Τετραδιεύθυνση με συνδρομή η Mercedes EQS

H EQS συνιστά το απαύγασμα της τεχνολογίας για τη Mercedes, αποτελώντας ουσιαστικά την ηλεκτρική αντανάκλαση της S-Class στη γκάμα της εταιρίας. Ακόμα και σε ένα αυτοκίνητο τέτοιου εξοπλιστικού βεληνεκούς όμως, κάποια στοιχεία όχι μόνο ανήκουν στα έξτρα, αλλά είναι και αρκετά ακριβά.

Η τετραδιεύθυνση, για παράδειγμα, είναι μεν στάνταρ, αλλά όχι η «καλή». Οι πίσω τροχοί της EQS μπορούν να στρίψουν μέχρι 10 μοίρες, όμως αυτή η επιλογή είναι στάνταρ μόνο σε επιλεγμένες αγορές, όπως της Αμερικής. Σε άλλες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, η γωνία περιορίζεται στις 4,5 μοίρες. Όπως αποκαλύπτει το Auto Motor und Sport, για να μπορέσει ο πίσω άξονας της EQS να περιστραφεί στις 10 μοίρες απαιτείται ετήσια συνδρομή 489 ευρώ! Το λογισμικό είναι εγκατεστημένο μεν, «κλειδωμένο» δε. Η αναβάθμιση από τις 4,5 στις 10 μοίρες προκύπτει από την αγορά του αντίστοιχου πακέτου, ή προκαταβάλοντας 1.169 ευρώ για χρήση 3 ετών! Το γερμανικό περιοδικό υπογραμμίζει μάλιστα πως για να «ξεκλειδώσει» το λογισμικό, προαπαιτείται η παρουσία του περιμετρικού ελέγχου αμαξώματος (οι κάμερες των 360 μοιρών) – ο οποίος όχι μόνο δεν είναι στάνταρ σε μια λιμουζίνα μήκους 5,2 μέτρων και πλάτους σχεδόν 2, αλλά κοστίζει 1.130 ευρώ!

Η βασική EQS 450+ διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, απόδοσης 333 ίππων και 568 Nm ροπής, που εξασφαλίζει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δλ. Η κορυφαία EQS 580 προσθέτει ηλεκτρικό μοτέρ στον εμπρός άξονα (δικινητήρια και τετρακίνητη), προσφέροντας 523 ίππους και 854 ολόκληρα Nm στον οδηγό. Εδώ τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 4,3 δλ., παρά τα 105 κιλά επιπλέον (2.585 αντί 2.480 κιλών της EQS 480). Σε αμφότερες, η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Στα σκαριά υπάρχει έκδοση AMG με 761 ίππους, όπου λογικά η ανώτερη εκδοχή του συστήματος τετραδιεύθυνσης θα είναι στάνταρ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Έρχεται πανίσχυρο Hyundai Ioniq 5 N με 585 άλογα!
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Το νέο Subaru WRX ξύνει την άσφαλτο ως STI
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Προκλητική Alfa Romeo 8C ομορφαίνει τον κόσμο
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Lada Niva με 1.800άρη κινητήρα 122 ίππων
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Μοναδικό διπλοκάμπινο Peugeot 505 Gruau
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Πόσα άλογα κρατάει μια BMW M3 E92 με 245.000 χλμ.;
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Γυαλιστερό Toyota Prius 18ετίας σαν να βγήκε χθες
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Χαλαρά το Tesla Model Y στον τάρανδο! (+video)
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Το αλησμόνητο Subaru Impreza του Colin McRae
Ο «καυτός» εξοπλισμός του Hyundai i20 N Performance
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Hyundai i20 N, Kona N και i30 N
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κοστίζει η νέα BMW iX3;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνει η Mercedes EQS στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Citroen C3 Aircross
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσο κάνουν τα Tesla των 1.020 ίππων στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές των Audi Q4 e-tron Sportback, e-tron GT & RS e-tron GT!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
«Πάτησε» Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Νέα Toyota Yaris Tokyo Spirit και Pop-Out (+τιμές)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Με εκπτώσεις τα ανανεωμένα SEAT Ibiza & Arona
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Πόσα Yaris κοστίζει η βασική Supra στην Ελλάδα;
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Toyota Prius Plug-in Hybrid στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store