Τι θα λέγατε για «αγροτικό» Hyundai με 281 άλογα;

Τα pickup οχήματα είναι από τα αγαπημένα των Ελλήνων που ασχολούνται με αγροτικές και κτηνοτροφικές εργασίες, όμως είναι ιδανικά και για διάφορες ακόμα outdoor δραστηριότητες σε βουνό και θάλασσα. Στην εγχώρια αγορά τα εν λόγω μοντέλα είναι λίγα και μετριούνται στα δάκτυλα της μιας παλάμης.

Ωστόσο, στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, στις Η.Π.Α. τα pickup αποτελούν είδος εν αφθονία, καλύπτοντας κάθε ανάγκη και γούστο. Εδώ και λίγο καιρό έχει κάνει και η Hyundai την είσοδό της στην τεράστια αυτή αγορά με το Santa Cruz, το οποίο σίγουρα θα είχε πολύ ενδιαφέρον αν ερχόταν στην Ευρώπη και φυσικά στην Ελλάδα. Καταρχήν ξεφεύγει από τα κλασικά σχεδιαστικά στερεότυπα με τις τεράστιες νίκελ μάσκες, καθώς υιοθετεί το εμπρός άκρο του νέου Tucson. Άλλωστε από αυτό μοιράζεται και άλλα ορατά και μη τμήματα.

To Santa Cruz έχει μήκος 4.970 χλστ. (4.500 χλστ. το Tucson), πλάτος 1.905 χλστ., ύψος 1.694 χλστ. (με τις ράγες οροφής) και μεταξόνιο 3.004 χλστ. Επίσης, η ελάχιστη απόσταση από το έδαφος είναι 218 χιλιοστά και οι γωνίες εισόδου, ράμπας και εξόδου είναι 17,5, 18,6 και 23,2 μοίρες αντίστοιχα. Όσον αφορά το χώρο φόρτωσης, το μήκος φτάνει τα 1.229 χλστ., το μέγιστο ύψος τα 1.369 χλστ. και το ύψος τα 488 χλστ.

Στο εσωτερικό του η εικόνα είναι γνώριμη, γιατί το ταμπλό και το τιμόνι προέρχονται αυτούσια από το νέο Tucson. Παράλληλα οι επιβάτες απολαμβάνουν όλες τις ανέσεις και τα συστήματα ασφαλείας (αυτόνομο φρενάρισμα, διατήρηση λωρίδας, έλεγχο τυφλών σημείων κ.λπ.), γιατί στην ουσία πρόκειται για ένα SUV με καρότσα, παρά ένα σκληροτράχηλο αγροτικό όχημα.

Στις τετρακίνητες εκδόσεις (υπάρχει και 2κίνητο), εξοπλίζεται με το σύστημα HTRAC. Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συνεκτικό συμπλέκτη, που ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των αξόνων, προσφέροντας διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες. Για την κίνησή του φροντίζουν δύο 4κύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης 2.5 λτ. Το ατμοσφαιρικό αποδίδει 191 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 245 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Πιο πολύ ενδιαφέρον συγκεντρώνει σίγουρα το turbo των 281 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και με ροπή 422 Nm στις 1.700-4.000 σ.α.λ. Αμφότερα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων (στο 2.5Τ είναι διπλού συμπλέκτη).

Αναφορικά με τις τιμές του, δεν διαφέρει στις Η.Π.Α. από ένα Tucson. Συγκεκριμένα το Santa Cruz 2.5 κοστίζει από 24.540 δολάρια το 2WD και από 26.040 δολάρια το AWD (σημερινή ισοτιμία 21.672 και 22.997 ευρώ αντίστοιχα). Το 2.5Τ AWD ξεκινά από την τρίτη εξοπλιστική έκδοση από 36.230 δολάρια (31.996 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store