Τι κρύβει ένα φτηνό Honda NSX με 260.000 χλμ.;

148

Supercars και πολλά χιλιόμετρα στο οδόμετρο, δεν είναι συνήθης εικόνα. Ούτε υπεραυτοκίνητα σε χαμηλή τιμή, τουλάχιστον αν κάτι δεν «βρωμάει». Το ασημί Honda NSX που βλέπουμε, δεν είναι η εξαίρεση στον κανόνα.

Πριν λίγες μέρες, διαβάσαμε για μια Lamborghini Huracan του 2015 με 303.000 χλμ. Η τιμή που ζητά ο πωλητής, ανέρχεται κοντά στις 118.000 ευρώ. Ευκαιρία για Huracan 5ετίας, απολύτως λογική -έως ακριβή- για τις 300+ χιλιάδες χλμ. του κοντέρ. Το εν λόγω NSX φαινομενικά είναι κάτι παρόμοιο. Μοντέλο του 1993, με 260.240 χλμ. και φαινομενικά τιμή-χάρισμα: 29.950 δολάρια, ή 26.730 ευρώ. Στα επίπεδα ενός καινούργιου Civic 1.5 VTEC Turbo, δηλαδή. Τα NSX 1ης γενιάς συνήθως αλλάζουν χέρια για περισσότερες από 100.000, ενώ ακόμα και τα μέτρια συντηρημένα πολύ σπάνια πέφτουν κάτω από τις 50.000 δολάρια. Οπότε, καταλαβαίνουμε αμέσως πως κάτι τρέχει με το συγκεκριμένο.

Δείτε ακόμα: Το Honda NSX Type R «ρίχνει» στο καινούργιο! (+video)

Εμφανισιακά δεν φαίνεται να έχει περάσει δύσκολες στιγμές, αλλά δεν κρύβει κιόλας το γεγονός ότι είναι ταλαιπωρημένο. Μικρό το κακό για να αγοράσεις φτηνά ένα τοτέμ της αυτοκίνησης. Το αυτόματο κιβώτιο σίγουρα δεν είναι η ενδεδειγμένη επιλογή, οπότε η αξία του αυτοκινήτου μειώνεται. Ωστόσο, οι υποψίες αρχίζουν από την περιγραφή της αγγελίας.

Καταρχάς, δεν αναφέρονται τα χιλιόμετρα. Μόνο κοιτώντας το οδόμετρο μαθαίνεις πόσα έχει διανύσει. Έπειτα, δεν υπάρχει βιβλίο σέρβις. Κάτι που από μόνο του, αρκεί να κάνει τον υποψήφιο αγοραστή να κοιτάξει αλλού. Για το ποιόν του αυτοκινήτου, θα πρέπει να αρκεστούμε στο απλό, λιτό και απέριττο «σε άψογη κατάσταση» που αναφέρεται. Επίσης, δεν αναγράφεται αριθμός πλαισίου. Μέχρι στιγμής, κάθε ένα από τα στοιχεία που αναφέραμε χτυπάνε συναγερμό. Το κυριότερο, ωστόσο, είναι δυο λέξεις στην περιγραφή: salvage title.

Διαβάστε επίσης: Πώς κρατιέται Nissan GT-R με 225.308 χλμ.; (+video)

Στη Βόρειο Αμερική, αυτό σημαίνει πως το αυτοκίνητο συμμετείχε σε κάποια περιστατικό για την οποία η ασφαλιστική το διέγραψε και πλήρωσε ένα ποσό από το 50 έως το 95% της αξίας του, τη στιγμή που καταγράφηκε το συμβάν. Ένα συμβάν που μπορεί να είναι τρακάρισμα, βανδαλισμός, εκτεταμένες ζημιές από άλλα αίτια ή κλοπή, που οι αρχές δεν μπόρεσαν να εξιχνιάσουν μέσα σε 21 μέρες. Κάτι από όλα αυτά, έχει συμβεί στο Sebring Silver NSX. Το αγοράζατε;