Τι έχει διατηρήσει το VW Golf από το 1974;

Πριν από σχεδόν μισό αιώνα, το Μάρτιο του 1974, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του Wolfsburg το πρώτο Golf, το οποίο σήμανε μια νέα εποχή, όχι μόνο για την VW αλλά και για την αυτοκίνηση γενικότερα. Ως διάδοχος του θρυλικού Beetle, το σχεδιασμένο από τον Giorgetto Giugiaro, Golf Mk1 είχε εξ αρχής μεγάλες προσδοκίες, να συνεχίσει την ένδοξη καριέρα του Σκαραβαίου, το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο στον κόσμο μέχρι τότε. Και τελικά όπως έδειξε η ιστορία τα κατάφερε.

Δείτε ακόμα: Ποιες πρωτιές είχε το τρίτης γενιάς VW Golf;

Σήμερα, το best seller μικρομεσαίο μοντέλο της VW έχει φτάσει στην όγδοη γενιά του, με μια πλούσια «προίκα» που έχει ξεπεράσει τις 35 εκατομμύρια πωλήσεις. Σε κάθε γενιά του, το Golf εξελίσσονταν και παρουσίασε νέα στοιχεία, ανεβάζοντας συνεχώς τον πήχη στην κατηγορία του, η οποία γινόταν όλο και πιο δημοφιλής και αποκτούσε ολοένα και περισσότερους εκπροσώπους – ανταγωνιστές. Παρόλα αυτά, στο πέρασμα των χρόνων, εκτός από την ονομασία που δεν άλλαξε, το Golf διατήρησε και ένα βασικό του σχεδιαστικό γνώρισμα.

Σε κάποιους, πιθανώς έχει πάει ο νους σχετικά με ποιο είναι αυτό το στοιχείο, που έχει διατηρηθεί και έχει προσαρμοστεί με τα νέα αισθητικά πρότυπα. Άλλωστε, ο σχεδιασμός του αντιπροσωπεύει την εξέλιξη από γενιά σε γενιά και ποτέ η VW έκανε πειραματισμούς, όπως έχουν κάνει άλλοι κατασκευαστές και τελικά δεν τους ωφέλησε. Κοιτώντας πιο προσεκτικά τις φωτογραφίες με όλα τα Golf μαζί, θα δείτε ότι οι πίσω κολόνες «C» έχουν περάσει με το ίδιο σχεδιαστικό μοτίβο από γενιά σε γενιά, ενισχύοντας την στιβαρή αίσθηση που αποπνέει το αυτοκίνητο.

Δείτε ακόμα: VW Golf 1.5 TSI ή T-Roc 1.0 TSI στα ίδια λεφτά;

Στο εσωτερικό το πρώτης γενιάς Golf με το υπάρχον απέχουν έτη φωτός. Ωστόσο, το πλαίσιο στο ταμπλό που ενσωμάτωνε τον πίνακα οργάνων και το ραδιόφωνο στο Golf Mk1, το βλέπουμε στην σύγχρονη εκδοχή του, στο Golf Mk8. Πρακτικότητα και χώροι πάντα βρίσκονταν πάνω από το μέσο όρο τότε και τώρα, από όταν το Golf ξεκίνησε με 3,7 μ. μήκος και τώρα έχει φτάσει τα 4,3 μ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Ράλι Ακρόπολις 2021: Στη Λαμία η έδρα του εθνικού μας αγώνα!
Ράλι Ακρόπολις 2021: Στη Λαμία η έδρα του εθνικού μας αγώνα! …
To 2025 η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari!
To 2025 η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari!
Πωλείται χειροκίνητη 7άρα με μοτέρ M5 E39!
Πωλείται χειροκίνητη 7άρα με μοτέρ M5 E39!
Το αμφίβιο τέρας που δεν χωράει πουθενά! (+video)
Το αμφίβιο τέρας που δεν χωράει πουθενά! (+video) …
Μισός αιώνας από την αρχοντική Mercedes SL R107
Μισός αιώνας από την αρχοντική Mercedes SL R107
Ο «Rambo-Lambo» σε αποστολή διάσωσης (+video)
Ο «Rambo-Lambo» σε αποστολή διάσωσης (+video)
Honda S2000 κέρδισε 60% αξία μέσα σε 5 χρόνια!
Honda S2000 κέρδισε 60% αξία μέσα σε 5 χρόνια!
Bugatti Chiron τράκαρε με Toyota Corolla (+video)
Bugatti Chiron τράκαρε με Toyota Corolla (+video)
Κανονικό Transformer για νονούς (+video)
Κανονικό Transformer για νονούς (+video)
H εκρηκτική Mustang Mach 1 πάτησε Ελλάδα (+video)
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του νέου Jeep Compass στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Hyundai που καίει 1,38 λτ./100 χλμ.
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η πιο ακριβή BMW των 253.200 ευρώ!
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε η νέα Mercedes C-Class. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του pickup Jeep Gladiator στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το νέο Toyota C-HR GR Sport. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές της Ford Mustang Mach-E στην Ελλάδα
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε το καυτό Hyundai Kona N Line. Δείτε τις τιμές
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Ήρθε στην Ελλάδα η νέα BMW iX3
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Οι τιμές του Kia XCeed με τους νέους κινητήρες
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Διαθέσιμα νέα ήπια σπορ και υβριδικά VW Golf
Νέα λανσαρίσματα αυτοκινήτων
Get it on Google Play Download on the App Store