεύση από την νέα ηλεκτρική Mercedes EQE
Πρώτη γεύση από την νέα ηλεκτρική Mercedes EQE
Ποιο premium SUV πήρε το double στις πωλήσεις;
Ποιο premium SUV πήρε το double στις πωλήσεις;
Ανθρακονημάτινες ζάντες σε SUV 2,5 τόνων. Ο λόγος;
Ανθρακονημάτινες ζάντες σε SUV 2,5 τόνων. Ο λόγος; …
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το Ford Puma που ρίχνει «7άρες»
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes με 1.500άρη κινητήρα βενζίνης
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Audi Q3 TFSI e & Sportback με όφελος 3.000 ευρώ
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Από 15.990€ το νέο Dacia Duster. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέο σπορ SUV με 204 PS και κόστος 3€/100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των νέων Audi Q4 e-tron και Q4 Sportback e-tron
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store